donderdag 31 oktober 2019

52 WTC, deel 32

Goedemorgen.
Vandaag een hele simpele kerstkaart en een snel berichtje.
Deze kaart maakte ik afgelopen zomer al,  op de camping.
Het plaatje komt uit een tijdschrift.
Het achtergrond papier kocht ik toen bij Action.
Ik had geen kerstpakket bij me,  maar liep zo tegen dit blokje aan...... het moest vast zo zijn. 😁
 Omdat ik het plaatje zo leuk vond wilde ik niet veel meer toevoegen.
Daarom alleen 2 stukjes Washi tape,  met daarop een kerstgroet,  gemaakt met stickers.
Mijn wekekijkse kaart,  of nou ja,  mijn 32ste kaart voor 52 WTC.

Vandaag Halloween en daarna zwaaien weer Oktober alweer uit.
Waar blijft de tijd?

27 opmerkingen:

  1. Nou, voor jouw gevoel mag de kaart simpel zijn... Hij is wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart hoor Daphne. Leuke afbeelding en heel mooi gecombineerd met het papier. Tja, je loopt soms tegen dingen aan 😜(ik probeer momenteel met een boogje om dingen heen te lopen, dat valt niet mee...)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tijd gaat zo snel, vanochtend vroor het hier al, brr. Prachtige kaart geworden Daphne! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne
    Inderdaad een heel mooi plaatje je hebt het mooi verwerkt tot een prachtkerstkaart,!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Daphne. Soms kom je inderdaad dingen tegen, die gewoon voor je bestemd zijn hè ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Simpel is ook vaak heel leuk en alleen dit plaatje is al gaaf, hoe vind je het. Mooi gecombineerd met het papier, inderdaad, 1,2,3 klaar.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahhhh wat een leuk plaatje, heel lief.
    En ja, daar kon je natuurlijk niet om geen, dat kerstblokje. Had ik gisteren ook, zo gek, lag er opeens zo maar een kerstblok in mijn mandje. Nu nog aan de slag met kerstkaarten, daar ben ik een beetje "uit" en al die zon helpt ook niet mee om in de "mood" te komen.🤔
    Fijne dag en kus, mam.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hedie blokjes die bij de action INEENS in je mandje liggen...ik moet eens beter zoeken, of dichter langs het schap lopen, zodat ze er ook inspringen...

    Je kaart is zo leuk, knap hoor op de camping en dan echt zo'n winters kaartje tevoorschijn toveren...

    liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel toffe kaart, mooi gedaan ! Ja, de tijd gaat vlug hé, "griezelig" gewoon, ha, ha ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk plaatje Daphne. Mooi kaartje heb je gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke kaart Daphne. OOk als de kaart eenvoudig... Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De tijd vliegt Daphne...die schrikt van jou "Boo" hihi. Leuke kerstkaart met dat leuke plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat grappig hé dat je bij de action altijd wel iets vind! Ik vind het een heerlijke winkel! Maar wie niet! Je kaartje is leuk, dat plaatje uit een tijdschrift, hoe verzin je het! En zo alles bij elkaar een mooi kaartje geworden! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk met dit leuke plaatje !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart, leuk dat je hem van de zomer al maakte!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  16. toffe kaart, leuk plaatje en mooi dessinpapier ook!
    De slinger voor jullie jarige is ook heel leuk gedaan.
    Fijn dat jullie oudste zo'n mooie tijd had in Japan!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou hier dan en langzame reactie..... je kaart is erg leuk! En dat papier, ja dat moest zou zijn Het blokje lag vast op jou te wachten daar. Kan niet anders.
    Handig trouwens dat je wat kerstkaartjes van te voren maakte. Kun je meedoen op een donderdag in en week dat je druk bent. Heb ik ook, een paar heb ik er nog in een map staan. Je weet maar nooit wat er tussen komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je zegt simpel, maar ik vind het een prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ziet er helemaal leuk uit!
    Fijn dat je er deze week (weer) bij bent,
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi 'zomers' kerstkaartje! Goed idee om de afbeelding met washitape vast te maken. Staat meteen de tekst erop :-) Fijn weekend alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kerstkaart Daphne, soms hoeft mooi echt niet ingewikkeld te zijn. Fijn weekend. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk om het washitape een dubbele functie te geven. Als bevestiging en kerstboodschap. En ja, dit mooie plaatje heeft niets meer nodig.
    Goed weekend en groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Die is echt heel erg leuk! Less is more hé, ik vind hem echt super :-) ♥

    BeantwoordenVerwijderen