vrijdag 21 juni 2019

Just for you.

Bedankt voor de reacties elke keer.
Als ik weinig kaarten maak,  heb ik ook weinig tijd om te bloggen,  maar als ik dan weer wat plaats krijg ik altijd zulke lieve,  leuke reacties.
Ik geniet daarvan en mis het echt als ik even niet in Bloggersland ben....

Vandaag een kaartje voor iemand die ik wilde laten weten dat ik aan haar denk:
Het papier met de vlinders komt uit een kant en klaar pakket, ik kon daar en foto album mee maken.
Nooit gedaan en nu kwam ik het weer tegen een dacht,  ik ga het papier gebruiken voor kaarten.
 De bloemetjes kreeg ik voor mijn verjaardag opgestuurd, van Danoesja.
Ze zijn zó mooi, ik gebruik ze regelmatig.
Ze zijn bijna op,  jammer hoor.
 De takjes komen van een mal, die ik van mijn moeder kreeg.
Ze kocht de mal bij GerJanne
Ik had de mal zelf, maar die van mij was kapot gegaan.
Er zit een vogel op de tak,  maar die knip ik er meestal af,  dan gebruik ik alleen het takje met de blaadjes.
Nu dus ook.
Ik vond het zo jammer dat mijn mal kapot was gegaan,  maar toen kwam mijn moeder dus met deze.
Ze was erbij toen de mijne kapot ging en een paar dagen later zag ze dat GerJanne hem te koop aanbood,  moest vast zo zijn😊.

Tekst stempel, op de kaart, kocht ik via Wish.

Met deze kaart doe ik mee met de challenge van 2 Sisters, #28, things with wings.

Ik hoor dat het héél mooi weer gaat worden,  met misschien zelfs een hittegolf,  dus iedereen goed  insmeren en genoeg drinken deze dagen.
Fijn weekend!!!

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, Daphne. Daar zal de ontvanger blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart. Ik herkende het takje meteen, die heb ik ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie hartverwarmende kaart.
    Die hittegolf mag van mij wel wegblijven hoor, maar evengoed een fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne
    Wat een mooi kaartje met die vlinders, prachtig!
    Leuk dat je de mal van je moeder kon gebruiken!
    Geniet van alles!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi met al die vlinders op je kaart.
    Leuke kleurtjes.
    Het wordt puffen de komende dagen.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig dat sommige knutselspullen toch een andere bestemming krijgen. Deze kaart is prachtig .
    Lief van moeders, het is een mooie mal.
    Aan de kust is het gelukkig altijd iets koeler 😉
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Daphne,het is altijd fijn om te weten dat er mensen aan je denken.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi dat delen,krijgen en opgebruiken. Ik hou er ook van. Mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach ja, soms hebben mensen echt een hartversterker nodig en dan is zo'n kaartje wel heel mooi! Vlinders zijn eigenlijk altijd goed. De bloemetjes zijn echt gaaf! Jammer dat ze bijna op zijn..
    En zo leuk dat je moeder deze kocht voor jou. Ik las het op je blog dat deze brak en dat je het zo jammer vond. Voor ik jou kon mailen had je moeder mij al gemaild!!
    Lief!
    Enne..., als je zelf altijd van die leuke reacties schrijft, kun je ze terug verwachten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is je werk niet. Zo we verwacht ook niet dat je ieder keer moet plaatsen. Vind dit juist leuk om onverwachts iets voorbij zien komen. Weer een prachtige kaart. Leuke ontwerp.
    Groetjes
    Sandie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik herken helemaal wat je schrijft over blogland en ben het met je eens. Mooie kaart maakte je met de vlinders. Super dat je moeder de mal voor je vond die net gebroken was.
    Mooie kerstkaarten met de grote datum erop, helemaal gelijk dat je de leuke cadeautas als achtergrond hebt gebruikt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart. Leuk met al die vlinders.
    Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie kaart en het wordt altijd gewaardeerd als je een kaartje dan naar iemand stuurt.
    Dank je wel voor je deelname deze maand.
    Groetjes Caroline DT 2Sustersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen