zaterdag 5 maart 2022

Kleurige vlinders

Vandaag laat ik jullie 2 kaarten zien die ik gemaakt heb met mijn grote Vlinder stempel:

Ik gebruikte voor deze kaarten mijn neon verf van Ikea, vandaar de titel van dit bericht. 😉
De basiskaart is wit, de randjes van de zijkant bewerkte ik met de verf en een sponsje. 
Daarop een witte mat, die aan de zijkanten smaller is dan de basis.
Ik stempelde de vlinder op een stuk papier wat ik ook bewerkt heb met de neon verf.
Ik gebruikte hiervoor contrasterende kleuren.
Daarna de vlinder uitgeknipt en verhoogd op de kaart geplakt.
De tekst stempelde ik eronder en daarna heb ik met goud verf nog spetters gemaakt,  past goed bij de tekst. 😊
Daarna maakte ik nog een groen/blauwe rand. 
Deze vlinder kreeg nòg fellere kleuren!
Op deze kaart en felicitatie tekst. 
Ondertussen zijn beide kaarten al verstuurd. 

Vandaag mag ik rijden voor het handbalteam van onze dochter, ze spelen ik Holten.
En vanavond ga ik met mijn man mee naar een wedstrijd van Feyenoord (tegen Groningen).
Ik leg dus heel wat kilometers af vandaag. 
Challenges:
FMS, #525, Sketch.
Crafty Animals, #59, Alles mag maar altijd een dier. 


21 opmerkingen:

  1. Tada, hier is de kaart die ik van je ontvangen heb. Super gaaf gedaan. Ik keek even op de leeslijn en zag wat bekends. leuke kaarten zijn het geworden, hoe mooi dat ik 1 van de ontvangers ben.
    Fijne dag vandaag. Holten. Daar liggen mijn roots, we waren er gisteravond nog nu bij vrienden, maar ik heb er ook nog broers en een zus wonen.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je weer leuk gedaan Daph. Ik ben iedere keer verbaasd wat jij allemaal creëert, zo leuk. Fijne dag en
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige vlinderkaarten, Daph e
    Mooi kleurrijk!
    Fijne dag, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaarten met die mooie grote vlinder. Lekker vrolijk!
    Veel plezier vanavond bij de voetbalwedstrijd. Jullie zijn zeker voor Feijenoord maar ik hoop dat Groningen wint!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaarten die hun aandacht wel opeisen tussen de verjaardagspost met al die opvallende kleuren, haha.
    Veel plezier vandaag met kijken naar al die sporters.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kleurrijke vlinderkaarten, Daphne enne veel plezier vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie vlinder en prachtige kaarten hiermee gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat spatten deze vlinders van je kaart. Mooi hoor! Veel kilometers idd, fijne wedstrijd! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaarten die perfect bij het mooie weer passen Daphne, heel mooi. Fijn weekend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaartjes in felle frisse kleuren Daphne. En wat een sportief weekend heb jij!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Daphne wat mooie bestempelde vlinders op je kaartje
    Goed bezig spannende wedstrijd , FC groningen wint hopelijk , is m'n favorite clubje !! Fijne zaterdag
    en wedstrijd , groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie vlinderkaarten Daphne.

    Druk dagje voor met de nodige kilometers.
    Veel plezier.

    Groetnis fan Ina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sprankelend mooi..., dat is het eerste dat in me opkomt!
    Ik vind je kaarten prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel kleurrijk. Mooi tegen de witte achtergrond.
    Hopelijk heb je een leuke dag gehad met sportieve wedstrijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. zooooo.... sportief type ben jij , hoor! ;-)
    hihihi.. En je kaarten zijn allemaal weer heel gaaf. Inderdaad ook hier bij jou die randjes op je kaart. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaarten!! Leuk gedaan met de vlinders.
    En druk dagje, maar hopend wel genoten ervan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel erg gaaf deze vlinders en de kleurtjes wow!
    Ik ben vandaag bij Ikea geweest, helaas niet bij de verf gekeken.
    Meer voor mijn dochter geshopt, ook leuk.
    Fijne zonnige week en bedankt voor je reactie op mijn blog.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen