donderdag 24 oktober 2019

52 WTC, deel 31

De hele week ben ik al vrij.
Heerlijk.  Niks geplant,  maar lekker kijken wat de dag brengt.
Nou, ik kan je vertellen,  veel drukte!!
Ik heb veel gewerkt de laatste tijd en daardoor zijn er veel klusjes blijven liggen.
Dat deed ik deze week.
Zo heb ik bijvoorbeeld de keuken helemaal opgeruimd en schoongemaakt,  de kleding kasten uitgezocht en veel weg gegaan,  de slaapkamers opgeruimd en ik ben de stad in gegaan voor een nieuwe winterjas.
Daarnaast heb ik ook veel gewandeld met Lila.
Elke dag zijn we weg geweest om lekker nieuwe plekjes te kunnen besnuffelen en een lange wandeling te maken!!
Heerlijk,  die herfstvakantie.

Het knutselen schiet er echt bij in.
Maar,  vanmiddag ben ik gaan zitten en maakte deze kerstkaarten:
 Het papier komt uit een blokje van Action.
Het is geen traditioneel kerstpapier  want het heeft mooie ijsblauw kleuren.
 De labeltjes heb ik voorzien van een tekst,  gemaakt met Versamark en gouden embossing poeder.
 Op de kaart plakte ik nog 2 kleine kerstboompjes, links onder in de hoek,
Deze knipte ik uit het disign papiertje.
Deze kaart link ik bij de volgende challenges:
52 WTC
Ceative sketch Girls, #41, kerstkaart.
CHNC, #460, Alles Mag.
4SCB, #25, Into the Woods.
Tuesday Morning Sketches, #526, sketch.

Omdat ik het dp in een aparte vorm gesneden heb,  hield ik het "negatief" over een dus maakte ik nog een zelfde soort kaart:
 Maar toch iets anders😉
Zelfde tekst, zelfde gebruikt,  namelijk het bovenste label schuiven,  dan wordt de andere tekst zichtbaar.
De kaarten samen op de foto.
Zoek de verschillen!!😊



26 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten, mooi papier met die lieve konijntjes. Altijd handig om dan meteen je tweede kaart te maken hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slim om er zo meteen 2 te maken, ze zijn beiden leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, goed idee om tegelijk die andere erbij te maken.
    Heel mooie kleuren!
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC en DTCSG

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker bezig ben jij in je vakantie Daphne, draag krijg je vast een voldaan gevoel van. Je kaarten zijn leuk bedacht én gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes en wat een leuke papiertjes! Ik vind het wel echt kerstpapier hoor! Mooi! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Heerlijk dat je zoveel hebt kunnen doen in je vakantie! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten! Het papier herken ik :-)
    Leuk met de twee labels op elkaar. Een kleine verrassing op de kaart. En handig dat je er meteen 2 maakte.
    Oppassen op Lila is dus geen straf!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke serie heb je gemaakt !
    En heerlijk een weekje “ niets” , maar toch druk !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaartjes Daphne. Geniet nog van de rest van je vrije dagen. Even lekker nietsdoen na het harde werken 😀.
    Groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze leuk geworden, Daphne.
    En heerlijk zo´n vrije week, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo, jij hebt je vrije tijd nuttig besteed. Geeft wel een fijn gevoel als je al deze klussen achter elkaar ziet staan en dan lekker wandelen met Lila, het was er heerlijk weer voor. En dan tot slot ook nog hele leuke kaarten gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er goed uit, leuk om zo met het DP te spelen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave kaarten, mooi met die tags! Mooi papier ook.
    Sterkte met de klussen in je vakantie!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie kaarten, prachtig papier, en leuk met die tags ! Ja, vrije dagen zitten vaak vol met achterstallige klusjes, maar gezellig, dat je ook kon gaan wandelen met Lila. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart, mooi papier, en een goed idee om er gelijk twee te maken.
    Heerlijk zo;n lekkere week rommelen in en om het huis...

    Gezellig dat jullie meedoen bij 52WTC.
    liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk, die tagjes op je kaartje, geslaagd
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaarten, ik heb het papier ook moet er toch gauw iets mee maken,
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk deze kaarten. Zowel de positieve als de negatieve...Labels erop verwerken is toch ook weer even wat anders.
    En fijn dat je zo geniet van de vakantie. Even niets moeten, is altijd heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier ook zo'n heerlijke week!
    Wat een mooie kleuren hebben deze kerstkaarten ("mijn" kleuren).
    Erg leuk met de twee labels over elkaar heen!
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kaartjes, blauw met bruin blijft een mooie combi!
    grtz Colien [52 WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Keileuk deze 2 kerstkaartjes Daphne...leuk met die dubbele tagjes...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi Daphne
    Deze heb ik even gemist, maar ik maak het goed,
    Leuke kerstkaartjes met labels!
    Heerlijk he even knutselen na al dat huishoudelijke gedoe....
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful card! I love how there are two tags!

    Thanks for playing along this week at Tuesday Morning Sketches

    Hugs ~ LJ TMS Design Team

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wonderful cards! I like your non-traditional colors!
    Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
    Debbie ~ TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Very clever! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. A lovely set of cards. Thank you for joining in at CHNC Anything Christmas Goes with optional twist of Add A Flower or Two or More.

    BeantwoordenVerwijderen