donderdag 22 augustus 2024

Oh nee, alwéér vergeten.

Nou, jullie zullen ondertussen wel door hebben dat ik geen vakantie meer heb? Ik ben gewoon alwéér mijn DT kaart vergeten te plaatsen gisteren.

En het is nog wel zijn leukerd!
Met een hele lieve digi van LMM mocht ik werken deze keer, kijk wat een schatje:
Ik maakte de kaart in mooie zomerse zachte kleurtjes. 
Het DP kocht ik in Juli op een 2de hands hobbybeurs, het is zo mooi. 
De randjes van het DP heb ik beïnkt. 
Ik kleurde de digi met potlood.
Eerst vond ik het en beetje moeilijk, want er zit nogal wat schaduw (lees donkere stukjes) in de digi verwerkt, maar toen ik eenmaal bezig was ging het eigenlijk heel goed. 
Ik heb de sketch een kwartslag gedraaid, omdat dat beter uitkomt.
Een bloementoef met blaadjes, een strikje en de tekst maken de kaart af. 
Deze kaart stuurde ik in mijn vakantie op naar mijn oude vriendin van 91.
Toen ik dinsdag even bij haar langs ging stond het op het kastje naast haar, ze is er héél blij mee.
Doen jullie nog gezellig mee?
Je kan je kaart nog kijken tot 28 Augustus. 
Hieronder de sketch, die je mag draaien of spiegelen. 
Zoals ik al zei, mijn vakantie zit er op.
Het was heerlijk, ontspannen, zonnig en fijn, maar nu mag er weer gewerkt worden en dat is ook weer goed. 
Omdat we een seizoen plek hebben kunnen we nog regelmatig naar de camping terug. 
En Andy heeft nog 2 weken vrij. 
Op deze manier is het langzaam afscheid nemen van de zomer. 
Challenge:
KMP, Augustus,  Alles mag. 





18 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje! En wat heb je hem mooi ingekleurd. De papiertjes maken het geheel nog schattiger.
    Succes weer met werken. Maar dat ritme heb je ook weer zo te pakken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die digi's van Manda zijn zo schattig. Zoals je zegt wel goed kijken om ze in te kleuren.
    Prachtig kaartje heb je ermee gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat ene plaatje van een kaart zeg! Prachtig kleurwerk en mooie sketch. Het is zeker fijn als het weer nog zo mooi blijft, dan blijft dat vakantiegevoel nog een beetje hangen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtig ingekleurde digi Daphne en je hebt er een hele mooie kaart van gemaakt met die leuke sketch.
    Dank je wel voor je deelname bij Kleuren met Potloden.
    Lieve groetjes Miranda dt kmp

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou!!! Wat heb je deze fantastisch gekleurd! Ik dacht eerst dat het een plaatje van een knipvel was!
    Super gedaan.
    Het is een leuke kaart. En Andy heeft een week langer vakantie? Het Noorden begint toch maandag over een week weer?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een mooie kaart geworden met deze leuke digi. Hij is schattig hè. Ik had hem ook uitgekozen.
    Succes weer met je werk. Wel fijn dat je regelmatig weer eens naar de camping kunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dat schatje mooi gekleurd. Leuk fris papier ook. Succes met opstarten, hou de zomer nog een beetje vast, de herfst laat zich wel zien als het echt zo ver is. Ik hou van de zomer en eigenlijk ook de lente en de herfst, de winter daar moet ik me altijd moed bij toespreken als het koud en donker is, maar het heeft ook zijn charmes, want ik hou dan weer van de adventtijd en zo. Maar nu nog alles uit de zomer halen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje Daphne
    Mooi ingekleurd zeg!
    Fijne werktijd weer, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je de digi prachtig ingekleurd! Ik zag het niet zitten, maar jij duidelijk wel. Het is een mooi kaartje geworden.
    Succes met weer gaan werken. Regelmaat is ook wel weer lekker (denk ik).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Daph wat heb je dit weer mooi gedaan. Ik hou zo van die mooie kleurtjes van het dp dat jij vaak gebruikt. Een hele mooie kaart voor TJ.
    Doet me er opeens wel aan denken dat ik nog onze uitdaging moet maken. Ook vergeten eigenlijk. 😱 Moet er morgen naar eens mee beginnen. 🙋🏼 En een kus

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is zo schattig je kaart enige digi en mooi in gekleurd. Het was een toefje sisal op mijn kaart Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een superleuke, mooie kaart Daphne, knap kleurwerk! Het papier past er mooi bij en ook de bloemen en het strikje zijn mooie toevoegingen.
    Succes met werken weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart maakte je. Wauw. Wat ontzettend knap gekleurd. Heel erg mooi gedaan.
    Succes met werken weer.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Daphne, ik heb net nog iets toegevoegd aan mijn post van Ferre en dat is echt leuk om te zien ...🚒

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterende kaart! En heel erg mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een mooie kaart heb je gemaakt met deze schattige digi. Mooi ingekleurd.
    Gezelig dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooie creatie, bedankt om mee te doen, groetjes Darline

    BeantwoordenVerwijderen