dinsdag 29 oktober 2019

Verjaardag slinger

Bedankt voor de vele reacties op mijn vorige bericht.
Zoals ik in dat bericht al schreef wilde ik ook een kaart maken voor de jarige.
Ineens kreeg ik een leuk idee..... Ik maakte geen kaart,  maar:
 Een slinger!!
 En slinger met de tekst "Jessy, 17 jaar"
De basis maakte ik van zwart (Zie vorige bericht)
Daarna gebruikte ik disign papier,  wit met rode stippen voor de vlaggen waar ik de letters uit sneed.
Aan het begin van de slinger maakte ik een vlaggetje waarvoor ik design papier gebruikte met kleine kadootjes erop.
Hierop maakte ik een taart.
En aan het einde van de slinger en vlaggetje met weer een ander taart.
Tussen de tekst,  dus middenin de slinger maakte ik ballonnen met een touwtje op het vlaggetje. 

De tekst/letters sneed ik uit een legde die met glimmend blauw spiegel karton weer terug. 

Bij de slinger stopte we een leuk kadootje,  waarvan we denken dat de jarige er blij mee is.

Vanmorgen is onze oudste weer thuis gekomen!!!
Hij heeft het zó fijn gehad in Japan. 
Veel gezien,  veel gedaan en veel meegemaakt. 
Een herinnering voor het leven. 

Ik heb hem in Zwolle, op het station, opgehaald,  samen met Lila. 
Het was zó mooi om te zien hoe blij ze beide waren dat ze elkaar weer zagen. 
De hele dag is Lila niet bij haar baasje uit de buurt geweest. 

Ee zijn allemaal blij dat ons gezin weer compleet is!

Deze kaart kan nog net meedoen met de challenge van:
Carlin's kaartenparadijs,  #15, verjaardag en eten/drinken. (2de inzending)

16 opmerkingen:

  1. Wat gezellig zo´n verjaardagsslinger. Erg leuk gedaan, Daphne.
    Fijn dat je oudste het zo naar zijn zin gehad heeft in Japan, maar wat heerlijk om het gezin weer compleet te hebben, he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke slinger-kaart. Mooi gemaakt!
    Fijn om het gezin weer compleet te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou jij hebt je wannabe-schoondochter wel verwend! Wat een gave slinger zeg! EN in de kleuren die ze mooi vindt!
    En ontzettend mooie foto van Lila en haar baasje. Fijn dat hij het zo fijn had in Japan. Lijkt me ook een heel mooi land! Nu weer wennen aan thuis...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een gave slinger en wat een werk is dat geweest.
    Fijn dat zoonlief weer thuis is na een geslaagde reis. En zo mooi om hem zo samen met Lila te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee een verjaardagsslinger! Heel mooi geworden! Fijn dat je zoon weer veilig thuis is, rijk aan prachtige ervaringen! Lila heeft hem overduidelijk gemist! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is leuk Daph en wat een werk. Ik denk dat Jessy het heel leuk vindt. En wat een leuke foto van Jesse en Lila. Ik zie ze vanmiddag, kan niet wachten op zijn verhalen.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig om zo'n mooie slinger te maken! Maar ook een hele klus...
    Die foto van je zoon en Lila... ontroerend! Heerlijk om weer allemaal bij elkaar te zijn. Daar geniet je als moeder toch van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie slinger, gezellig en feestelijk! En wat fijn dat Lila's baasje weer veilig en vertrouwd thuis is. ook voor jullie ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw fantastisch Daphne.
    Heel leuk die slinger en vooral ook feestelijk met al dat lekkers en ballonnen erbij.
    Bedankt om nog een keertje deel te nemen aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !.
    Wat een weerzien na 12 dagen vakantie.
    Gelukkig was Lila niet boos, want sommige honden draaien hun kop weg bij het weerzien.
    Japan een leuke ervaring, maar iedereen nu terug gezellig bij elkaar, heerlijk toch.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gave slinger heb je gemaakt (een heel leuk idee).
    en wat fijn dat Jesse weer thuis is, lief die hond, ze kijkt echt zo ...aub niet meer weggaan he...ik blijf bij je.
    Heerlijk weer thuis, luisteren naar de verhalen die komen gaan...

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Daphne
    Heelvleuk idee om in plaats van een kasrt een slinger te geven, heel leuk en vrolijk!
    Fijn dat jullie zoon weer thuis is, mooie herinnering werr en Lila blij!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geweldig om te zien dat ze zo blij zijn elkaar weer te zien. Wat een leuke slinger! Je maakt er elke keer echt heel veel werk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk dat je zoon weer thuis is en wat een vertederende foto zoals Lila naar hem opkijkt..aaahww.
    Leuk idee om eens een slinger te maken en hij is mooi geworden Daphne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave slinger, echt super leuk gemaakt! Fijn dat Jesse een mooie vakantie heeft gehad, wat een prachtige foto van Lila en Jesse samen, dat is echte liefde!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een superleuke slinger Daphne, fijn dat jullie weer compleet zijn.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig die slinger, heel feestelijk en origineel tegelijk. Ga het ook eens proberen.
    Liefs van Claire

    BeantwoordenVerwijderen