woensdag 14 augustus 2024

Holly Jolly Xmas ('24-41)

Met deze tropische temperaturen kom ik vandaag een beetje verkoeling brengen. 
Voor de reminder van onze Augustus challenge van Cheerful Sketches  koos ik namelijk een kerstdigi van 1 van onze sponsers: RAM en wel: Woodland Snowman.
Ik blokland kan alles, want zou je de sneeuwpop nu buiten zetten zou hij binnen 30 minuten helemaal gesmolten zijn, hihi. Maar op mijn blog blijft hij gewoon zichtbaar en blij, zoals jullie kunnen zien. 
Een paar weken geleden was ik bij een kleine "hobby beurs". Er stonden wat krampjes en mensen verkochten spullen die ze zelf gemaakt hadden. 
Tussen die kraampjes stond ook een tafel waarom blokken dp lagen en ik kocht daar wat kerst dp blokken. 
Ben er zo blij mee!! Midden in de zomer wat Kerstpapier kopen, wat een gelukje.
Dit geeft weer genoeg inspiratie
Al het dp op deze kaart komt uit de nieuwe blokken, de tekst staat op het dp en verwerkte ik zo dat ik geen tekst meer toe hoef te voegen op deze kaart. 
De digi kleurde ik met potlood.
Ik deed dit (weer) op de camping en helaas heb ik geen glitterlijm of nepsneeuw bij mij, anders had ik dat nog toegevoegd. 
Wat ik wel toegevoegd heb zijn de vogeltjes en de konijntjes. 
Die komen uit een voorgestanst plaatjes kerst blok.
Zo is de kaart helemaal af, zelfs zonder glitterlijm of nepsneeuw.

Deze maand hebben we weer een hele leuke sketch:
Zoals je ziet heb ik het en kwartslag gedraaid en dat mag, als het maar herkenbaar blijft voor ons. 
Meedoen kan tot 28 Augustus en er zijn leuke digi's te winnen. 

Iemand vroeg om een foto van het suppen met Floor:
Het is niet zo'n duidelijke foto, maar zo gaan we dus regelmatig samen het water op. 
Floortje is helemaal niet dol op zwemmen....... ze gaat met moeite het water in, hooguit om haar pootjes naar te maken. 
Als het heel héél warm is gaat ze totaan haar buikje, maar zwemmen doet ze niet uit zichzelf. Terwijl ze het wel heel goed kan.
Mee op de sup vindt ze wel leuk, want als ik ermee naar het water loopt huppelt ze vrolijk met mij mee en springt er meteen op. 
Het liefst zonder haar pootjes nat te maken, dat dan wel weer.
Challenges:
X-MAS,  #85, Blue Card.
The Holly and Ivy  Augustus,  Alles mag. 

Bij the Holly and Ivy was ik trouens winnaar met deze Kerstkaart , hoe leuk is dat?!
Ben ik altijd blij mee, het heeft motivatie!








16 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje vind de afbeelding van sneeuwpopje enig, leuk is dat als je kerstpapier tegen komt dat je bevalt. Gefeliciteerd met je topper. En wat een leuke foto van jullie 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi voorbeeldkaartje heb je gemaakt Daphne en wat fijn dat je papierblokjes hebt kunnen scoren.
    Leuke foto van jullie samen aan het suppen!
    Proficiat met je toppertje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje met de leuke digi erop.
    Gezellig samen suppen met je hondje 😊
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik denk dat 30 minuten voor het smelten nog te lang is, 30 seconden met deze hitte...
    groetjes alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kerstkaart met de leuke digi. De konijntjes en vogeltjes passen er perfect bij.
    Haha, prinses Floor om zich te laten varen zonder dat haar pootjes nat worden 🤣 Goh, wat is dat beestje toch in een paradijsje terecht gekomen bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou jullie hebben mooi weer op de camping. Heerlijk zo aan het water. Tussendoor laat je mooie kaar ten zien, ik heb vanavond alles bekeken, ik blog wat te weinig de laatste tijd. Schitterend dat verhaal op de kerstbeurs. Zo herkenbaar, ben vanmorgen in de kringloop, koop ik een kerstblok welke eerder bij de action te koop was. Kon het niet laten Haha. Geniet nog van je vakantie! Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Daphne,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Wauw. Dat plaatje vind ik echt heel erg mooi. Zo lief. Je hebt hem mooi ingekleurd. Tof zeg.
    Suppen, het is helemaal een ding he. Klinkt heel erg leuk en wat een gezellige foto met Floortje. Leuk dat ze wel mee wil suppen met je.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    ps. gefeliciteerd met je topper

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Daphne
    Wat heerlijk dat suppen samen met Floortje dat ziet er superrelaxt uit
    Saartje gaat ook niet te water, als het warm is maal ik haar buikje vochtig met een waslapje
    Je hebt een prachtige kerstkaart gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met erg leuke details.
    Je hebt een super vakantie zo, lijkt me.
    Heerlijk aan het water en die Floor! Weet precies wat ze wil, hè? Heel leuke foto!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die Floortje...! Leuk gezicht om haar zo te zien, maar de meeste honden houden toch wel erg van water en zwemmen.
    Gelukkig blijft je sneeuwman nog steeds een sneeuwman, heerlijk die verkoeling:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart, heel leuk inderdaad met die konijntjes en vogeltjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart. Mooi prentje. Aha, dat is suppen, ik had er nog nooit van gehoord 🫢

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your card is very lovely Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge

    Oh, wat een mooie kerstkaart. Heel tof. Leuk dat je meedoet met onze challen bij Girlz Creative Christmas.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB pagina: Claudia's Kaartjes and more
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls
    Girlz Rebel Challenge
    Girlz Creative Fun Art of Scrap

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi kaartje met de de leuke sketch en leuke gestempelde tafereeltje
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and the ivy christmas
    groetjes Ellen DT

    BeantwoordenVerwijderen