maandag 12 augustus 2024

Relax

Vandaag een kaart die ik stuurde naar iemand om haar een fijne vakantie te wensen. 
Het DP komt uit een blok wat ik in het voorjaar nieuw gekocht heb.
Ik gebruikte een sketch van Cheerful Sketches van vorige maand voor deze kaart, die vind ik namelijk zo leuk, die heb ik opgeslagen op mijn telefoon in mijn mapje "leuke Sketches" (zie vorige bericht)
De doily vond ik tussen mijn voorraad. Het is geen echte taart onderzetter, maar een plaatje ervan, leuk hè?!
De caravan komt uit het voorgestanste plaatjes blok waar ik al veel vaker over verteld heb. 
"Relax" staat al gedrukt op het kaartje, dit kaartje komt ook uit het DP blok.
Lekker relaxen, dat is wat de ontvanger mag gaan doen in haar vakantie.

Dat is wat wij ook nog steeds doen!
We zitten heel veel buiten onder de parasol over het water uit te kijken, we lezen, we wandelen met Floortje of ik ga een stukje suppen met haar, we doen wat boodschappen af en toe (Andy gaat dan de supermarkt in en ik ga ondertussen wandelen met Floor), we maken lekker eten, we kijken Olympische spelen (wat nu is afgelopen) en we krijgen af en toe wat "aanloop" die soms ook blijven slapen.
We blijven nog een hele week in deze relax stand.
Challenges:
4 SCB, #83, Kamperen. 
AAA Cards, #271, Alles mag, optie: Zomervakantie. 
LTPP, Augustus, Alles mag,  optie: Zomervakantie. 







20 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje met het leuk caravannetje.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart, zulke caravans moesten er meer zijn, wordt het een stuk vrolijker op de camping . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk vrolijk vakantie kaartje Daphne
    Heerlijk voor jullie ook, ah dat suppen, zit Floortje voor je op de plank?
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A fun and clever use of all those pretty papers, who wouldn't want a floral caravan like that!!!
    Thank you for joining our challenge at Love Those Pretty Papers!
    Diane Co-Owner LTPP
    {Nellies Nest}
    Co-Owner: {Simply Clean & Simple}
    NEW {Love Those Pretty Papers}, {Word Power}, {Double D}, {Peace On Earth}, {Four Seasons}, {Two Old Bats}, {Can You Handle The Pressure}, {Stencil Fun}, {Triple B}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt een mooi kaartje! Ontzettend mooi plaatje, dat zou ik ook uitkiezen. Geniet met volle teugen x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk en vrolijk kaartje, wat leuk dat je aan suppen doet, heerlijk met floor op het water, geniet nog maar deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf kaartje met die vrolijke caravan.
    Samen suppen ja gezellig....foto?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat klinkt dat als een ideale vakantie Daphne en wat gaaf dat Floor mee gaat suppen. Ziva is dol op water om te plonzen en stokken op te duiken, ik zweer dat je haar ziet genieten hihi. Je hebt een mooie vakantie kaart gemaakt met die leuke sketch. Geniet ze nog!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat een heerlijk relaxte kaart... ik zou zeggen 'zo kan je vakantie al niet meer stuk..'
    Vandaag is het wel behoorlijk warm en jullie zullen vast in het water zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke zomerkaart is het, ziet er gezellig uit!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
    En wat gezellig dat Floor mee gaat suppen, Suus en Briep zijn niet echt waterliefhebbers....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuke vakantiekaart, mooie kleuren heb je ervoor gebruikt en de caravan staat natuurlijk symbool voor vakantie.
    Jullie staan zo te lezen absoluut in de relax-stand, lekker hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat klinkt ook als op en top vakantie! Geniet lekker!
    Je kaart is ook heel gaaf! Leuke caravan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een geweldige vakantie kaart heb je gemaakt. Ja dat is genieten zeg. Mijn vriendin doet precies hetzelfde altijd, soms gaan we ook weleens langs, maar deze keer geen tijd ervoor gehad. Fijne vakantie nog.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk gedecoreerde caravan, zouden ze in het echt ook moeten doen. Leuke kaart!
    En jullie nog een fijne vakantie verder!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie vakantiekaart met leuke caravan. En jullie nog een fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Daphne,
    Wat een leuke kaart om aan iemand te sturen om een fijne vakantie te wensen. Heel erg leuk gedaan zeg met de leuke caravan. Het papier is echt prachtig wauw.
    jullie vakantie klinkt ook fijn. Geniet ervan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig die caravan met al die bloemen. Staat zo gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze kampeer Challenge bij 4-Season Challenge Blog.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen