dinsdag 22 oktober 2019

87 Jaar.

Aanstaande zondag wordt onze lieve vriendin 87 jaar!
We gaan het vieren met een klein feestje.
Ze wil geen kadootjes, ze wil liever dat iedereen met een goed humeur komt, stond op de uitnodiging.😊

Ik maakte deze kaart voor haar;
Ze weet goed wat ze wil,  deze mevrouw.
Zo houdt ze niet van teveel gedoe,  vindt ze al die Engelse teksten maar overdreven en hoeft het ook allemaal niet te opvallend te zijn.
 Pff..... best lastig dus,  want ik wil toch altijd graag een kaart maken waar mensen blij mee zijn omdat het bij ze past.
 Daarom de kleuren rustig gehouden,  de tekst in het Nederlands op de kaart gezet maar de leeftijd wel duidelijk aanwezig (omdat ik het een mooie leeftijd vind die je niet hoeft te verstoppen)
Alles gemat op glimmend fuchsia kleurig papier wat maar een héél klein randje geeft,  maar het wel extra feestelijk maakt.
De bloemen voorop lichtjes gekeurd en die ook een heel klein beetje bling bling gegeven met glitterlijm.
Vooral niet TE VEEL!
 Binnenin zit nog wel een kleine verrassing!
Vriendin is namelijk gek op bloemen een planten!!
Dus deze binnenkant past mooi bij haar,  wat zal ze opkijken,  haha.

Van haar nichtjes krijgt ze winterviolen voor in haar tuintje.
Samen met een andere nicht koop ik een vogelhuisje voor haar.
Deze kan ze voor haar raam zetten.
Ze woont namelijk aan een bosrand en krijgt veel bezoek van vogels maar ook van eekhoorntjes!!
Zo leuk,  deze diertjes komen ook stiekem op het vogel voeder plekje en eten gezellig mee.
Als vriendin voor het raam zit kan ze stilletjes meegenieten van dit alles!!

Geen kadootjes, als je 87 wordt,  nou ze zal nog opkijken😉
Challenges:
K&K, zwart, wit,  roze (2de inzending)
Cheerful Sketches, Sketch (2de inzending)
MHH, #15, gebruik een achtergrond stempel (op het voorste 4kantje, bij de 87).

19 opmerkingen:

  1. wat een leuke verrassing die bloemen binnenin. Zo te lezen een goed passend kaartje en leuke cadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Daphne
    Ha wat leuk deze kaart met surprise bloemen pop-up!
    Lief dat je goed nadenkt wat past bij deze mevrouw!
    Ze zal blij verrast zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie rustige kaart is het geworden en je hebt het mooi afgemaakt met de bloemen aan de binnenzijde. Met het vogelhuisje zal ze vast heel blij zijn, al die bezoekers die daar op af zullen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij heb je de perfecte kaart gemaakt voor je vriendin.
    Met alles rekening gehouden en zo'n mooi resultaat.
    Knap gedaan Daphne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart voor tante Janna Daph. Ik heb gisteren mijn voorraad nagekeken maar alles met een Engelse tekst dus allemaal afgekeurd. Straks dus eentje maken.
    Leuke cadeautjes krijgt ze van jullie.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Vooral met de verrassende binnenkant!
    Lieve Daphne, wat een mooie woorden op mijn blog. Ik ging er haast van blozen!
    Als iets past en goed zit is er inderdaad niet veel tralala nodig.
    Fijne avond nog! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je voor de jarige gemaakt, Daphne. Dat is al een kadootje op zich. En van het vogelhuisje en de bloemen zal ze dan helemaal opkijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maar van zulke cadeautjes word je natuurlijk wèl heel blij! Dat is wat anders dan een stukje zeep of doosje bonbons...
    En wat maakte je een mooie kaart; no nonsense, maar wel hartelijk en warm!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En zo verzin je wel wat om te geven. Ze hoeft misschien niets, ik vind iets geven ook heel erg leuk. Mooi kaartje maakte je, helemaal in stijl. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie bescheiden kaart, alleen die 87 is dat zeker niet. Maar ik begrijp uit je beschrijving dat dit wel bij haar past en daar gaat het om.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor je lieve vriendin, met die prachtige leeftijd...

    liefs ANnemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel geslaagd, lijkt mij! Volgens mij wordt er straks volop genoten van de kaart maar zeker ookvan de mooie cadeautjes (misschien nog een zakje zonnebliempitten erbij? Daar schijnen eekhoorntjes dol op te zijn ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooi kaartje en inderdaad een prachtig leeftijd! We tekenen daar allemaal wel voor toch? Je kaartje zal ze zeker kunnen waarderen en de cadeautjes ook! Daar kan ze heerlijk de hele winter van genieten! Een goede keus van jullie! Ik ben eindelijk volger bij je geworden, (schaam, schaam) dacht dat ik het al was! Nu kan ik je kunstwerkjes ook bewonderen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je moest met veel dingen rekening houden hè, super goed gelukt Daphne, mooie kaart is het geworden. Wat leuk om iemand zo te verrassen, daar word je zelf ook blij van toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie verrassing binnenin deze kaart!
    Prachtige leeftijd. Leuk feestje gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou daar zal je vriendin blij mee zijn. Je hebt super je best gedaan voor haar. Mijn schoonmoeder is 86 geworden en kijkt ook vanuit haar luie stoel graag naar de vogeltjes. Enorm veel vetbollen en zangzaad op voorraad.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk, zelfs de binnenkant is mooi!
    Bedankt voor deelname aan de zwart/wit/roze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Daphne.... van buiten én van binnen!
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Volgens mij zal je vriendin heel blij zijn met deze kart, want je hebt aan al haar wensen voldaan!
    Leuk dat je meedoet met Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen