zaterdag 24 augustus 2024

De andere kaarten van de bestelling

Omdat ik jullie niet te lang wil laten wachten op de andere 2 kaarten die ik maakte op bestelling van onze camping buurvrouw (hier vertelde ik daarover), plaats ik vandaag dit bericht, waarin ik de kaarten alletwee laat zien:
Ik maakte nog een "vouwkaart", maar dit is een vrij eenvoudig model om te maken. 
Het dp komt uit mijn voorraad. 
Ik gebruikte kleurrijk papier, want tenslotte is het nog zomer en mag het best een beetje vrolijk zijn (vind ik).
Je kan de kaart zo vouwen, dat het in een envelop past en verstuurd kan worden. 
De bloemen en het fruit komen (weer) uit mijn voorgestanste plaatjes blok. Wat heb ik daar toch een plezier van!!
De tekst is gestempeld. 
En dit is de laatste kaart die ik maakte voor buurvrouw. 
Het kleurige strookje links maakte ik zelf met inktpads.
In dit bericht laat ik een kaart zien die ik maakte als gast designer. 
Ik maakte toen de kleurige achtergrond, maar gebruikte een strookje. Ik had dus nog een stukje over en die kwam nu mooi van pas. 
De bloemen (ik durf het bijna niet te zeggen) weer uit het blok.
De tekst gestempeld. 
De "golfjes" langs de kaart zijn ook stempeltjes. 
Ik wilde eigenlijk een randje maken met een fineliner, maar die had ik niet bij mij. 

Zoals ik al vertelde in het vorige bericht, buurvrouw kon niet kiezen en heeft alle 3 de kaarten mee genomen. 
Ik zie dat als een groot compliment.

Dit weekend zijn we weer op de camping. 
Ik heb 2 dagen gewerkt en ben er nu weer 4 vrij,  het is op deze manier langzaam afscheid nemen van mijn vakantie.
Maar.......volgende week mag ik 5 dagen werken.
5 Dagen...... dat is serieus aan de bak.
Over en uit met dat vakantie gevoel. 

Challenge:
Addicted to CAS, #265, Blended. (2de kaart uit dit bericht)




16 opmerkingen:

  1. Tja, aan alles komt een eind maar dan kunnen we weer eens samen knutselen Daph, is ook wel weer leuk. Maar we hebben nog de hele maand september, wie weet hoe het weer dan nog wordt. We zullen het zien. En als ik jouw buurvrouw was had ik ze ook alledrie genomen, wat een leuke kaarten en wat leuk bedacht die golf stempeltjes aan de zijkant.
    Fijne dag nog en kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaarten heb je gemaakt. En ja: het is even wennen als de vakantie voorbij is, maar je hebt wel mooie herinneringen!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt toch wel een leuke tijd kunnen genieten van je vakantie. Dit nemen ze niet meer af.
    2 hele mooie kaartjes. Die heb je knap gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaarten , lekker vrolijk !!!!
    Jammer dat de vakantie voorbij is ......
    Maar je kan er weer tegen.
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze serie vind ik supermooi, Daphne
    Zo kleurrijk, de campingbuurvrouw heeft groot gelijk door ze allemaal te kopen
    Fijn weekend liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten! De eerste is meteen heel kleurrijk. Die knalt echt van het scher. De tweede is iets rustiger maar daardoor niet minder mooi.
    Geniet van het weekend en op de camping. Kun je je mooi voorbereiden op 5 dagen werken. Ik hoef de komende week maar 4 (en dat terwijl het eigenlijk nog vakantie is......)
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke vrolijke kaarten Daphne, we genieten nog even van de zomer. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke, vrolijke kaarten. Geen wonder dat de buurvrouw niet kon kiezen.
    Geniet van je weekend op de camping. Ik hoop dat het weer vandaag bij jullie beter is dan hier. Morgen belooft wel een stralende dag te worden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De campingbuurvrouw heeft gelijk om ze alle drie te nemen, zo kan ze nog 2 mensen blij maken. Geniet van het weekend! X
    O ja, lief dat je gisteren nog eens kwam kijken. De mama van Ferre deelde de foto nog nadat ik mijn bericht had geplaatst, ik vroeg of ik de foto op mijn blog mocht zetten en dat mocht. Ze vertelde ook dat ze het kaartje aan iedereen heeft geshowt op het feestje van Ferre. Leuk toch! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi modelkaart en lekker vrolijk. De tweede is helemaal leuk met die mooie achtergrond. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn weer twee heel leuke kaarten, logisch dat de buurvrouw ze alle drie nam.
    Het belooft een mooie dag te worden vandaag, geniet ervan zolang het kan. Wellicht komen er nog meer prachtige dagen aan tijdens je vrije dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele vrolijke kaarten Daphne en succes met werken weer.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Daphne,
    Wat een prachtige kaarten maakte je op bestelling. Wauw. Heel mooi gedaan ook. Echt geweldig.
    Pfffff. 5 dagen werken. Nou succes daarmee.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kaarten, die met dat gekleurde randje vind ik de mooiste.
    succes met weer aan het werk gaan.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je hebt leuke kaarten gemaakt voor de buurvrouw, handig want dan hoeft ze niet naar de winkel . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Daphne, gewoon een vraagje? Ben je zowel een koffie als een theemens? Of niet echt uitgesproken...

    BeantwoordenVerwijderen