donderdag 8 augustus 2024

Driving by..... ('24-40)

Vandaag ben ik er alweer, met een kerstkaart deze keer:
Ik gebruikte nogmaals de sketch van de Juni challenge van 52 WTC omdat ik dat toen zo'n leuke sketch vond.
Het achtergrond DP is vrij druk, dat heb ik een beetje "verstopt" onder het rechthoek wat ik erop heb geplakt. 
Het autootje knipte ik uit DP en plakte ik verhoogd op. 
Takjes gesneden met mijn BigShot en "opgehangen" met en strikje.
De tekst gestempeld in een mooie bijpassende kleur. 
Nog wat pearldrops bovenaan en alles gemat op donkerrood en dat weer op een witte basiskaart. 

Mijn 40ste kerstkaart voor dit jaar, ik lig mooi op schema!
Challenges:
52 WTC, #Juli,  Bingo. (Horizontaal bovenaan, Kerstkoekjes (peperkoekmannetje), spar/kerstboom en sterretjes. 
The Holly and Ivy, #166, Alles mag. 



21 opmerkingen:

  1. Dat gaat goed met de voorraad kerstkaartjes en deze is een mooie aanvulling!
    grtz Colien [52WtC]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De sketch herkende ik meteen en wederom een leuke kerstkaart Daphne.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij gaat goed met de kerstkaarten voorraad...fijn.
    Dit is ook een heel leuke kaartje met de sketch van de vorige uitadging.
    Leuk dat je meedoet met de nieuwe bingo uitdaging.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie uitwerking van de schets !!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje geworden, met de leuke schets...Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Keileuk je kaartje en mooi gedaan, zo 40 al goed gewerkt Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ga jij goed met kerstkaarten maken, deze is ook weer een heel mooie!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart en wat is dat autootje schattig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt. Heel erg mooi gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kerstkaartje, Daphne
    Het autootje komt zo leuk uit
    Fijn dat je best al een voorraad hebt voor de kerst
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart weer. Nu zit ik hier alleen in de Finse zon met het liedje 'driving home for Christmas'' in mijn hoofd.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij ligt zeker mooi op schema! De sketch was ook leuk. Goed idee om hem gewoon nog eens te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt er ongeveer net zoveel als ik, lekker hè, dat ze al klaar liggen?
    Ik vind deze kaart heel mooi, alles past wat kleur betreft zo mooi bij elkaar en het geheel is zeker niet te druk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je 40 ste al! Goed bezig! Ik ben even stilgevallen met mijn kerstkaarten. Deze kaart is mooi.
    Bedankt voor je lieve reactie gisteren, vandaag zeker komen kijken op mijn blog, ik heb je vermeld in mijn tekst. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind zoiets leuk; een kerstboom die lekker niet in de auto past...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel schattig kaartje weer Daph en de vorige ook. Goed bezig geweest. Ik kom nu ff nergens toe maar moet wel aan de slag want hele goede bekenden van ons zijn binnenkort 32 jaar getrouwd en daar moet natuurlijk een kaartje naar toe. 🤭😂😂 Fijne dag en geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die schets was zeker een leuke! Fijn dat je er een bingokaartje mee maakte voor deze challenge!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen