dinsdag 21 februari 2023

Reminder Cheerful Sketches ('23-10)

Vandaag mag ik mijn reminder laten zien voor onze lopende challenge van Cheerful Sketches,  #117

Voor deze kaart koos ik de digi van SheepSkiDesigns.
Ik kleurde met mijn aqua markers en omdat ik daar niet zo heel veel kleuren van heb ben ik een beetje beperkt qua keuzes.
De sneeuw vlokjes heb ik met zilver kleurig glitterlijm bewerkt.
Pas na het kleuren zocht ik dp uit wat bij de digi past en om te matten kwam ik uit bij dit "helder groen".
Het is een fris kaartje geworden vind ik. 
De tekst HoHoHo heb ik gestempeld met rood inkt, de Let it snow maakte ik in Word en printe dat uit. 

Koos ik op mijn vorige kaart voor een rustige uitstraling, zonder toevoegingen, vandaag een kaart waar iets meer bij geplakt is.
Maar de sketch is nog steeds goed zichtbaar. 
Gisteren ben ik bij mijn moeder geweest en hebben we samen weer heerlijk zitten "Kletselen".
Omdat mijn moeder jarig was kreeg ze af  en toe een telefoontje of berichtje. 
Daardoor was ik aan het eind van de dag 7 kaarten rijker (alleen de basis hoor, ze moeten nog wel afgemaakt worden) en had mijn moeder er, toch nog, 1 klaar.





8 opmerkingen:

  1. Prachtigvrolijk kaartje Daphne
    Leuk he knutselen zo samen!
    Oja op je vraag terug te komen, ik heb dat filigraan gewoon met kleine puntjes lijm vastgezet, dank je wel voor het compliment
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart! En wat een productieve hobbydag heb je gehad, we gaan de resultaten vast binnenkort hier op de blog voorbij zien komen

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is inderdaad een fris kaartje geworden Daphne in deze kleuren. Leuke schets is dit ook! Gaaf geheel heb je er weer van gemaakt.
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moeder is in ieder geval niet vergeten op haar verjaardag, het was geen eerlijke race Daphne 😆
    Wat heb je die leuke gnome mooi ingekleurd, je hebt er een heel leuke kaart mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat een leuke frisse kleirencombinatie! Heel leuke reminder Daphne! En wat gezellig bij je moeder, hihihi.... jij maar doorwerken en je moeder toch blij met 1 kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie frisse kaart en mooi gekleurd ook.
    Hahah super gezellig toch, maar wel een groot verschil jij 7 en je ma 1tje, hihih.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart met deze hele mooie kleuren Daphne. Heerlijk weer samen gefreubeld xx

    BeantwoordenVerwijderen