donderdag 27 juni 2019

52 WTC, deel 20

Donderdag en dus maakte ik een kerstkaart, voor de wekelijkse challenge van 52 WTC.
Of eigenlijk maakte ik een nieuwjaarskaart.
Ik gebruikte de sketch van Sketch Saturday, #569:
 Zwarte basis kaart.
 Daarop de sketch verwerkt.
Ik gebruikte geen traditionele kerst kleuren.
De kaart is gemaakt met gebroken wit,  aqua blauw en glitter papier.
De kleine vierkantjes maakte ik met papier van SU.
Ik kreeg dat vorig jaar van Ingrid omdat ik een bloghop gewonnen had.
Het is heel mooi papier.
 Ik krijg het glitter papier niet mooi op de foto,  maar het is echt héél mooi van kleur. Ik kan het het beste omschrijven als licht blauw/ aqua blauw.

Hier en daar wat sterretjes en kleine glitter stipjes,  overblijfsels van de vierkante sierrand.

Tekst uitgesneden met mijn BigShot.

Fijne donderdag.
Morgen ben ik er weer,  ik maakte nog een kaart met deze sketch, op bestelling van mijn schoonzus.....

20 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en aparte nieuwjaarskaart. De kleuren zijn gaaf! En de stans ook. Je bent er op tijd bij vandaag. Ik dartel ook al rond sinds half 7 vanmorgen. Mannetje komt weer thuis. Even de boel weer opruimen 😂 en genieten van de koelte. Fijne dag, liefs Monique (gelukkig nog steeds een vrouw)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit nieuwjaarskaartje Daphne...leuk in deze quakleurtjes en prachtig vind ik alle accentjes...ook de sketch heel mooi uitgewerkt
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne
    Wat een leuk kaartje, prachtig zoals het contrast hier uit naar voren komt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaart, de kleuren passen goed bij het zwart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje, Daphne. En leuk je avatar-ijsje...om op te vreten!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, een heel mooie kaart, prachtig aqua-kleurig, en ja, nieuwjaarskaarten zijn ook nodig hé ! En je ziet er een lekker ijsje uit, niet te vlug smelten hé ! :))) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De glitterstipjes en sterretjes lijken wel vuurwerk op de zwarte ondergrond, perfect voor een nieuwjaarskaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kerstkaart Daphne....beetje chique wel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, dat van SU, is allemaal zulk mooi papier! Weet je dat je bij Ingrid ook papier kunt kopen in kleinere pakjes? Als je er meer over wilt weten kun je me mailen, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, en je kaartje is natuurlijk heel leuk!! Vergeet ik dat helemaal te zeggen... Mooi op de zwarte achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een pracht van een kerstkaart! Knap hoor, dat je dat kan met deze temperaturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart, zoo mooi deze kleuren en vormen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige nieuwjaarskaart in deze kleurtjes
    Groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige feestelijke kaart Daphne. De mooie kleur komt schitterend uit tegen de zwarte achtergrond.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel erg mooi deze kaart, weer eens in andere kleuren als gebruikelijk voor de kerst.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful! Thanks so much for participating in the Sketch Saturday Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooi in deze kleuren !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I love your color combo and the New Year sentiment! SO happy you joined us at Sketch Saturday! XX

    BeantwoordenVerwijderen