vrijdag 18 september 2020

Voor jou.

2 Berichtjes geleden zei ik nog dat ik jullie niet bij kon houden met berichten lezen, jullie bloggen teveel...... nu plaats ik,  na gisteren,  zelf ook ALWEER een kaart🤣.

Onze oudste zoon Jesse is trainer en leider van een voetbal team hier uit de buurt. In 1 van de laatste wedstrijden is de keeper van dit team zeer ernstig  geblesseerd geraakt. 

Gelukkig is hij na een paar dagen ziekenhuis nu weer fijn thuis en namens het team heeft Jesse en pakketje lekkers gebracht. Natuurlijk moest daar ook een kaart bij, die ik met liefde gemaakt heb:

Tussen mijn voorraad vond ik mooi achtergrond papier. 
Daarna ben ik een flinke tijd bezig geweest met het bij elkaar zoeken van de juiste disigner papiertjes.
Het plaatje van de voetbal met de schoenen vond ik op internet. 
Ik wilde de kaart stoer houden, want de jongen is 17 jaar. 
Ik hoop dat het gelukt is?
Binnenin een restje papier en Beterschap. 
Voorlopig mag hij 3 maanden niet voetballen........
Jesse is gisteren bij hem op bezoek geweest, (ivm Corona ging hij alleen, niet met meerdere mensen van het team) 
Keeper was blij met zijn lekkers en met de kaart!!

Vandaag ben ik vrij. 
Ik ga hard op zoek naar zin om wat in huis te doen. Het is zó rommelig hier, dat ik gewoon niet weet waar ik moet beginnen. 
Fijn weekend en tot blogs maar weer. 


Challenges:
De Egel, #105, Sketch voor een man, 2de inzending. 
2 Sisters, #42, Schoenen. 
S4F, #175, Alles mag. 


28 opmerkingen:

  1. Stop dan met bloggen!! Nee hoor!
    Hopelijk knapt ie gauw weer op en dat moet lukken met deze super leuke kaart!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat attent om er zo'n leuke persoonlijke kaart mee te geven bij het lekkers Daphne. Dat doet iemand altijd goed :)
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief dat je de kaart maakte voor de geblesseerde, dat zal hem goed doen.
    Hopelijk heb je inmiddels je zin gevonden, succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart voor de pechvogel, Daphne.
    Benieuwd of het je lukt om zin te vinden. Ik heb het opgegeven en zit lekker met laptop en een boekje buiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi gemaakt.
    Een heel toepasselijk kaartje, daar zal hij wel blij mee zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, stoer kaartje, dat zal zeker gewaardeerd zijn door de keeper!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje! Zeker geschikt voor een 17 jarige. En wat balen is dat toch al die blessures. Lief dat je een kaart trouwens.
    En... is het opruimen een beetje gelukt? Gewoon ergens beginnen, den gaat de rest vanzelf..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief dat je deze kaart maakte. Mooie stoere kaart en heel toepasselijk.
    Ik denk dat een nichtje van deze keeper vanmiddag bij mij op de thee was ... Kleine wereld ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet een nichtje van hem, maar een tante van hem, bedoel ik ... foutje ... ;-)

      Verwijderen
    2. Klopt Ilse, hele kleine wereld! Zo leuk dit! Groetjes van Sandra

      Verwijderen
  9. Wat een pech zeg, 3 maanden langs de kant. Maar wat aandacht en bezoek van medespelers zal hem vast goed doen.
    Bedankt voor je verjaardagskaartje.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart heb je voor de geblesseerde keeper gemaakt. En fijn dat hij in de smaak viel.
    Fijn weekend!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Daphne, hier een berichtje van de moeder van de geblesseerde keeper. Erg leuk gedaan en wat een toeval dat ik via via nu op dit blog gewezen werd. En ik dacht nog wel éven dat Jesse zelf zo creatief geweest was!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart heb je gemaakt voor mijn neef(je)!!!

    Groetjes van de tante van de keeper, die vanmiddag bij Ilse op de thee was en dit verhaal deed en nu jouw blog toegestuurd kreeg. De wereld is echt klein!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig Daphne,

    De pot verwijt de ketel...wie plaatst er 2 keer achter elkaar🤣🤣

    Ook ik kan alles niet bijbenen😊

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie kaart heb je gemaakt met de sketch.
    Ja dat heb ik hier ook...sinds iedereen maar thuis is, doe je alles voor niks in huis, en de zin daarin is ook weg..maar ik lijk eindelijk wat gemakkelijker daarin te worden denk..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk plaatje heb je gevonden op pinterest en een heel leuk plaatje voor de keeper ermee gemaakt!
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge deze maand, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel stoer kaartje voorde geblesseerde keeper, Daphne!
    Hopelijk knapt hij mede door dit kaartje sneller op!
    Lief en attent!
    Pfft ja dat huishouden altijd, ik voel met je mee...probeer het in stukjes te verdelen dan kun je stukje voor stukje behandelen....succes!
    Fijn weekend verder,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart heb je ervan gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Balen voor de keeper! Of eigenlijk ballen, als ik je kaartje zie.. Superleuk en zeker stoer genoeg voor een 17-jarige. En dat huishouden.. gewoon beginnen met 1 kastje en daarna heel voldaan in de zon gaan zitten ha ha.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele toffe kaart voor de keeper

    sorry, maar als jij de rommel met een loep moet gaan zoeken zal het allemaal wel mee vallen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een toffe kaart weer Daphne. Echt een feetje om te krijgen.
    Fijne zondag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hé Daphne, dank je wel voor je leuke feestelijk verjaardagskaart. Hij staat hier gezellig te pronk.
    Zeker een leuke stans en voor heel veel feestelijke gebeurtenissen te gebruiken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat sneu voor de keeper zeg. Deze kaart heeft hem vast wat opgevrolijkt, super leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart, echt 1 om een hart onder de riem te steken, zo'n blessure is extra sneu. Tja rommel in huis en niet weten waar ik moet beginnen. Dat ken ik wel, en nu helemaal. Lukte vandaag nog niet echt, alleen 2 kaartjes maken hihi. Komt komende week weer, dan ben ik vrij. Dank je wel voor het meedoen met de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Daphne, gezellig om er weer een leuk blogvriendinnetje erbij te hebben. Ik kom jou ook vaak tegen in blogland dus leuk om nu rechtstreeks bij elkaar te komen. Je kaartje voor de geblesseerde keeper is superleuk, ook leuk in de binnenkant. Een fijne dinsdag en lieve groetjes, Wilma xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik kwam per toeval hier op je blog Daphne.
    Wil even zeggen dat je een pracht van een kaart gemaakt hebt voor de geblesseerde keeper!

    BeantwoordenVerwijderen