donderdag 31 maart 2022

Gast Disigner, ('22-18)

Vandaag mag ik mijn kaart laten zien die ik gemaakt heb als gast disigner voor de maandelijkse challenge van 52 WTC. Deze maand: Driving Home For Christmas". Met kleine aantekening: met welk vervoersmiddel je naar huis rijdt mag je zelf weten en juist dat trok mij aan😂:

Ik heb de lieve schildpad vast naar huis gestuurd. 
Hij is natuurlijk niet zo snel en om te zorgen dat hij op tijd is voor Kerst dit jaar heeft hij de step gepakt.
Hij heeft de route door het dennenbos genomen en heeft de Muts van de Kerstman geleend zodat hij geen koude oren krijgt. 
Te tekst maakte ik weer met mijn (nieuwe) pocket printer.
De step gaf ik een laagje Glossy.
Ik heb veel lol gehad tijdens het maken van deze kaart. 
Ik ga nu gauw op het blog van 52 WTC kijken wat de rest van de gast disigners en het team gemaakt hebben. 

Vanmorgen toen ik wakker werd lag hier een klein laagje sneeuw in de tuin,  echt waar!
Het past mooi bij deze Kerstkaarten donderdag, maar na al die mooie dagen heb ik hier zoooooooo geen zin meer in,  ZUCHT!!
Dat wordt knutselen vandaag,  met de houtkachel aan.
Challenge:
CHNC, #587, Alles Mag.


22 opmerkingen:

  1. Een super leuke kaart en die grappige schildpad met kerstmuts vrolijkt de dag meteen op!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super enig je kaart alleen al het verhaal er bij :). Heerlijk die witte wereld voor mij dan, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaah, je kaart is superleuk Daphne, ik zag hem op ons dt-blog staan en dacht die is origineel. Dank je wel dat je gast-designer wilde zijn en die schildpad wist vast al dat het zou gaan sneeuwen hier hihi.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Daphne,
    Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt. Wat een schattige schildpad. Echt heel leuk. Hele mooie voorbeelden zag ik al op het blog van 52wtc. Veel plezier met knutselen vandaag, ga ik ook doen.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een leuke kaart, Daphne!
    die schildpad komt goed van pas, ik heb dat digisetje ook en je hebt mij ook weer op een ideetje gebracht om er een kerstkaart mee te maken!
    Wat mooi dat sneeuwlandschap bij jullie, hier was het niet wit maar koud was het wel, maart roert zijn staart zullen we maar zeggen...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt me gelijk al laten lachen Daphne, met je schildpad. Hele leuke post en moooie kaart! 🙂 En al ziet het er mooi uit buiten, je zit hier eigenlijk toch niet meer op te wachten...
    Desondanks, toch een fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kaart !!!!
    Schildpad..... zal wel lang onderweg zijn !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is die leuk deze digi van Beccy met kerstmuts 😀 Echt grappig!
    Mooi kaartje Daphne.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whahaha, briljant! Dit heb je echt geweldig bedacht én uitgevoerd, ik begrijp helemaal dat je deze kaart met veel lol hebt gemaakt. Gelukkig heeft ie nog even om met kerst thuis te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat leuk dat je GDT wilde zijn bij 52WTC.
    En ja we hebben vandaag een goede dag voor kerstkaartjes, heb al mijn spullen voor de kerst op tafel gelegd en ga aan de slg, want heb niet veel voorraad meer...
    Wat een ontzettend leuke kaart met die schildpad, (wij vonden het ook leuk om een ander soort vervoersmiddel te gebruiken) ...en die slome is al lekker optijd vertrokken die is er wel met de kerst!!!
    Gezellig dat je erbij bent vandaag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha, ga wat een grappig kaartje met die leuke schildpad.Die is er wel met de kerst, hij heeft nog een paar maandjes de tijd. Maar ik vind die boom ook zo mooi bedacht uit dat dp.
    Dikke kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toen ik je kaartje bij 52 WTC zag staan moest ik al lachen en nu je verhaaltje erbij moet ik weer lachen! Super leuk kaartje. Dat het bij jullie al heeft gesneeuwd! brr! Heb ik ook geen zin meer in, maar hopelijk is het met een paar dagen weer weg! Bij ons komt het vanavond zeggen ze! De kerstkaartjes passen er wel weer goed bij! haha! Groetjes en bedankt voor je gastdesignerskaartje! Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een grappige kaart Daphne, met die schildpad op zijn step. Goed dat hij nu alvast op weg is gegaan, hij zal hopelijk net op tijd aankomen voor de kerst.
    Bedankt dat je gastdesiner wilde zijn.
    Groetjes
    Jantine 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee echt helemaal out of de box. Ik snap dat je stiekem hebt zitten lachen bij het idee. Hier sneeuwt het ook behoorlijk, heel de middag al in Friesland,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hihi, wat een grappige kaart is dit zeg, ik moest er zeker om lachen in mijzelf. Leuk bedacht en gedaan. Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat een supergave kerstkaart Daphne!!
    Zo leuk met de schildpad op de step.
    Zou ie wel op tijd thuis zijn voor kerstmis?
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem geweldig Daphne! Wat een leuke kaart!
    Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel toffe originele kaart voor het thema 'driving home'! Leuk dat je gastdesigner wou zijn!
    gelijk heb je, vanaf nu willen we alleen maar zon he... Hier geen sneeuw, maar deze namiddag een fikse hagelbui met grote bollen die ook een wit laagje vormden, gelukkig niet lang...
    groetjes
    nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij had lol tijdens het maken, ik tijdens het lezen van jouw blog. Wat een leuke kaart. Je moet het maar bedenken!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Daphne, wat leuk die step!
    Een gaaf kaartje is het.
    En inderdaad, de foilpen zit in een doosje waar ook wat foil bij zit. Echt leuk om mee te experimenteren.
    Ja, morgen nog meer sneeuw hoorde ik. Maar je kunt het ook bijna niet bevatten he? Na dat mooie weer van vorige week!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Met de sneeuw kom je meteen in de kerstsfeer!
    Ik vind je kaart heel leuk gemaakt..., wat zul je genieten van deze vrije dagen...

    BeantwoordenVerwijderen