dinsdag 29 maart 2022

Bedankje voor Marijke

Op deze vroege morgen laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb voor Marijke. Vorige maand won ik de maandelijkse challenge van 52 WTC en kreeg ik van Marijke een hele mooie prijs opgestuurd. Om haar te bedanken hiervoor stuurde ik haar deze kaart:

Een witte basis en daarbij gebruikte ik vrolijke voorjaars kleurtjes dp.
De gieter met bloemen is een poëzie plaatje. Er zitten ook wat glitters op de bloemen, wat je op bovenstaande foto een klein beetje kan zien. 
Een poosje geleden schreef Marijke op haar blog dat ze, samen met haar man, aan het tuinieren was en dat ze hoopte dat ze binnenkort groente uit eigen tuin kon eten.
Deze zakjes zaad om kruiden te kweken vond ik bij Action en stuurde ik samen met de kaart op, wie weet groeien er straks ook lekker geurige kruiden in haar tuin.
Marijke, ook via hier heel erg bedankt voor de mooie prijs, ik ga er binnenkort mee aan de slag. 

Ik mag nog 1 dag werken en daarna ben ik een weekje vrij! Heerlijk, lekker even bijkomen, tijd voor mezelf, knutselen, niksen, je snapt vast wat ik bedoel. 
Ik kijk er nu al naar uit. 
Challenges:
Cheerful Sketches, #Maart, Sketch.
Girlz Rebel, #13, Kleurenpallet, optie bloemen. 

Ik zie dat ik te laat ben om mijn kaart te linken bij Cheerful Sketches......



21 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart maakte je voor Marijke, prachtig boeket in de gieter. Deze kruiden zijn zo fijn in je tuin voor je zelf maar ook voor de bijtjes die houden er ook van. Geniet vanaf morgen van je week vrij van werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, en lekker genieten straks van je weekje vrij..even bijtanken ook belangrijk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en toepasselijke kaart. Het lijkt wel een Marjolein Bastin poëzie plaatje.
    Heerlijk, een week vrij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend mooie kaart Daphne, hij is heel goed gelukt. Leuk ook dat je zaadjes meestuurde. Heel leuk gedaan. Lekker hoor, een weekje vrij.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Daphne
    Mooi lenteachtig!
    Lief dat je er nog zakjes zaad bij hebt gedaan!
    Heerlijk vooruitzicht!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart, leuk die zaadjes erbij... succes met het laatste dagje werken voor je vakantie en dan lekker genieten van het niks moeten

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie voorjaarskaart! Een prachtig plaatje (zelf geknipt? Poëzieplaatjes hebben meestal zo'n lelijke brede witte onnette rand) en frisse kleuren. Balen dat je net te laat wasvoor de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi voorjaarskaartje Daphne.
    Veel knutselplezier met je nieuwe spulletjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi en fleurig bedankje heb je voor Marijke gemaakt Daphne. En leuk om daar zaadjes mee op te sturen! Kruiden kunnen zo heerlijk ruiken.. Hierbij alvast 'n hele fijne week gewenst!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi bedankkaartje maakte je voor Marijke.
    Ook zo leuk om er kruidenzaadjes bij te doen.
    Tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat attent om een bedankje te sturen en meteen ook zo'n vrolijke kaart met wat extra's erbij. Lief Daphne.
    Heerlijk vooruitzicht een week vrij. Ben je al een beetje gewend aan de verhuizing van Jesse?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi bedankkaartje en nog leuker met de zakjes zaad erbij!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bloemen doen het altijd goed ... of het nou echte bloemen zijn of zo mooi in een gieter als op deze kaart. Leuk!
    Geniet van je vrije weekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke bedankkaart met de gieter en het mooie boeket erin. Ook leuk om er als verrassing nog zakjes zaad bij te sturen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is erg mooi Daph. Leuk plaatje hè. Maar ook de sketch is leuk.
    Kus mam 🙋🏼.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige lentekaart met het leuke plaatje en wat leuk om er een zakje zaadjes bij te doen. Mooie kaarten maakte je voor je moeder en zus met de leuke stempelset.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk bedank kaartje voor Marijke. Geniet van je vrije dagen.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gaaf kaartje. Zo leuk een poezie plaatje. Ik heb er ook nog wat liggen.. en ja, Cheerful, daar kun je tot of tot en met de 28e aan meedoen...niet de hele maand.
    En wat lekker zeg een week vrij. Heerlijk genieten van de vrijheid! Nog even bij Jesse langs??

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart Daphne, poëzie plaatjes zijn ook leuk. En wat een mooie stempelkaarten maakte je leuk uitgedacht.
    Geniet van je weekje vrij, het wordt kouder dus vast wel knutselweer. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja dat was een leuke verrassing, zo'n mooi kaartje met die fleurige boeket bloemen. En er zat nog een leuke verrassing in ook. Ga ze snel uitzaaien. Nogmaals Daphne, was een aangename verrassing. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen