zaterdag 15 juni 2019

Nog een keer gast disigner.

Bedankt allemaal voor de lieve redacties op mijn vorige post.
Ondertussen zijn we weer een beetje terug op aarde,  alhoewel we nog wel steeds zo trots als een pauw zijn op onze zoon.

Zo halverwege de maand mocht ik nog een keer gast disigner zijn voor 4 Seasons,  #21.
 De challenge is een kleuren bingo en omdat onze hond Lila heet vond ik het leuk om ook een kaart te maken met een rijtje waar Lila in voorkomt.
Ik koos voor "lila,  zwart,  roze"
 Zwarte basis kaart.
De achtergrond maakte ik van allemaal strookjes papier van 1 cm breed.
Het zwarte papier met de stippen maakte ik zelf.
Ik maakte met Versamark en een stencil en embossing poeder roze en lila/ paarse stippen op het zwart.
Toen ik klaar was met de strookjes matte ik het op roze.
 Daarna sneed ik met mijn BigShot het woord "Hooray" uit een legde de letters weer terug met roze.
Ik plakte nog 3 glittertjes voor een extra feestelijk effect.
Deze kaart is ondertussen onderweg naar een lieve blog vriendin,  die volgende week jarig is.

Ik kom er nu achter dat ik met deze kaart  nog mee kan doen met de challenge van MHH, 10, 2de inzending.
Daar hebben ze de 1,3,5 challenge.
1 Woord, 3 Glittertjes en ik gebruikte 5 verschillende disign papiertjes voor mijn strookjes als achtergrond.

Ik wens jullie een fijn weekend en tot gauw.





12 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Daphne
    Prachtige kaart in favoriete kleurtjes van jou!
    Fijn weekend voor jullie
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Daphne, allereerst nog van harte gefeliciteerd met het slagen van je zoon (ook voor hem een dikke proficiat) en zijn vriendin. Wat spannend is zo'n dag toch altijd, kan het me nog heel goed herinneren... Nu heerlijk vakantie voor die twee :) De kaarten die je voor hen gemaakt hebt zijn hardstikke leuk bedacht én gemaakt vind ik. Evenals deze strookjeskaart, wat een leuk patroon en mooie kleurencombinatie. Ik heb hem opgeslagen ter inspiratie ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd nog met het slagen van jullie zoon jullie. Je kaartjes zien er ook zeer geslaagd uit!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit kaartje wat je als gastdesigner heb gemaakt Daphne. zo leuk met al die verschillende papierreepjes...en nog gefeliciteerd met het slagen van je zoon....geeft echt voldoening na al die jaren studeren ook daar had je prachtige kaartjes voor gemaakt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja, die strookjes! Zo leuk voor restjes ook, om een kaart mee te maken! Je hebt er prachtige papiertjes voor gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje is dit geworden. Welkom terug op aarde!!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Daphne! Hele mooie kleuren.
    Dank je wel voor het meedoen bij MHH en heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap werk met al die strookjes.
    En nog lekker lang heel trots zijn. Dat mag best ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd voor het slagen van je zoon Daphne, geweldig en zenuwslopend zo’n dag van de uitslag. Je kaartje is ook erg mooi geworden, een leuk idee om de naam van de hond te volgen en voor Lila te gaan. Die strookjes, ja ik kan me nog herinneren dat ik een paar jaar geleden ook deze versie heb gemaakt. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen