vrijdag 2 augustus 2024

You're how old?

9 Juli was mijn zus jarig. 
Zij werd 56 en daar was ik heel blij mee, want al lang zat er een idee in mijn hoofd voor een kaart, die er nu eindelijk uit kon:
Ik heb alle cijfers met mijn stansjes in zwart uitgestands.
Dat paste precies op een slimline kaart.
De leeftijd van mijn zus heb ik 3x gestanst, 2x uit zwart en 1x uit goud DP.
Dat plakte ik verhoogd op elkaar.
De strookjes DP zijn 1 cm en plakte ik rechtstreeks op de basiskaart. 
Daartussen de cijfer reeks geplakt, met haar leeftijd opvallend ertussen. 
Ik ben begonnen met de 0, zodat ik voor de gouden cijfers niet precies in het midden uit zou komen.
De tekst erboven gestempeld, die vond ik wel heel toepasselijk bij deze kaart. 
De felicitatie heb ik binnenin gestempeld, met nog wat kadootjes en hartjes erbij in de kleuren van het DP. 

Mijn zus bewaard mijn kaarten altijd.
Dit vond ze een hele leuke en hangt prominent in het zicht. 
Challenges:
Carlin's Kaartenparadijs, #73, Alles mag. 
Alphabet Challenge,  #I, Inspired bij Colour.





20 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met je zus, Daphne
    Je hebt een leuke originele kaart gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart en wat een leuk idee!! Nog gefeliciteerd met je zus, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig gaaf idee en zeker met die tekst erbij!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk bedacht en gemaakt Daphne, gaaf die reeks cijfers in combinatie met de tekst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart voor de jarige. Leuk idee en de gouden cijfers zijn schitterend 😊
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf idee en gaaf uitgevoerd! Ik snap wel dat je zus die wil (laten) zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik snap dat je zus deze kaart in het zicht hangt. Heel leuk zo met die gouden cijfers. Leuk idee!
    Enne.......volgend jaar word ik ook 56 (hint).
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natuurlijk hangt ze deze in het zicht! Hij is geweldig! En je ziet het: Henriët wil ook zo'n kaart...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super gaaf idee.
    Hele mooie kaart.
    Bedankt om deze te laten deelnemen aan onze 'Alles Mag' challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is hartstikke gaaf. Leuk idee inderdaad als de beide getallen naast elkaar staan.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Enig al die cijfers..... dan is 56 een hele mooie leeftijd!
    Wat leuk dat je zus al je kaarten bewaart..... heb zo'n buurvrouw 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi hi dat was wel even geduldig wachten tot je deze kaart kon maken. Maar superleuk natuurlijk! Je zus was er vast blij mee. Ik kan zelfgemaakte kaarten ook nooit weggooien, heb nog een hele doos liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk idee en mooi uitgevoerd! Prima 'bouwjaar' heeft je zus, dit jaar 56 worden is helemaal oké ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt. Tof bedacht zo. Die ga ik onthouden. Echt tof.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    emily

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a great idea. Thank you for joining us at The Alphabet Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super tof!! Mijn leeftijd nu is daar ook geschikt voor 😂, maar nu zal ik toch moeten wachten tot mijn 56 voor zo'n kaartje te mogen ontvangen. Goede gevonden! X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weer terug van vakantie, de vakantiewasjes weer weggewerkt en nu lekker bijlezen op wat blogs, waaronder die van jou.
    Super leuk kaart dit. Dit idee ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen