donderdag 10 september 2020

Kerstkaart

Vandaag donderdag,  dus weer tijd voor een kerstkaart. Na een flinke dip in de zomer (mijn kaarten productie lag even helemaal stil) lukt het nu weer (bijna) wekelijks om een kerstkaart te maken. 

Deze kaart heb ook echt net gemaakt, de lijm is nog nat. 😉
Disign papier van Action. 
"Kerst" uitgesneden met mijn alfabet snijmallen. De letters zijn groot, dus deze kaart is ook groot, 13 bij 18 cm.
De letters terug gelegd.

"Fijne" is een stempeltje. 

Een stukje Washi tape,  wat precies bij de letters past, en een touwtje met daaraan een kerstbal bedeltje. De kleine rode glittertjes maken de kaart af. 


De uitslag van Jade haar corona test was negatief,  gelukkig!!!! We dachten het al wel, want ze werd niet zieker,  had geen koorts en was ook niet benauwd. Toch vonden we dat we voorzichtig moesten zijn totdat we de uitslag hadden. 

Dat was nog een héél gedoe trouwens..... dinsdag hadden we nog niks gehoord,  ondertussen 73 uur verder na het testen! Ik besloot daarom zelf te bellen,  nou,  dat heb ik geweten! 37 minuten in de wacht gestaan,  toen kreeg ik iemand aan de telefoon die de gegevens controleerde..... alles klopte, ze kon zelfs zien dat de uitslag al bekend was,  dus..... werd ik doorverbonden,  grrr.!!!!! Weer 12 minuten in de wacht,  weer iemand die de gegevens controleerde, alles klopte (joh, hoe kan het?!) En toen kreeg ik doodleuk te horen dat ik op de lijst kwam voor een bel afspraak!!!

De rest zal ik jullie besparen,  ondertussen was ik zó boos!!!! Ik bleef wil netjes hoor,  want zo'n telefoniste kan er ook niks aan doen, maar toch......

We kregen 's avonds en mail van Jade haar school,  er was een positief geteste leerling geconstateerd. We zijn blij dat we ons netjes aan de regels hebben gehouden, want het had ook zomaar anders kunnen uitpakken, ook voor ons. Voorzichtig een alert blijven,  meer kunnen we niet doen!

Challenges:

52 WTC , Wekelijkse Kerstkaart. 

CHNC, #506, Kerst,  optie: disign papier. 

CAS Colours and Sketches #387, sketch.


25 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een gedoe zeg. Gelukkig geen Corona maar zo werkt het wel ontmoedigend voor veel mensen om zich te laten testen.
    Je kaart vind ik gaaf met die grote zwarte letters, lekker stoer.
    Leuk je weer te zien bij 52 WTC Daphne.
    Lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge, dat is lang wachten! Dat stimuleert mensen ook niet om te laten testen of in quarantaine te blijven lopende het onderzoek&uitslag... Maar wat fijn dat er geen Corona is vastgesteld! Nu kunnen jullie allemaal weer adem halen...
    Je kerstkaart vind ik heel mooi, hij is echt AF... Een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, leuk met het papier, de grote letters en de twine met belletje.
    Pfff wat een gedoe zeg. Aan één kant heb je wel het gevoel dat het goed zit omdat Jade niet zieker werd, maar toch is het spannend. Jammer dat je er zo veel energie in moest steken, het loopt niet altijd even soepel hè. Gelukkig wel een goede uitslag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kerstkaart met leuk papier in verwerkt en zo mooi die grote letters van KERST.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat leuk gedaan Daphne je kerstkaart.
    Tjee je zou bijna .... met zo`n C test.
    Groetjes, Anita xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wij zziten en zitten nog een beetje in een zomerdip...er komt zo weinig van bloggen...
    Je kaart is een leukerd,

