zondag 20 maart 2022

Weer een serie

Terwijl de voetbal (Ajax-Feyenoord) op de achtergrond aanstaat plaats ik dit bericht om jullie weer een serie kaarten te laten zien die ik gemaakt heb met de vierkante achtergrond stans. Hier liet ik jullie een serie kerstkaarten zien, vandaag verschillende kaarten, maar geen Kerst😉.

De hele serie bij elkaar.
3 Witte en 3 roze basis kaarten.
DP van deze kaarten komt uit een blok van Action.
Dit blok kocht ik vorig jaar in de zomervakantie maar heb het nog weinig gebruikt.
Tot nu en dan maar meteen voor 6 kaarten. 😊 
De eerste ging naar een jarig blogvriendin, die graag in de keuken staat om lekker dingen te bakken. 
De chique dametjes passen ook bij haar, want naast bakken maakt deze blog-din ook hele mooie kleding voor zichzelf en haar kinderen. 
Macarons rechts op de kaart komen uit hetzelfde blok als het dp.
De macarons verhoogd opgeplakt. 
De 2de, met dezelfde stempel,  maar daarnaast andere tekstjes erbij. 
Mixer achter de dames komt ook uit het blok.
De 3de kaart heb ik gestuurd naar een Blogvriendin die net een nieuw huis heeft gekocht en begin deze maand verhuist is. 
Deze kaart is voor een jarige kanjer, die van Dino's houdt. 
De dino's zijn dikke stickertjes (net of er lucht in zit), die ik kocht bij Wibra.
Leuk zijn ze hè?!
Deze kaart, met dezelfde soort stickertjes, is ook voor een Kanjer. Zij is dol op katten.
De tekst maakte ik met mijn "pocket printer". Een nieuwe apparaatje die ik van mijn schoonouders kreeg voor mijn verjaardag. Super leuk ding, ik ben er erg blij mee!
De laatste kaart is voor de voorraad. 
De cirkel met macarons komt ook weer uit het uitdruk blok (Action).
Daarop heb ik met paarse inkt "Happy Birthday" gestempeld. 
Ik ben blij dat ik deze leuke stans gekocht heb. 
Mijn moeder wil het binnenkort ook eens lenen en dat mag hoor mam.
Kan jij mij weer inspireren.

Zoals het er nu uitziet wordt het echt voorjaar de komende dagen. 
Wij hebben in het najaar en nieuwe tuinbank gekocht en die zijn we in elkaar aan het zetten.
Ook heb ik in het najaar bloembollen gepoot en die gaan bijna bloeien.
Dat wordt genieten, heerlijk in het zonnetje, de komende dagen. 
Challenges:
K&K, #Maart, Keuken prinsen en prinsessen. (Ik link de eerste kaart van dit bericht)
CCU,,#27, Jobs (Cook), 1ste kaart. 
GCC,#23, Tienerkaart, (kaart met de katten erop)

  


23 opmerkingen:

  1. Gave serie !!!!!!
    Goed bezig zo !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie serie Daphne. Leuk dat deze stans je zo inspireert en fijn dat dat leuke blok nu in gebruik is. Leuke plaatjes zitten er in. Nou als de voorspellingen uitkomen wordt het zeker heerlijk weer, genieten hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent goed bezig! Meteen 6 mooie kaarten met die leuke stans. Als je dan eenmaal lekker bezig bent is het fijn om er meteen een paar extra te maken.
    Geniet van het mooie weer de komende dagen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie Daphne,

    Geniet lekker vaan het mooie
    weer en je nieuwe tuinbank.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie serie kaarten Daphne. Leuk dat je weer met ons meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker bezig geweest! Je hebt een heel leuke serie gemaakt, daar heb je vast met enorm veel plezier aan gewerkt. Ik denk dat de ontvangers er ook ontzettend blij van gaan worden, ze zijn zo gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ZO wat leuk! EN handig zo'n blok. Ik zag de kaart al bij Elly op haar blog. Leuk! Dank je wel voor het meedoen bij K&K met je keukenkaart. En wat gaat het kriebelen he, dat mooie weer en de lente...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super zeg je hele set kaarten! En eentje daarvan heb ik thuis in ons nieuwe huis staan op tafel bij de andere kaarten en presentjes. Hij is mooi, dank je wel, zo lief dat je kaarten ontvangt van blogvriendinnen.
    Hier vragen ze iedere keer, wie zijn dat allemaal hihih.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke serie kaarten, Daphne
    Allemaal leuk gemaakt!
    Gezellig buiten zitten tussen de voorjaarsbloeiers, ik vind het ook fijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Daphne,
    Wat heb je mooie kaarten gemaakt zeg. Echt heel erg tof. Elke apart is weer super leuk. Word er helemaal vrolijk van.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk die stans. Een stans, zes verschillende kaarten en zo een heuse serie.
    Erg leuk om het verhaal achter "mijn" kaart te lezen. Klopt helemaal ;-). Nogmaals heel veel dank!
    Die dino-stickers zijn leuk. Zo wordt het een echte kinderkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een ontzettend leuke serie kaarten heb je gemaakt Daphne. Het allerleukste is wel dat je deze fijne hobby met je moeder mag delen, heerlijk om dit samen te kunnen doen. Liefs van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie serie heb je gemaakt Daphne. Ze zijn stuk voor stuk heel mooi om naar te kijken. Leuke kleurtjes ook.
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart. Dankjewel voor het meedoen aan de challenge. Groetjes Helma DT Girlz Creative Crafts Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke serie kaarten heb je gemaakt Daphne!
    Grappig de kaart met de katten voor een jarige tiener.
    Leuk dat je meedoet bij Girlz Creative Crafts.
    Groetjes Antje
    DTGCC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke serie kaartjes heb je weer gemaakt Daphne, ik vind natuurlijk de keukenkaart het aller leukste...heerlijk het weertje...lekker genieten..Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weer zo'n leuke reeks! Die met de poezen vind ik heel tof. En hoe stelt je moederhart het?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een serie prachtige kaartjes Daphne !!
    Fijne donderdag Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke stijl is dit! Echt heel gaaf, Daphne...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende werkjes die je ons laat zien Daphne Thanks dat we hier mee mogen van genieten Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Amazing set of cards!
    Thanks for playing along with us at our previous challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us this challenge again.

    Sorry for being that late.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen