donderdag 29 augustus 2024

Warm Wishes ('24-44)

Liet ik gisteren een label kaart voor een verjaardag, vandaag weer een label, maar nu voor aan een Kerstkadootje: 
Ik gebruikte dezelfde stans als gisteren om de basis te maken. 
Daarop 3 stukjes DP, gemat op wit.
De boom, de sneeuwpop èn de tekst komen uit een voorgestanst blokje.
Het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn om een leuk resultaat te krijgen😉

Vandaag is Andy weer naar zijn werk. Er was een gezamenlijk ontbijt met alle medewerkers. Omdat hij de conciërge is heeft hij het ontbijt verzorgd en alles klaar gezet. 
Hij had er weer helemaal zin in.
Ik ben vandaag nog op de camping.
Vanavond naar huis, nadat ik eerst met Floortje bij Agility geweest ben.
Ik ga eens even bedenken of ik mijn knuselspullen allemaal weer mee naar huis wil nemen......
Challenges:
52 WTC, Weekelijkse kerstkaart.
Holly and Ivy, #168, Alles mag. 


17 opmerkingen:

  1. wat een mooi label met het leuke papier en de leuke laatjes en details
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and the ivy christmas
    groetjes Ellen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kerstkaart in labelvorm en in mooie kleuren Daphne.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk geworden, dus heel langzaamaan de zomer afsluiten...
    groetjes alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk label om aan een cadeautje te hangen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk label, prachtig gemaakt.
    Geniet nog van je dag.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi is je label en het hoeft zeker niet ingewikkeld te zijn. Geniet nog van de zon die komen gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor het mee doen bij The Holly and Ivy Christmas Challenge. Groetjes Anita DT

      Verwijderen
  7. Leuk label zo. Goed idee om 3 stukjes dp te gebruiken voor de achtergrond. En inderdaad, soms moet je het jezelf niet moeilijk maken.
    Gezellig samen ontbijten. Wij lunchen morgen samen met het hele team.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie labelkaart, Daphne
    En ja aan alles komt een eind, toch veel plezier gewenst!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof kerstlabel, mooie kleurtjes ook!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik snap er niets van, ik zie jou label van gisteren niet meer…… deze is in ieder geval heel erg leuk. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart heb je gemaakt. Bij mijn kwam ook Test in de leeslijst, ik dacht wat is er...maar ik loop ook wat achter hoor bij iedereen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart maakte je weer. Echt heel erg leuk gedaan. Succes voor Andy met zijn werk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuke labelkaart, Daphne! Ben benieuwd of je alle knutselspullen hebt mee terug genomen, of niet :-)
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie label met leuke plaatjes. Ook die van woensdag met de camper is erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen