donderdag 17 oktober 2019

52 WTC, deel 30, Meisje op de Maan.

Wat vind ik het toch leuk,  al die blog contacten.
Ik geniet steeds weer als ik alle reacties lees op mijn berichtjes.
Maar ik vind het ook heel leuk om bij jullie langs te gaan om te kijken wat er gemaakt is.

Vandaag heb ik een kerstkaart voor jullie,  of beter,  en nieuwjaarskaart:
 Ik maakte deze kaart nav de challenge van De Egel.
Deze keer vragen ze om een sketch en iets met een M.
Op mijn kaart zit het Mmmeisje op de Mmmaan😉
 Mijn basis kaart is kraft.
Het disign papier is lila/grijs,  met gouden stippen.
 Het plaatje komt van een heel oud knipvel,  het dp van het andere rechthoekje maakte ik zelf met scheerschuim techniek en 3D paint van Action.
Alles gemat op goud,  voor een extra bling bling effect en omdat het mooi bij de stipjes past.
(Wel lastig om het goed op de foto te krijgen)
 De tekst Happy uitgesneden met mijn BigShot,  met goud papier.
De 2020 gemaakt met gouden sticker cijfers.
Een lintje, volgens sketch,  een ster met een heel klein stukje garen eronder en alles gemat op een donker papiertje wat weer  mooi bij de achtergrond van het meisje past.
De sterren die je om het meisje heen ziet heb ik aangestipt met glossy.

Sjonge jonge,  waar hebben we toch steeds veel regen.
Volgende week hebben de kinderen hier vakantie en ik ben waarschijnlijk ook een weekje  vrij.
Als het zo blijft wordt het veel binnen blijven en lekker knutselen😊.
Challenges:
De Egel, #86, sketch en iets met een M
52 WTC, wekelijkse kaart.

14 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje weer Daphne! Hele mooie afbeelding! Er lijkt nog geen eind aan de regen te komen idd.. Hopelijk volgende week toch een mooie week, de kinderen zijn hier dan ook vrij, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart, Daphne.
    En ja...echt knutselweer, we maken er maar een gezellige dag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan. Paars en goud is ook mooi samen. Lieve afbeelding.
    Hier nog een hele week school en dan vakantie, maar ik heb het gevoel dat het net vakantie was ... Het was weer best een hectische periode tussen de twee vakanties. Deze week eindelijk een week zonder kids en dan kan je toch zoveel meer doen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne
    mooi kerstkaartje, in jouw lievelingskleur immers? gecombineerd met goud is erg mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een heel mooie kaart! Ik zou bijna denken dat je iets met paars/lila habt, haha, maar je weet het altijd goed te combineren (en ja, het is ook een mooie kleur)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, eens geen manneke op de maan...
    Je scheerschuimachtergrond is lekker feestelijk in deze kleuren.
    Geniet van de komende vakantie, liefst zonder regen...
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een Mmmmmooie kaart, leuk met scheerschuim-achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi deze kerstkaart Daphne mooie achtergrond met die scheerschuimtechniek...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee om een heel andere kleur kerstkaart te maken Daphne, de combinatie is top. De scheerschuim-techniek staat nog op mijn probeer-lijstje. Mooi hè, net marmer af en toe.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kerstkaart.
    Een leuke achtergrond heb je erbij gemaakt.
    Tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met veel bling bling. Ik houd daar wel van.
    Ik duim voor beter weer volgende week. Dat gaat voor jullie ook vast helpen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een sprookjesachtige kaart!
    Inderdaad erg leuk de berichtjes op je eigen blog en bij een ander meelezen. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om te zien hoe jij allerlei materialen combineert en eigenlijk van alles gebruikt!
    Geen zorgen voor het weer hoor, ik hoorde dat ze rustig en mooi herfstweer opgeven voor volgende week...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooie kaart heb je gemaakt met de sketch en de MMMMMMMM..Dank je wel voor het meedoen bij de Egel...
    En goed dat je Angela en mij even streng toesprak. We zullen eraan denken de volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen