donderdag 3 oktober 2019

52 WTC, september challenge.

Eind van de maand is er altijd een challenge bij 52 WTC, zo ook deze keer.
De opdracht is,  maak een kerstkaart in "winterblues" stijl.
Hierbij moet ik altijd denken aan de kleur "ijsblauw" en dus gebruikte ik dat voor mijn kerstkaarten.
Ja ja,  kaartEN.... want ik maakte er maar liefst 3:
(De foto's zijn slecht,  want ik maakte ze gisteren avond,  onder een lamp, buiten was het nat een donker)
3 Scraplings!!
Zwarte basis.
Daarop een witte mat,  die ik aan de bovenkant met Washi tape beplakte.
 Ik gebruikte hiervoor,  zilver en ijsblauw Kerst Washi tape.
 Daarna een touwtje met een klein bedeltje eraan om elke kaart gewikkeld.
 Zie je deze bedel,  het is toch net een kleine kerstbal?!!
De sterren rechts onder sneed ik van 2 bij elkaar passende papiertjes.
De grootste ster sneed ik van glitter papier,  wat heel mooi ijsblauw van kleur is.
Ik ben er helemaal blij mee.
Mijn kaarten link ik bij de september challenge van 52 WTC

 Het is nu echt, ECHT herfst.
Ik zeg,  KNUTSEL WEER!!

22 opmerkingen:

  1. Gied bezig, Daphne. Drie stuks maar liefst. Vind ze super leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne,
    wat een ontzettend leuke kaartjes zijn het! Nu ik deze zie met de sterren bedenk ik me opeens dat ik nog blauwe houten sterren heb liggen... helemaal niet aan gedacht!
    En de foto's zijn no goed gelukt, hoor!
    Inderdaad knutselweer. Maar ik ga zo eerst even slapen, daar is het ook goed weer voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar mag je inderdaad echt blij mee zijn, heel toffe kerstscraplings met die washitape en de sterren. Een leuk bedeltje aan het touw maakt het helemaal af.
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oef, wil je niet zoveel herrie maken op de vroege ochtend? 😜
    Je kaartjes zijn leuk! Ik vind de opdracht wel vreemd: kerstblues-stijl.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie winter kaartjes, die washi tape is leuk.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten heb je gemaakt Daphne! Heel gaaf met de washi tape! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Daphne, wat een gave kerst scraplings heb je gemaakt in die mooie ijsblauwe tinten..
    Inderdaad knutselweer, maar hier eerst vanmorgen een grote pan groentesoep maken (eerst soepvlees trekken) en een pan nasi, vanmiddag de bakspullen op tafel, Appeltaarten, arretjescake, kwark en monchou...misschien nog heel even vanavond aan de knutsel, en anders wordt het pas volgende week.....
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging "WINTERBLUES" bij 52WTC
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Daphne
    Wat een supermooie kerstkaartjes heb je gemaakt die blauwe sterretjes komen zo mooi uit op hrt wit en leuk die belletjes!
    Ja heerlijk om te knutselen, jij bent gelukkig ook weer helemaal in de "mood"!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig deze 3 kerstkaartjes Daphne,,mooi gedaan met die washitape en het glanzende draadje maakt het helemaal af

    Bdankt voor deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat prachtige kaartjes, supertof met die Washitape, het bedeltje en de sterren ! Ja, echt knutselweer nu, gezellig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, ben je aan het drummen geslagen..LOL. Supergave scraplings heb je gemaakt en je hebt me geïnspireerd om ook eens in mijn tapes te duiken. Thanks..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke kaarten zijn het geworden! Hier is het schoonmaakweer. Geert heeft het op de heupen, ineens moet alles een grote beurt hebben. Nu zitten we in de kelder...LOL.
    Ik verleen hand en span diensten ;-)
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 3 geweldige kaarten.
    Heel knap gemaakt Daphne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi zijn je scraplings Daphne! Wat leuk is dat washitape. Toevallig heb ik gisteren ook weer wat washitape meegenomen, hihi, ik heb nog niet genoeg ;-). Lekker formaat is zo'n scrapling hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. helemaal leuk is dit !
    fijn dat je deelneemt aan de challenge van deze maand,
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal leuk !
    Een lintje maakt het helemaal af !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig gemaakt weer Daphne, jou kaarten zien er altijd zo mooi strak en netjes afgewerkt uit.
    Liefs van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Daphne schitterend & sfeervol gemaakt 🧡
    Nog een fijne zondag liefs Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kerstkaarten!
    Mooi fris en modern uiterlijk.
    Heel leuk gedaan!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kerstkaartjes heb je gemaakt de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen