dinsdag 29 september 2020

Snelle kaart

Tijdens het opruimen van mijn knutsel tafel kwam ik nog een stukje leuk disigner papier tegen, met blaadjes (die rond dwarrelen?!) Uit ervaring weet ik dat als ik het in mijn restjes bakje doe, ik het vergeet.  Zonde van dit mooie papier, daarom maakte ik er meteen een kaart mee:

Ik sneed de achtergrond in 2 stroken. 
Dat op zwart gemat en daarna op een witte basiskaart. 
Het papier komt uit een pakketje wat ik kocht bij Action. In hetzelfde pakket zitten ook leuke plaatjes en teksten, die passen perfect bij elkaar. 
Een snelle kaart, maar met een super leuk resultaat, al zeg ik het zelf. 
Het hoeft niet altijd veel of vol te zijn😉

Vandaag ben ik vrij. 
Fijn, want zo kan ik de laatste persconferentie even op mijn eigen manier verwerken. 
Ik ben er een beetje triest van geworden. 


Challenge:
Carlin's Kaartenparadijs, #26, Dier en Bladeren. 

19 opmerkingen:

  1. Wat een leuke moderne kaart Daphne. Zoals je zegt het hoeft niet altijd een kaart te zijn met veel franjes erop.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit gaaf geworden Daphne.
    Ik word er niet goed van dat mensen zo on zijn.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeu wat mooi. Mooie kleurencombi

    X
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi design papiertje en zo'n leuke zebra erbij.
    Prachtig gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd is dit, Daphne!
    Ja het zijnnog steeds barre tijden....
    Sterkte!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig was het een snelle kaart, anders was er van verder opruimen niets terecht gekomen, hahaha, nee hoor, ik plaag maar.
    Het is een leuke kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart heb je gemaakt.
    En ja het was wel nodig hoor...het is niet niks idd...brengt wel weer zorgen met zich mee.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart! Is ook wel eens fijn als een kaart snel gemaakt kan worden, soms ook handig. Slim om meteen het papier te gebruiken, ik herken dat wel hoor, dat je het opruimt en er niet meer aan denkt. Ik werk soms met briefjes, hihi. Ja, best zorgelijk de situatie nu, hopelijk gaat het weer de goede kant op als men zich aan de regels houdt. Ik word er af en toe wel onrustig van hoor. Bedankt dat je even liet weten dat je mijn post ontvangen hebt enne....graag gedaan, zo leuk om mensen blij te maken :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allereerst, je kaart vind ik top! Je hebt wel gelijk, want wat je opruimt gebruik je eigenlijk niet weer. En wat de persconferentie aangaat, ik kan me voorstellen dat je daar een beetje triest van wordt. Het gaat mij net zo. Maar we laten ons er niet onder krijgen hoor! Gewoon lekker doorknutselen en doen wat we altijd al deden. Meer kun je niet doen. Verandert er veel voor jullie in de zaak? Ik weet wel dat winkelen geen leuk uitje meer is. En toch probeer ik de Bakker Bart's in Emmen wel te steunen. Af en toe een lekker bakkie met wat lekkers erbij dat moet blijven. Kop op! Als ik wat dichterbij woonde kwam ik met mondkapje en masker op, je opvrolijken.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk kaartje, dacht eerst dat het een deel van een draaimolen was, of is de zebra aan het paaldansen?
    Valt allemaal best mee hoor, zoveel is het niet veranderd en als je zelf het goede voorbeeld geeft . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is leuk!
    Ik denk dat Nederland qua regels nu wat gelijkt op ons. Bij ons is het al maanden zo streng. Veranderd er veel voor de zaak. Verder is de boodschap, je zoveel mogelijk gezellig thuis creatief bezig houden en met elkaar.
    En blijven volhouden. Het gaat nog lang duren. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb juist voor mijn kaartjes de doos restjes papier en de doos plaatjes er bij gepakt en daar de kaartjes mee gemaakt. Ik heb me voorgenomen vaker mezelf een "opdracht" te geven door bijv. een kaartje te maken met in ieder geval een stempel of een stans. Of iets anders dat ik weinig gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. en dan vergeet ik helemaal te zeggen dat ik jouw kaartje superleuk vind. Het hoeft inderdaad niet altijd vol en druk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele leuke kaart Daphne, dat zwart geeft lekker pit aan het geheel vind ik. Ik heb ook een "vol hoofd" en ben onrustig dus ik ga zo lekker een dagje freubelen.
    Hou je taai.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart weer Daphne. Lekker om af en toe een snelle kaart te maken. Heel mooi.
    fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zeker een hele mooie kaart geworden Daphne, je hebt een leuke bijdrage aan de challenge gemaakt. Tja we leven in een vreemde wereld momenteel....bah! Lieve groetjes, Wilma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk kaartje! Heeft idd niet meer nodig. Eenvoud doet het 'm.
    Succes de komende tijd. Het wordt er nog niet gemakkelijker op hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook een snelle kaart, kan een hele mooie kaart zijn! Dat bewijs heb je wel geleverd.
    Tja, we doen weer een stap terug wb corona; het was te verwachten...

    BeantwoordenVerwijderen