dinsdag 7 februari 2023

Confetti kaartjes

Vandaag laat ik 2 kaartjes zien die al een hele tijd in de wachtrij staan. Zo vlak voor carnaval vind ik dat ze nu wel op mijn blog kunnen:

De basis is zacht roze. 
Daarop heb ik een stukje dp geplakt. Of beter gezegd, het was een doosje/verpakking, maar ik vond het zo vrolijk, dat ik het wilde gebruiken om kaartjes mee te maken. 
De eerste is voor mijn vriendin, die 40 werd. 
Zij houdt van strak en niet teveel poespas. 
De letters heb ik uit het dp gesneden en terug gelegd met glitter blauw.
Nog wat pailletten in verschillende kleuren, bijpassend bij de achtergrond en deze kaart is klaar. 
Deze kaart is voor een Kanjer. 
Hier heb ik de letters laten dansen😊.
Geeft ook een feestelijk effect. 

Vandaag staat er een grote schoonmaak van de keuken op de planning. 
Onze Slowcooker, die wij sinds een aantal weken hebben,  maakt het eten voor vanavond, dus daar heb ik geen omkijken naar. 
Challenge:
Unicorn Challenge,  #84, Birthday.





17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie feestelijke kaarten, Daphne
    Lekker poetsen vandaag, geniet ervan!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaarten en die ingelegde cijfers zijn heel leuk.
    Ga maar lekker poetsen en laat de slowcooker het werk voor je doen. Ideaal toch?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om de getallen voluit te laten zien! Gaaf hoor.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke en vrolijke kaarten. Inderdaad zo voor de carnaval zijn ze dubbel zo leuk. Beide kaarten zien er feestelijk uit.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stippen doen het altijd goed en zijn feestelijk!
    Succes met je keuken; ik deed het afgelopen vrijdag en ben deze week verder gegaan met alle ramen binnen en buiten...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi papier is dat, heel leuk om de leeftijd zo op het kaartje te zetten.
    Poets ze 😉🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi daphne, leuke kaartjes heb je gemaakt, geslaagd !
    kan je me even mailen ivm het kleurenkaartenteam aub ? Je vindt de link op mijn blog,
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou dit zijn hele leuke vrolijken kaarten, geniaal met de tekst en bling bling vind ik ook altijd erg leuk!
    Succes met de schoonmaak xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat 'n feestelijie kaarten op deze ondergrond. Heel kleurrijk zo, om blij van te worden! 🙂
    Fijne avond nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke, vrolijke kaarten Daph en hoe is het afgelopen met de keuken? Lekker schoon weer? Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaarten. Mooie eenvoud!
    Bevalt de slowcooker goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel vrolijke kaartjes zijn het. Ik zag bij ons op een afdeling in een verpleeghuis de bierslingers al hangen voor de carnaval...Confetti hoort daar zeker bij... maar deze twee zijn natuurlijk allang verstuurd voor een verjaardag.. En is de keuken spik en span? En lekker gegeten?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijke, feestelijke kaarten, heel leuk bedacht.
    Ik verzamel ook tegelmatig mooie verpakkingen (alsof er niet genoeg in al die papierblokken van mij zit 🙈)
    Klinkt goed, eten uit de slowcooker. Was het lekker?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn ze leuk je kaarten!! Heel feestelijk.
    Ja dat is een klus een keuken doen, maar je hebt wel een goed gevoel als het klaar is, en fijn dat het eten gewoon doorgaat hihihi..slowcooker...lijkt me denk ook fijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaartjes, en ook leuk én grappig jouw passende (profiel)plaatjes als afsluiter van je post. Hoe doe je het toch allemaal ! Haha! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk! Dit zouden van die kaartjes zijn die je in de Hema zou kunnen kopen. (Maar dan in 1 laag gedrukt). Ze zijn tof! En zonder veel poespas.

    BeantwoordenVerwijderen