donderdag 6 juni 2019

Post voor kanjer

Vandaag geen kerstkaart van mij.
Ik heb deze week bijna geen tijd gehad om te knutselen en had nog wel wat kaarten nodig, dus koos ik ervoor om die te maken en geen kerstkaart.

Dit keer maakte ik een felicitatie kaart, voor een kanjer, een jongen, die van honden houdt.
Vooral puppy' s.
Een dankbaar onderwerp voor mij, want sinds wij onze lieve Lila in huis hebben maakte ik al wel "honderden" foto's😉😇.
(En ik schaam me er niet eens voor, haha)

Deze foto lag op mijn knutsel tafel en daar kon ik wel iets mee:
Ik gebruikte een oude sketch.
De foto mag echt de blikvangers zijn.
En omdat de kaart voor een jongen is wilde ik er niet teveel "tierelantijntjes" aan toevoegen.
Het dp komt, net als de kaart van gisteren, uit mijn eigen voorraad.
Mooi papier, maar ik heb geen idee van wie het is.
Een knoopje met wat garen erachter en een touwtje erdoor en klaar is de kaart.

Lila was op deze foto ongeveer 14 weken. We waren op Vlieland en ze speelde op het strand, vandaar dat haar hele neusje onder het zand zit.

Ook deze kaart link ik bij S4F, #141, jongens/mannenkaart, als 2de inzending.
Kan nog net, de challenge sluit vanavond.





13 opmerkingen:

  1. Leuk idee om kaartjes te maken van de foto's van jullie eigen fotomodel!
    Helemaal top zo!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo schattig! Mooie kaart. Wat lief jullie Lila. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje, handig zo'n model waarbij de wet op de privacy niet van toepassing is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje voor de jarige kanjer.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nice card...thanks for playing on Scrapping4fun challenge,hope to see you next challenge

    Hugs
    Rituparna DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Daphne
    superleuk dat je LILA op de kaart hebt gebruikt!
    Daar zal de kanjer blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe leuk kan het zijn als je je eigen fotomodel op een kaart kunt verwerken Daphne. Wat een leuk plaatje van Lila en een toffe kaart voor een kanjer :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. o, wat loop ik achter. Wat een snoepie die hond van jullie en mooi verwerkt op de kaart en dan hoeft er ook niets meer bij. Wat een prachtig geschenk voor de rietdekkers en wat hebben jullie een mooie stulpje zeg! Ook wij kennen het verhaal van rietdekkers, wij mochten destijds geen kapel in het dak. Maar wat genieten we van ons huis en omgeving. Wat een geluk dat je spullen van je moeder kunt enen. hoef jij ze niet aan te schaffen en er lekker gebruik van maken. En andersom natuurlijk ook. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo..... die Lila is wel reuze fotogeniek zeg! Wat een top foto op deze kaart! Zal de kanjer vast en zeker blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuke kaart, die valt zeker in de smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart. Lila als pup, ze moesten zo blijven.

    BeantwoordenVerwijderen