donderdag 17 maart 2022

Kerstkaarten

Bedankt voor de lieve reacties op mijn bericht van gisteren!! 🥰

Vandaag laat ik 2 kerstkaarten zien die ik vorig jaar al gemaakt heb (dus tel ik ze niet mee voor dit jaar, dat zou valsspelen zijn😉)

Het patroon voor deze kaart, of beter voor deze kerstboom vond ik hier, op het blog van Craft Sensation. Zij noemen het en snelle kerstkaart, maar zo snel vond ik het niet😅.
Ik gebruikte voor deze kaarten een papier blok wat ik afgelopen Kerst kocht bij Action. 
In dit blok zit heel mooi Kerst papier, ik ben blij dat ik het destijds kocht, ondanks dat ik echt, ECHT genoeg papier heb voor de komende 100 jaar🤣.
Het boompje kan je open vouwen en dan zie je deze mooie tekst(stempel), die ik mocht lenen van Mijn Moeder
In deze tijd heeft deze tekst een extra betekenis,  wat ik toen nog niet wist. 
Mam, ik wil deze stempel graag nog eens van je lenen binnenkort. 

Heel blij ben ik dat ik vorige week op het blog van 52 WTC zag dat ik de maandelijkse challenge, met deze serie ruitjes en stippen kaarten gewonnen heb!!
Ik mag gast disigner zijn voor de komende maand en ik kreeg een super leuke prijs opgestuurd van Marijke. Heel erg bedankt Marijke, ik ben er heel blij mee!!!
Challenges:
52 WTC, #Weekelijkse kerstkaart. 
CCC, #4, Alles mag. 
CHNC, #585, Alles mag.
Peace on Earth, #11, Alles mag. 


27 opmerkingen:

  1. Snel of niet snel, het zijn heel leuke kerstkaarten, met die mooie kerstbomen, Daphne. En ach, genoeg papier, heb je ooit genoeg papier :-D ik doe mijn best om iets op te maken, maar dan loop ik toch weer "ergens tegen aan", en ja....
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn heel leuke kerstkaarten, maar snel lijken ze ook mij niet. Die stempel moet inderdaad maar veel gebruikt worden; weet je wat, stuur er maar een kaart mee naar het Kremlin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten ookal zijn ze nog van vorig jaar! Je prijsje is je gegund en maak er iets leuks van. Veel succes! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah ja, deze zag ik lang geleden ook al een keer bij Irene. Heel leuk effect heeft het. Mooie kaartjes zijn het. De tekststempel is echt gaaf.
    En wat leuk dat je een prijs won!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Daphne super mooie kaartjes, ik heb het model voorbij zien komen geen idee hoe je zo iets maakt, het effect is groots. Geniet van je prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. toffe kaart met die gevouwen boompjes! en een heel toepasselijke tekst in deze tijden...
    zie dat je ook last hebt van spammers in je reacties, ik moest vanmorgen een 10-tal reacties verwijderen...
    groetjes
    NAncy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaartjes Daphne, en ik las je blogbericht van hier onder ook nog, heerlijk al die verjaardags post...
    Maar ook het nieuws dat plots Jesse en Lila verhuisden.
    Ik weet precies wat je voelt...pff ze zeggen dat het zo went maar Merit is nu een half jaar het huis uit en Arnoud bijna 3 maar ik vind het nog steeds stil, ook al spreek en zie ik ze vaak....soms wil ik wel eens even terug naar 10/15 jaar geleden, heerlijk!! alles fijn om je heen, maar dat kan niet en we moeten niet terug kijken maar verder!!!
    Ben ook blij hoor voor ze zo hoort het ook, maar ik mis ze soms gewoon verschrikkelijk!!!
    Succes met alles en vooral met het wennen.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor het meedoen met 52WTC, dat vergeet ik nu helemaal.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Daphne, ik ben weer bij op je gezellige blogje. Je maakte weer een hoop mooie kaarten en ook een beetje verdrietig berichtje dat jullie zoon en lieve hondje het nest hebben verlaten….dubbel is dat he?!
    Geweldig leuk idee wat je voor jullie dochter heb gemaakt, echt origineel en dat gaat een leuk uitje worden!
    Lieve groetjes en alvast een fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie, leuke boompjes staan er op je kaartjes.
    Ik vind ze super tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze blijven leuk en ik vond ze wel makkelijk te maken, wel veel meten, dat weer wel.. Uiteindelijk heb ik nog een stammetje er onder gedaan, was net ietsje meer "af".
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstboomkaarten, Daphne
    Heel leuk gemaakt met die gevouwen driehoekjes!
    De tekst ook mooi en origineel
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk deze origami kerstbomen, mooie kerstkaarten Daphne. Gefeliciteerd met je toppertje bij ons, leuk hoor.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat grappig, nog nooit zo gezien deze boompjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart Daphne, en dank je wel voor je bijdrage aan de Creative Christmas Challenge Blog.
    Groetjes Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WOW ... absolutely BEAUTIFUL!! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth Christmas challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often. We appreciate your support!!

    Darlene
    PEACE ON EARTH CHRISTMAS CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een ontzettend leuke kaarten heb je weer gemaakt. Wat een werk, dat vouwen. Echt heel erg mooi gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gaaf effect deze gevouwen kerstboom! En inderdaad een zeer toepasselijk tekstje voor deze tijd. En ja herkenbaar al dat papier.. ik moet minstens 300 jaar worden wil ik al mijn knutselspullen nog op maken..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk met al die flapjes!
    Papier heb je nooit genoeg toch? ;-)
    Dankjewel voor je mooie kaart. Zo toepasselijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie origamie kerstboompjes op je kaartjes Daphne
    Leuk als je nog snelle kerstkaartjes nodig hebt
    Zonnig weekend gewenst Epie XX

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gave bomen en tekst!

    En ja zeer herkenbaar van het papier en niet
    alleen papier hahaha.

    Stil in huis he zo zonder Lila en Jesse.
    Hoe reageert Floor zo zonder Lila.

    Sterkte met het wennen zonder Jesse en Lila.

    Fijn weekend Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge van het Creative Christmas Challenge Blog. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen