dinsdag 8 september 2020

Hello Birthday Girl.

Vandaag laat ik een kaart zien die ik maakte voor een jarig kanjermeisje.

Ik gebruikte disign papier uit een blok van Action. Het is zulk vrolijk papier en de kleuren zijn erg mooi.
De poes kreeg een kroontje op haar koppie, omdat ze jarig is😉.
Ik stempelde het kroontje met behulp van de "masking" techniek. 
Doe ik (bijna) nooit, maar ik ben enthousiast, ik ga gauw eens kijken tussen mijn stempeltjes welke ik nog meer kan combineren!
De poes ingekleurd met 3D paint. 
Ik koos groen voor haar oogjes,  juist omdat dat zo afsteekt bij de rest van de kaart, zo vallen ze nog meer op en is het net of ze je echt aankijkt. 
Ik gaf alleen de oogjes ook een laagje Glossy, voor een nóg sprekender effect!

We zijn nog steeds in afwachting van de uitslag van de test van Jade.....
Het duurt verschrikkelijk lang allemaal. 
Voordat we iemand aan de telefoon hadden om een afspraak te maken waren we al een halve dag verder.  Daarna moest de test afgenomen worden in een stad waar wij niet bekend zijn. 
We zijn nu 72 uur verder en weten nog niks. 
We proberen zelf er te bellen, maar "wegens grote drukte" kunnen ze ons niet te woord staan.  
Ik hou mijn hart vast voor de komende maanden, want de R zit nog maar net in de maand en het loopt nu al helemaal uit de hand.

Challenges:
CSC, # September,  Sketch. 
DAK, #45, Geïnspireerd door een liedje,  Happy Birthday van Stevie Wonder. 
Unicorn Challengeblog, #58, Voor een kind. 

27 opmerkingen:

  1. Wat een lieve vrolijke verjaardagskaart heb je gemaakt Daphne. Deze gaat vast in de smaak vallen.

    Wat vervelend en naar dat jullie nog geen uitslag hebben. Vooral voor Jade. Niet weten waar je aan toe bent lijkt me vreselijk vooral omdat je ook thuis moet blijven.

    Sterkte met het wachten, beterschap voor Jade en we gaan van het positieve uit.

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heftig dat het zo lang duurt. Ik dacht dat ze sneller waren tegenwoordig. En ja de R in de maand, we moeten de griepgolf nog krijgen.

    Geweldig mooie kaart! Leuk juist met die groene ogen en het kroontje, wordt het meteen wat hipper

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kanjerkaart, Daphne!
    Ah ja wat vervelend voor jullie dat het zo lang duurt met die uitslag....sterkte!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele leuke kaart Daph en wij wachten met jullie mee. Wat jammer dat het zo lang duurt. Is het niet via de mail gekomen?
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kaartje in deze kleuren en een top stempeltje, de "masking" techniek is zo leuk om te doen. het is zenuwslopen wachten op.
    Ik ken iemand die heeft online de test aangevraagd, en de uitslag via de digi gekregen, alles ging super snel.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeetje, vreselijk dat de uitslag zo op zich laat wachten. Ik blijf duimen voor een goede uitslag.
    Wat een leuke kaart maakte je, daar zal de jarige blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje, vervelend om zo lang in spanning te moeten zitten Daphne. Ik blijf nog even duimen .
    Je kanjerkaart is leuk geworden, mooie kleurtjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een snoes van een poes met dat hippe kroontje! Leuk om je stempel op deze manier te maskeren en daardoor weer anders te maken. Echt een leuke kanjerkaart!! Hoop dat Jade geen corona heeft, die onzekerheid is natuurlijk super vervelend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk plaatje en mooie kleuren op je kaartje Daphne.
    Sterkte!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje is het zo geworden, Daphne.
    Ja, dat belooft wat voor de wintermaanden :o(

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een erg leuk verjaardagskaartje in mooie sprekende kleuren. Leuk gedaan dat kroontje op het koppie van de jarige poes.
    Vervelend dat lange wachten op de uitslag van de test. Ik hoop met jullie dat Jade geen corona heeft.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig papier! Ontzettend leuke kaart. Ook bij jullie stuurt het alles in de war. Bedankt voor je positieve woorden, die moet je vast ook vaak tegen jezelf herhalen. Wat een rare tijd toch. Sterkte!x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartje is heel lief en mooi van kleur. En ja, dat is waar wat je schrijft. Hoe dat allemaal zal gaan?? Ik houd mij hart vast hoor. Voor we echt een vaccin hebben en dan nog de vraag: hoe weet je dat je dan echt beschermd bent? Nu krijgen sommige mensen het al voor de 2e keer....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Daphne! Mooie kleuren ook.
    Jeetje dat is lang zeg...dan hadden wij geluk maar voor ons wat het 2 wkn geleden, en ik vond het toen al druk..maar nu is het zoals je overal hoort nog drukker.
    Ga duimen dat het negatief is.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, ik snap dat het vreselijk spannend is in afwachting van de uitslag van die test...!
    Maar je hebt een heel mooi kaartje gemaakt, prachtig dat kleurverloop in paars.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje! Wat balen dat het allemaal zo lang moet duren.. Hopen dat het goed uitpakt, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk en vrolijk kaartje met idd prachtig papier.
    Wat vervelend dat het allemaal zo lang duurt he....ja we gaan nog wat meemaken de komende maanden...wie snottert er nu niet in oktober/november....
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Vervelend dat het zo lang duurt voordat jullie meer weten ...
    Je hebt een lieve verjaardagskaart gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuk kaartje. Echt heel mooi gemaakt. Wat akelig dat het zo lang duurt voor jullie iets horen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke poes met zijn felgroene ogen en de mooie kroon.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful card. Love the cute image!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us next challenge again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Sweet cat :) I like te colours.
    Thank You for joining us at do Al(l) Kreatives challenge. DT Ella.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Aaaawww, this is sooooooooo cute!!! I love everything of your cool creation! FAB!!!!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days
    *GDT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel leuk kaartje! De kat is echt schattig met het kroontje. Gezellig dat je meedoet bij Unicorn Challenge.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuke kaart! Prachtig ook deze kleuren. Dankjewel voor je deelname bij cheerful sketches blog.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen