vrijdag 11 september 2020

Jarige zoon

Bedankt voor de reacties op mijn Kerstkaart. Grappig,  ik bedacht het last minuut, maar de kaart kwam leuker onder mijn handen vandaan als ik zelf had gedacht en jullie reacties vertelde mij hetzelfde. 

Vandaag wéér een kaart. 

Onze middelste is volgende week jarig. 

Hij wordt 18, sjonge jonge, waar blijft de tijd?!

Ik maakte een vrolijke kaart voor hem:

Het is een echte "spring in het veld" dus een kaart met vrolijke kleurtjes past goed bij hem. 
Zijn leeftijd mag opvallen, want 18 jaar is niet niks😉.
Het kader eromheen gesneden met een nieuw snijmal, gekocht bij Antion (tegen niemand zeggen hoor want ik zou niks meer kopen).
Het papier van het kader kleurde ik zelf met de neon verf van Ikea. 
Disign papier komt uit mijn voorraad. Ik vond het dinsdag, toen ik tussen mijn spullen aan het neuzen was. Het zat in een plastic hoesje, met een stickertje erop van 0,50 cent. Ik denk dat ik het ooit eens kocht op een beurs. 
Let's Party..... geen idee hoe ik daaraan kom,  maar hoort op deze kaart,  want middelste heeft wel weer eens zin in een feestje. 
Eens kijken hoe we dat gaan aanpakken in deze tijd. 

Wij willen dit weekend gaan opruimen op de camping, maar nu komt er nog mooi weer aan. Misschien zelfs een hitte golf. 🤔
Eens bedenken of we plannen gaan aanpassen, want nog wat mooie dagen, ik heb er zin in!!

Challenges:
De Egel, #105, Sketch en voor een man. 
K&K, #September,  Cijfers,  2de inzending. 
The Paper Players, #507, Voor een man en Inspiratie foto (ik heb mij laten inspireren door de kleur van de foto links boven en rechts onder)

24 opmerkingen:

  1. Je hebt een geweldig vrolijke kaart gemaakt! Maar ik bedacht wel meteen "let's party..." hoe dan? Dat zal echter best wel goedkomen, denk ik. De kleuren en dessins passen zò perfect bij elkaar, ik vind het supermooi geworden!
    Ja, ik zou nog maar even wachten met die campingspullen..
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je voor je zoon gemaakt, Daphne. Alvast gefeliciteerd en een fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alvast van harte gefeliciteerd!!1 Kaart is echt super!
    Ik heb net onze luifel opgeruimd in de tuin. Denk dat die maar weer terug moet haha.

    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe kaart voor je bijna 18 jarige Daphne!
    Fijne dagxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijke kaart heb je gemaakt Daphne!
    En ik wil je bedanken voor je mooie kaart, hij staat hier te pronken bij de rest.
    Groetjes Elly
    ps ik mail je effe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke jongenskaart! Twee volwassen kinderen nu!
    Geniet dit weekend maar van de zon! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie, vrolijke kaart!
    Dochterlief is druk in de weer met bulletjournals. Zo'n snijmal is dan ook erg leuk. Zal het haar eens laten zien.
    Een paar dagen camping is nu eigenlijk nog wel lekker hè? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heerlijk vrolijke kaartje voor de jarige Daphne. De oudste hier houdt ook wel van een feestje. Maar door de Corona heeft hij voor het behalen van zijn diploma nog geen feestje gegeven, met al die maatregelen kan hij het niet vieren zoals hij zo willen.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super fun card for your son! He's really going to love it on the occasion of his 18th birthday - that's a pretty big one, for sure! Thank you for sharing it with us this week at The Paper Players! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vrolijke kaart heb je voor je zoon gemaakt, gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love the mix of papers and the bold sentiment. I know your son will love this special card. So glad you joined us at the Paper Players this week
    Jaydee

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ten eerste is je kaart heel leuk! Super die grote 18. Mag inderdaad best opvallen! Dank je voor het meedoen bij de Egel en K&K.
    Ten tweede, ik zeg niks.... je zou niets meer kopen en nu weet je dat er in Olst ook een Action zit (sorry, Andy!), ben benieuwd hoe dat uitpakt....
    Ten derde hoop ik dat Mylo verstandig is met de feestjes. Hier in Twello is het mis gegaan, wat ik ook nog kan snappen, maar er waren 8 positief geteste jongeren...
    Ten vierde: heel fijn weekend! Geniet van het mooie weer dat er aankomt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje heb je voor je jarige zoon gemaakt Daphne..mooi hoor die grote cijfers en leuk hoe je die sketch heb uitgewerkt

    groetjes en een fijn zonnig weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijke kaart Daphne. Echt super mooi. Mooi hoe je de papiertjes gecombineerd hebt.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk deze kaart voor jullie zoon, Daphne!
    Heel vrolijk en 18 is inderdaad een mooie leeftijd!
    Alvast van harte!
    Ja je zou nog naar de camping kunnen gaan, mijn zoon Anne is op dit moment met zijn lief Ellis op de camping in Zeewolde hij treft het!
    Geniet ervan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooie kaart voor een mooie leeftijd.
    Superleuke papiertjes.
    Alles past heel goed bij elkaar.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lees net je blogjes terug. Fijn dat Jade negatief testte, maar wat een gedoe allemaal. Geniet van je dagen op de camping nu het nog lekker warm wordt.
    Ik kom hier af en toe nog langs. Zoals je vast al wel gelezen zult hebben ben ik gestopt met bloggen. Ben nog wel actief op FB en Insta. Ik hoop nog wel eens iets van je te horen. Groetjes en het ga je goed, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een leuke kaart geworden. Proficiat en hopelijk wordt het een leuk feestje voor hem !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 18 jaar al, wat een bijzondere leeftijd, je hebt een vrolijke stoere kaart gemaakt voor je zoon Daphne, mooi met de leeftijd erop, alvast gefeliciteerd met zijn verjaardag,bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een mijlpaal, 18 jaar. Je maakte een vrolijke kaart met de sketch van De Egel, dank je wel voor je deelname aan de challenge Daphne. Groot gelijk om als het kan nog even te genieten van het mooie weer.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Inderdaad wat is dit een leuke en vrolijke kaart geworden. Een spring in het veld. Ben jij dat ook? Dat lijkt mij namelijk als ik jou berichten lees. En ja mooi weer. Ik ga met de zussen fietsen vrijdag, we gaan weer boffen. We stellen het zeker op prijs voor jou bijdrage aan de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen