zondag 6 oktober 2019

The stars, they shine for you.

Vanmiddag lekker zitten knutselen.
Het was er echt weer voor en met de radio op de achtergrond, een kopje thee binnen hand bereik en een leuke sketch heb ik deze kaart gemaakt:
De tekst stempel kocht ik pas geleden bij Action.
Deze stempelde ik met Versamark en zwart embossing poeder op een mooie achtergrond.
Deze achtergrond maakte ik zelf met ecoline en water.
Leuk om te doen,  want je weet nooit precies hoe het uit gaat pakken, de ecoline gaat door het water alle kanten op, met de mooiste resultaten.
Ik gebruik deze techniek wel vaker.

De sterren achtergrond komt uit een blok van Action.
Het papier van de hoekjes maakte ik ook, met ecoline, zelf.
 Nog wat zilveren sterretjes op de kaart en klaar voor een foto en voor op mijn blog.
Nog net op tijd voor de challenge van:
Tuesday Morning Sketches: #523.
Ook link ik deze kaart als 2de inzending bij:
DCL, #316, maak je eigen achtergrond.

Vlieg ik nu gauw verder, de keuken moet nog opgeruimd worden.

18 opmerkingen:

  1. Vrolijke kaart Daphne!
    Heel leuk met al die sterren.
    Moet ook weer eens naar de Action:)
    Inmiddels regent het hier ook , ik zeg aanrecht opruimen en knutselen. Hahaha!!!
    Lieve groetjes Crealientje,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Doet een beetje Amerikaans aan met die kleuren en de sterren. Leuke achtergrondjes maakte je met ecoline. Ik heb mezelf voorgenomen om daar in de herfstvakantie een dag mee te gaan experimenteren.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk die vrolijke kleuren op deze sombere dag. Leuke tekst erbij en je hebt een kaart gemaakt om blij van te worden Daphne.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tof sterrenkaartje, leuk hoor je achtergrond, mooie tekststempel.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een spetterend kaartje met deze sterren en vrolijke kleuren op de achtergrond! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is het zeker spetterend en vrolijk! Leuk om met ecoline te spelen, dat heb ik lang niet gedaan. Je brengt me op een idee. Fijn dat je meedoet met Dutch Card Lovers!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is een leuke speelse kaart.
    Je kaarten hiervoor met winterse sterren en tape zijn ook super.
    Je sluit je blog altijd zo leuk af! Tof! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Daphne,
    ik zit me nu al te verheugen op zo'n dagje als jij gehad hebt. Misschien dinsdag of woensdag. Maar je weet het maar nooit bij mij. Net als nu moet ik ook een nachtje onverwacht werken.
    Het blijft spannend hier, hoor.
    Je kaart is erg leuk en de achtergronden heb je supermooi gemaakt! Wil ik dus ook doen als ik eens een hele dag niets heb. Zo gek, als ik maar een middag heb denk ik altijd dat dat te weinig tijd is om te experimenteren...
    Goede werkweek weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Really fun card! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart!
    Wat vind jij toch ieder keer weer mooie stempels. Is Versamark een soort van stempelkussen?
    Met ecoline kun je zulke mooie effecten creëeren.
    Fijne dag! Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Daphne
    Mooi gemaakt deze achtergrond met ecoline,leuke tekststempel heb je gebruikt al met al weer een flitsend kaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gedaan in opvallende kleurtjes! Nogmaals dankjewel voor het meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk knutselweer tegenwoordig hè.. Je maakte een leuk kaartje, en altijd fijn om een sketch te hebben om van uit te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie tekst op deze fleurige kaart.
    Ik loop weer eens heel erg achter en reageer niet op alles, kan me er niet altijd toe zetten, maar dat komt vast wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk zo'n stempel waar je dan een toepasselijk kaartje mee maakt. Je kerstkaartjes met sterren uit je vorige blog vind ik ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh dat klinkt wel heel gezellig, heerlijk zo'n middagje! En wat een spetterende kaart, heel erg mooi! Ecoline is heerlijk om mee te werken he?!

    BeantwoordenVerwijderen