zondag 18 augustus 2024

Mijn eerste "echte" bestelling.

Gisteren kwam ik terug bij de caravan van mijn rondje met Floor toen de buurvrouw naar mij toen kwam:
"Mag ik je wat vragen? Heb jij toevalig nog een kaart liggen die ik aan mijn buurvrouw kan geven, ze wordt volgende week geopereerd"

Nou......, nee dus, niks wat geschikt is, maar ik kan natuurlijk wel iets maken!
En dat deed ik, met liefde!
Want ik vond het best spannend, mijn eerste bestelling van iemand anders dan mijn familie, maar ook hartstikke leuk.
"Iets met Bloemen, dat is altijd goed" zei buurvrouw en dat deed ik. 
Ik weet dat buurvrouw gek is op mijn aparte model kaartjes, dus deze Z-Fold vond ik wel geschikt voor haar vraag.  
De plaatjes komen uit mijn voorgestanste blok.
De tekst is gestempeld en het bloemetje rechts onder, met het pareltje in het midden zit in een zakje wat ik kocht bij Action.

Toen ik bezig was kwam buurvrouw nog even kijken, "niet om je te haasten hoor, maar gewoon omdat ik het leuk vind om te zien wat je maakt".

Toen ik klaar was heb ik de kaart gauw op de foto gezet en samen met een blanco envelop (die ik toevalig ook bij mij heb) aan buurvrouw gegeven. 
En ik had een verrassing voor haar, ik maakte namelijk 3 kaarten waaruit ze mocht kiezen!
Die zien jullie later. 
En buurvrouw...... was héél blij met mijn kaarten! Ja, je leest het goed, "kaarten", want ze vond ze alle 3 heel mooi, kon niet kiezen en dus mocht ze ze allemaal hebben van mij. 
Challenge:
Carlin's kaartenparadijs,  #73, Alles mag. 




14 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk deze kaart leuk de zachte kleurtjes en het middenstuk maakt het tot een leuk model!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie beterschapskaart met deze kleurencombinatie en plaatjes. Ook een leuk model. En natuurlijk leuk dat je kaart(en) bij je buurvrouw in de smaak vielen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige beterschapskaart, Daphne
    Heel mooi model en leuke kleurtjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk om iets op bestelling te maken. Je kaartje is heel mooi. Zo'n Z-fold is makkelijk en toch een leuk modelletje.
    Ben benieuwd naar de andere kaartjes.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat leuk en je hebt een hele mooie fleurige beterschapskaart gemaakt in een leuk model Daphne. Wat leuk dat ze niet kon kiezen en dat ze ze allemaal mocht hebben. Fijn toch dat je mensen zo blijkunt maken met je hobby.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als de andere kaarten net zo mooi zijn als deze (en jou kennende zijn ze dat), dan kan ik mij voorstellen dat ze niet kon kiezen.
    Het is een heel mooie kaart die zeker een goed zetje in de richting van herstel zal geven. Nu krijg je vast vaker bestellingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh wauw dat is zo leuk! Dan voel je je echt gewaardeerd om je creativiteit! En deze kaart is heel mooi! top modelletje ook. En dat het zo eerst even spannend is, snap ik! Maar net wat Angelique zegt: er komen vast meer vragen. Het lastige is dat weggeven soms juist averechts werkt. Ik had dat met een collega. Op het laatst zei ik: geef maar wat je het waard vindt. Dat wilde ze niet en toen noemde ik een prijs, zei ze: nee hoor ik geef je een euro (soms 2 of 3 ) extra, want je vraagt echt te weinig. Zo lastig... Ze heeft trouwens al een paar jaar niets meer besteld. Sinds ze met pensioen is. Ze zal toch niet zelf aan het freubelen geslagen zijn😮

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je eerste bestelling, wat leuk en ook nog zo succesvol verlopen!
    Dit is alvast een hele mooie, ik ben benieuwd naar de anderen.
    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Daphne,
    Wat gaaf dat je een eerste bestelling kreeg voor kaarten. Wat een mooie kaart is dit zeg. Wauw, echt te mooi gewoon. Heel leuk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk met dit mooie dp. Model is ook altijd een succes. Goed gedaan meissie! Ik heb gisteren net weer aan onze leuke buren verteld hoe creatief jij wel niet bent.
    Kus mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bedankt voor deze mooie deelname aan onze 'Alles Mag' challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat de buurvrouw dit aan jou vroeg. Is toch een hele eer ;-). Lief dat je zelfs 3 kaarten maakte, zodat zij kon kiezen. Bloemen zijn idd altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk! Ik zit hier met een glimlach: jij blij, buurvrouw blij en ik blij. Deze kaart is alvast heel mooi! Leuk hè, als ze dat komen vragen. Ik kom gauw kijken naar de andere. X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kaart maakte je, leuk een bestelling en dat op de camping...
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen