donderdag 10 oktober 2019

52 WTC, deel 29

Vandaag weer een Kerstkaart.
Ik maakte deze kaart nav de sketch van
Cheerful sketches,  oktober challenge.
 De basis kaart is kraft met een gouden glansje.
Daarop dp uit een kerst-blok van Action.
 Het plaatje komt uit een boekje wat ik kocht bij Wibra.
Het schuine  streepje is een lintje, dus geen papier.
Ik heb erg zitten twijfelen over een tekst.
Ik wil eigenlijk wel een tekst op de kaart zetten, maar ik weet niet zo goed waar.
Hebben jullie een idee?
Deze kaart link ik ook bij 52 WTC

Vandaag een half dagje werken, daarna ga ik nog even naar de sportschool.
Ik sport sinds anderhalf jaar en heb daar echt baat bij.
Ik heb veel minder last van hoofdpijn,  minder last van mijn nek en van mijn schouders.
Het maakt mijn hoofd leeg en ik ben echt weer lekker opgeladen als ik mijn rondje gedaan heb.
Heerlijk!!
Morgen ben ik er weer, met een kaart die ik mocht maken als gast disigner.


25 opmerkingen:

  1. Hij is mooi, de sneeuwpop heeft er duidelijk zin in.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. weer een mooi kaartje met de sketch leuke sneeuwpop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed, dat je baat hebt bij sporten, het is ook heerlijk om je hoofd leeg te maken, en ook hard nodig om dat regelmatig te doen. Je kaartje is een toppertje, leuk papiertje. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Mooie dag, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Daphne! Super lief geworden! Wat goed dat je aan het sporten bent! Ik mijd de sportschool altijd, maar eigenlijk zou het wel goed zijn, fiets zo veel als ik kan en wandel, maar misschien toch maar eens doen als ik het zo lees! Wat fijn dat de pijn er minder van geworden is. Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje met een schat van een sneeuwpopje.
    Mis de tekst echt niet ....
    Fijn dat jij baad hebt bij de sportschool, heerlijk!!
    Ik wandel veel wat ook zo fijn is (alleen niet met deze weersomstandigheden, telkens een nat pak).
    Gezellig dat je meedoet bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit kerstkaartje Daphne...heel schattig plaatje en je hebt de sketch ook prachtig uitgewerkt
    en ik vind hier ook de tekst niet nodig...En ja sporten is zeker belangrijk...Ik heb gistermiddag ook een flinke wandeling gemaakt...

    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC
    DT Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Daphne
    Wat een schattig kerstkaartje,
    De tekst kan ook aan de binnenkant van het kaartje, of op het onderste roze stukje dp
    Ik hou niet van de sportschool, maar wel van beweging, dus ik mountainbike regelmatig, wij wandelen en zwemmen, dus dat komt wel goed met de spiertjes
    Liefs Martha
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart, Daphne. Mooi papier en leuke afbeelding!
    En wat goed dat je naar de sportschool gaat en er zoveel baat bij hebt.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaart Daphne en een schattig plaatje.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje met leuk papier en een grappig plaatje! Fijn dat je meedoet met 52WTC. En goed dat je gaat sporten, kan nooit kwaad en zeker als je er baat bij hebt gewoon blijven doen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ben het met creaties van Daatje eens dat het rose stukje een leuke plek is voor tekst maar het hoeft niet. Ik ben jaren geleden gestopt met de sportschool want ik ging er met flinke tegenzin naartoe. Probeer nu meer te wandelen en fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart, heel mooi papier, plaatje en lint ! Ik zou er vooraan geen tekst op zetten maar binnen in de kaart. Wat leuk dat je zoveel baat hebt bij het sporten, volhouden maar ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve kerstkaart met dat leuke plaatje heb je volgens de sketch gemaakt Daphne. Ik zou denk ik de tekst binnenin zetten. Heerlijk dat je zo'n baat bij het sporten hebt, dat stimuleert ook om te blijven gaan denk ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een leukerd Daphne ! Mooi gemaakt. Je kan ook een klein tekstje ergens onderaan zetten, of zoals velen zeggen, gewoon binnenin.
    Sport ze !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Voor mij hoeft er niet altijd een tekst op de voorkant. Die schrijf ik zelf wel binnenin. Ik zou deze mooie kaart dus gewoon zo laten zodat alle aandacht naar het mooie plaatje gaat.
    Goed bezig iedere week een rondje in de sportschool. Ik doe het je niet na.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk plaatje heb je bij de Wibra gevonden! Mooi kaartje geworden ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kan aan de binnenkant toch ook een mooie tekststempel zetten, ook altijd leuk?
    Heel mooie kerstkaart Daphne!
    Fijn dat je de schets van Cheerful Sketches gebruikt hebt!
    Nancy DT 52WTC en CSC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het plaatje is super schattig, de kaart komt al best vol over door het enigszins drukke dp; ik zou geen tekst op de voorkant zetten, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuk geworden Daphne !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk geworden Daph. En ik zou er geen tekst op zetten misschien op de binnenkant zoals meerderen hierboven schrijven.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart en de sketch is ook mooi, ik mag daar ook graag mee werken. Ik zou de tekst links onder doen en dan bv met een bannertje. en als je er toch niet uitkomt binnenin. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een lieverd ! mooi en lief kaartje
    fijn weekend,
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuk kaartje, Daphne.
    Leuk dat je meedoet met Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen