zondag 20 oktober 2019

Thank You.

Heel erg bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige bericht.
Japan is inderdaad héél ver weg,  maar met de mogelijkheden van tegenwoordig.....Jesse heeft al vaak wat van zich laten horen.
Appjes,  foto's via de app en zelfs al 2x gebeld.
Hij geniet volop en vind het heel erg bijzonder dat hij daar is.

Nu mijn kaart.
Op de valreep,  de challenge loopt bijna af,  laat ik deze aan jullie zien.
Ik gebruikte voor mijn kaart de sketch van Tuesday morning.
De rondjes sneed ik uit papier wat ik gemaakt heb met de scheerschuim techniek.
Dat vind ik zó leuk om te doen!
Je krijgt zulke verrassende,  mooie achtergrondjes.
Deze keer gebruikte ik paars,  groen,  geel en goud,  3D paint (Action)
De rondjes volgens sketch op een donker groene achtergrond geplakt.
De veertjes zijn stempels die ik gewonnen heb bij een candy bij Sarah!
Ben er erg blij mee.
Ik stempelde de veertjes met Versamark en gebruikte paarse en een beetje roze embossing poeder om ze zichtbaar te maken.
En strikje erbij en klaar is mijn voorkant.
Omdat ik het niet mooi vond om op de voorkant en tekst te zetten stempelde ik die binnenin en plakte daarnaast ook 2 veertjes.
Nu is mijn kaart echt helemaal klaar!!

Vanmiddag gaat iedereen weg en heb ik het huis voor mij alleen.
Ik ga eerst even bij mijn ouders langs,  (mijn vader heeft gisteren een klein ongelukje gehad, niks ernstigs hoor) samen met Lila.
Dan kunnen we daar ook meteen even wandelen, altijd leuk om op een andere plek te wandelen dan in onze eigen vertrouwde omgeving.
Fijne zondag!
Linkje gaat naar:
TMS, #525, sketch.

16 opmerkingen:

  1. Jij hebt de uitdaging met de speciale sketch ook aangegaan.
    Zeer geslaagd met je mooie zelfgemaakte rondjes.
    Het stempelen van de veren is ook heel mooi.
    Een heel mooi geheel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie uitvoering van de sketch, heel gaaf en de veertjes komen goed over! Veel plezier bij je ouders en geniet van je wandeling met Lila.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaart, Daphne.
    Fijn dat Jesse het zo naar zin heeft. Veel plezier bij je ouders en beterschap voor je vader!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so pretty! Watercolor gorgeousness! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart. De sketch staat ook nog op mijn to do lijstje maar dan moet ik wel snel zijn zie ik. Het was vanmiddag heerlijk weer om met Lila te wandelen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat was geen eenvoudige sketch, maar zo leuk met je scheerschuimrondjes in die mooie kleuren!
    Heel mooie kaart!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Begrijp ik dat je zoon Jesse nu in Japan is? Pfff wat worden ze groot he?! Wel een enorme ervaring en fijn dat hij regelmatig iets van zich laat horen. En je kaart, erg mooi!! Goed opgelost zo met de tekst aan de binnenkant, soms voegt het idd niets toe aan het fijne beld!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje geworden! Japan is idd ver weg , maar precies met het internet van tegenwoordig ook zo dichtbij. Fijn dat hij er van geniet en jij zo iets mee kan genieten! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi! Ik ben dol op veertjes en paars, dus geslaagde kaart. Fijn dat je zo blij bent! X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje en de binnenkant ook nog gedaan. Ik zag de sketch ook, maar op het moment zijn er zoveel leuke challenges en ik heb wat verplichtingen (gastdesigner en designeropdrachten) dat ik sommige moet laten schieten.
    Handig dat je niet ver van je ouders vandaan woont en er veen heen kunt, ook al is het gene ernstig ongelukje. Een kind dat even kan komen is altijd fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooi kaartje Daphne, en de techniek staat voor niets tegenwoordig zo lijkt ver weg soms even dichtbij! En heb je een wandeling kunnen maken vanmiddag hier was er tot laat in de middag veel regen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De scheerschuim-techniek geeft mooie achtergrondjes. Ben benieuwd hoe je dat doet. Ik ga zo ff Google-en ... misschien zie ik het dan ook wel.
    Beterschap voor je vader. Ik lees regen bij Hermien. Bij ons wat het heerlijk wandelweer. Hopelijk bij jou ook.
    Fijne week en groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook weer een heel mooie kaart! Die rondjes geven een heel leuk effect.
    Volgens mij raak jij helemaal uit je doen als he eenbweek lang geennpaars op je kaarten mag verwerken, hihi (misschien een leuke uitdaging voor je?)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Daphne
    Mooi dit gemaakte kaartje met cirkels ev veertjes, scheerschuimtechniek ben ik nog niet aan toe gekomen maar het lijkt me superleuk, het resultaat is echt prachtig!
    Fijn dat je al goed contact hebt gehad met Jesse!
    Ook fijn dat je even bij je ouders langs kunt gaan om je vader te checken, beterschap voor hem! Het weer hier in Brabant is het momenteel na wat dikke buien droog, ik heb net met Saartje de fietsronde gedaan
    Fijne dag!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kaart!
    Wel handig toch, al die mogelijkheden om gemakkelijk contact te houden als je zover weg bent... ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Daphne! Jij bent wel goed in verschillende technieken uitvoeren hè, knap vind ik dat. Fijn dat je goed op de hoogte gehouden wordt door Jesse, ben je er toch een beetje bij ;-).

    BeantwoordenVerwijderen