    Gezellig dat je er deze week bij bent.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie letters heb je hier op je kaartje staan, prachtig geheel!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi deze kerstkaart.
    Ja een heel gedoe met de Corona.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart Daphne!
    Wat vervelend dat je er zo slecht doorheen komt, maar heel fijn dat Jade nagatief is getest!
    Gaat nog wat worden als straks de verkoudheden weer de kop op gaan steken....maar goed, positief blijven...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gelukkig, goed nieuws, al moesten jullie er lang op wachten.
    Leuke kerstkaart, die is ook maar mooi gelukt weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooie kerstkaart Daphne.
    Gelukkig dat je dochter negatief testte maar wat een gedoe, en zo lang moeten wachten. Ik had een paar weken geleden ook een Coronatest, werd uitgevoerd na 16 u en de dag nadien om 11 u had ik al het (negatief) resultaat...
    Blijft wel bangelijk allemaal he!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstkaart, Daphne. Leuk papier!
    En fijn dat de test van Jade negatief was.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Daphne,
    praat me er niet van, die wachttijden per telefoon. Zo vervelend. Ik ben zelfs van bank gewisseld daardoor. Zo klantontvriendelijk! Kan me helemaal indenken dat het stoom uit je oren kwam.
    Je kaart is top. Die ga ik onthouden. Een heel goed idee is het. Papier doet heel wat.
    en ja, ik ga jou zeker vertellen dat er een Action in Olst zit. AL jaar en dag! EN het is een mooie. Niet zo groot, maar netjes.. Ik ga daar heen als ik bij Guus op bezoek ben geweest of als ik hem haal of wegbreng.
    Trouwens, vandaag moet ik, net als vorige week donderdag weer die domme robotpuzzeltjes doen om te bewijzen dat ik gen robot ben. Zo tijdrovend! Echt vervelend! Dus maar een extra lange reactie, dan zit ik zo meteen niet voor niks te puzzelen en te klikken....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kerstkaartje, het mooie papier komt zo goed uit de verf! En ja, ik kan me voorstellen dat je flink gefrustreerd was. Momenteel duurt het een dag of 3 voor je je uberhaubt kunt laten testen, en dan nog wachten op de uitslag.. ben je zo een week verder voor je weer aan het werk kunt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtig kerstkaartje, het geeft een heel leuk effect.
    Gelukkig is alles meegevallen behalve het wachten aan de telefoon dan!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kerstkaart is dit, Daphne.
    Fijn dat er na dat lange wachten toch een goede uitslag kwam!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat tof met die grote letters, het werd een heel mooi kaartje.
    Je vroeg achter die mal bij mijn walvis en bootje. Het zijn mallen met alleen geschulpte randen, maar ik snij er zelf een kader uit.
    Aranka was maandag zo verkouden dat ze van haar werk naar huis gestuurd is. Ze ging dinsdag naar de dokter en vandaag kreeg ze het resultaat van de coronatest en die was negatief. Gelukkig. We lopen hier allemaal heel verkouden rond, behalve ik, maar ik ben wel extreem moe.... Ik kom tot niks, behalve Juf zijn thuis voor Jaro. Vreemde tijden... Ik had niet verwacht dat we zo snel weer bij af zouden zijn en ik voel dat het me zo uit put....
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuke kerstkaart met dat belletje erbij.
    Jeetje wat een toestand ook he, en het is allemaal al zo spannend, maar gelukkig was het negatief.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a fun bold card! Thanks for joining us this week at CC&S!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gaaf met die grote tekst!
    Hou daar van !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart! En gelukkig positief nieuws, kan me voorstellen dat wachten op die uitslag enorm enerverend moet zijn.
    Grtjs, Katrin
    https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. blij te horen dat het negatief was, ondanks alle gedoe. De kaart is top. Die grote letters zijn erg mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kerstkaart Daphne. Heel erg mooi. Fijn om te horen dat de test negatief was, vervelend van al dat gedoe.
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  24. What a hassle, so glad all turned out well in the end. No one should have to hold for 37 minutes...that is a bit over the top. On the sweeter side, you created a beautiful card! The patterned paper is striking but the glittery letters are the star of the show. Well done. Thanks for joining us this week at CC&S.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Great Christmas card and nice take on the sketch! Thank you for playing with CC&S challenge, Daphne! Also, I'm so happy to heart that Jade were negative to COVID-19. You must be relived.

    BeantwoordenVerwijderen