woensdag 28 augustus 2024

Hoera, van ♡te gefeliciteerd

Vandaag laat ik een label-kaart zien, die ik maakte voor de verjaardag van de moeder van mijn (overleden) vriendin:
Zij is morgen jarig.
Ze hebben een kamper waar ze regelmatig mee op vakantie gaan.
Dit plaatje vond ik heel toepasselijk om op haar kaart te verwerken. 
Het DP komt uit een blokje wat ik 2de hands kocht. 
Samen met het bruin van de mat en de tekst met bruine inkt gestempeld past het allemaal goed bij elkaar. 
Ik gebruikte onze sketch van Cheerful Sketches, je kan vandaag je kaart nog linken daar. 

Dit label komt aan een mooie tuinplant te hangen die ik morgen bij de jarige langs ga brengen. 

Deze week is de laatste week vakantie van regio noord. 
Alhoewel Andy al een paar keer naar school (conciërge) is getest om het nieuwe schooljaar voor te bereiden heeft hij ook nog wat dagen vrij. 
Vandaag en morgen ben ik ook vrij en dus zijn we weer lekker op de camping. 
Langzaam afscheid nemen van de zomer en nog volop genieten van het mooie weer. 
Challenge:
4 SCB, #83, Kamperen (2de inzending)


 

11 opmerkingen:

  1. Mooie felicitatiekaart, Daphne
    Leuk met dat camperplaatje
    Lekker genieten van het weertje
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke verjaardagskaart en zo persoonlijk is altijd leuk om te geven. Geniet van de zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig passend label, die het goed zal doen aan een plant.
    Geniet van je vrije dagen met dit mooie weer!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en persoonlijk kaartje heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke tag! En wat lief dat je de moeder van je (overleden) vriendin een kaart stuurt. Dat doet haar zeer weten heel goed!
    Geniet nog van de zomerse dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart geworden, en attent om haar een mooie en toepasselijke kaart te sturen. Geniet van de dagen! Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuke labelkaart, mooie kleurencombinatie en leuk plaatje.
    Geniet nog even op de campning van het mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Daphne,
    wat een toffe kaart heb je gemaakt. Wat een lief gebaar. De kleurencombi is erg mooi. het plaatje is erg leuk.
    Geniet nog even lekker van de camping en het vakantiegevoel.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi label en met een plant erbij een dankbaar cadeau voor de moeder van je (overleden) vriendin!
    Bedankt voor nog een bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen