maandag 24 juni 2019

Kanjer post

Vandaag een kaart die ik maakte voor een jarige Kanjer.
Een jongen,  die gek is op dieren,  vooral op hondjes:
 Basis kaart sneed ik uit oranje, met een grote snijmal van Action
Het DP komt uit mijn voorraad,  kocht ik lang geleden eens op een beurs.
Dat weer gemat op wit.
Het stempeltje is van Action en kleurde ik met krijtjes, water en een kwastje.
 Binnenin weer een leuke stempel van een hondje,  uit dezelfde serie van Action
Ook weer gekeurd met de krijtjes.
Links maakte ik een vakje,  waarachter ik een label kan steken.  Hierop kan ik een persoonlijke tekst schrijven.
 De kaart sneed ik dubbel,  dus hij kan ook staan.
 Het binnenste label kan ik schuiven en daarachter weer een label,  met een leuke tekst.
Het vogeltje past mooi bij de tekst op het label.
Hier een daar nog wat vlindertjes,  gemaakt met een pons.
En wat oranje pearl drops op de kaart.
 De binnenste 2 labeltjes maakte ik aan elkaar met een brad,  zodat de bovenste makkelijk kan schuiven.

Deze kaart kan meedoen bij de volgende challenges:
MHH, #11, alles mag.
Addicted to Stamps , #175, boy or man.
2 Sisters, #28, Things with wings.
DAK, # , Liftcard.
De Egel, #81, Geen vierkant of rechthoek.
Creative Sketchy Girls , #37, geen vierkant of rechthoek
S4F, #143, Birthday
Komende dagen blijft het erg warm.
Ik probeer wat gas terug te nemen,  minder hard te lopen (tijdens het werk) en veel,  heel veel water te drinken.. gelukkig kan ik er goed tegen,  alhoewel het wel ineens héél extreem warm is.
Pas goed op jezelf en drink genoeg!

20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kanjerkaart heb je gemaakt, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Daphne,
    amazing shaped card. I like the cute images you used for your birthday card!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives{#30 – Liftcard}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge{#30 – Voyages}
    *DT* Craft Rocket Challenges {Summer is coming}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige kaart. Leuk gedaan met deze action mal.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk met veel details en ontdekkingen.
    Tof! Bij mij is post voor Kanjers in pauze stand...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart weer! Daar zal de kanjer vast heel blij van worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toch een favoriete stempel deze bij velen ;) Die had ik vanmorgen ook toevallig gebruikt.
    Mooi kaartje heb je gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaart, mooi model en een verrassing binnenin, TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Daphne
    Wat een mooie kanjerkaart heb je gemaakt, daar zal hij vrolijk van worden!
    Inderdaad water drinken is belangrijk, in deze warme tijd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een kaart met erg veel verrassingen. Prachtig en zo leuk met dat hondje.
    Eén voordeel van dit weer.... de was is heel gauw droog. De fan maakt overuren, heerlijk 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kaart!! Super gedaan. En een tof idee om die stans op deze manier te gebruiken. De kanjer is er zeker weten blij mee. En ik vind het erg leuk dat je meedoet aan onze challenge van DAK en de Egel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow.. what an amazing creation! Fab shape and super cute image! Pretty colours, too! Very nice done!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Want een mooie details heeft deze kaart.
    Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fabulous card, I love the design. Thanks for joining us at DO-AL(L) Kreatives. I look forward to seeing more. Jonnece DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een paar kaartjes gemist hier, ik keek even terug. Wat maakte je veel moois! Ook deze is super, daar raakt 'de kanjer' niet snel op uitgekeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog zo'n leuk kaartje!
    Groetjes Caroline DT 2Sustersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful creation
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fabulous card, so cute.

    Thank you for joing in at Scrapping4fun challenge.
    DT Val x

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart Daphne!
    Gezellig dat je meedoet aan de alles-mag-challenge bij MHH.
    Heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen