maandag 20 februari 2023

Hoera voor mijn moeder.

Vandaag is mijn moeder jarig,  hieperdepiep HOERAAAAA.

Ik maakte voor haar deze kleurrijke kaart.
Met shaker gedeelte. 
Ik heb een hele mooie cirkel stans, met bloemetjes in de rand. 
Deze heb ik uitgesneden en gekleurd met inkt. 
In het midden hiervan heb ik mijn moeders leeftijd uitgesneden en maakte daar het schudgedeelte achter. 
De achtergrond heb ik ook gemaakt met inkt. 
Ik kocht een hele leuke "slimline" stans bij Action (zag ik voor het eerst bij Miranda en ben meteen op een drafje naar Action gegaan om te kijken of ze die hier ook verkochten😇) , die heb ik uitgeprobeerd en voor deze kaart gebruikt als stencil.
De balkjes achter de cirkel is Washitape.
Dat plakte ik op zilver en sneed het met een randje uit. 
Alles gemat op zilver en dat weer op een grote witte glimmende basiskaart. 
Ik ga vandaag, samen met Floor,  maar mijn moeder toe.
En omdat er verder geen visite komt heb ik een tas met spullen ingepakt, want we gaan weer gezellig aan de knutsel. 
Challenges:
4 SCB, #65, Bingo (Rood-Hartjes-Washitape, maar ook Rood-Roze- Zilver)
Lift Challenge, #176, schudkaart, aparte vorm.
KIC,#176, Hartjes op je kaart. 
AAA Birthday, #46, Use a Stencil.

24 opmerkingen:

  1. Van harte met de verjaardag van je moeder, Daphne!
    Wat maakte je een gezellige vrolijke kaart voor haar!
    Hele fijne dag met elkaar en lekker knutselen!

    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een leuk kaartje heb je gemaakt !
    proficiat aan je moeder
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en wat een super leuke kaart heb je voor je moeder gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi
    Van harte gefeliciteerd.
    Gezellig samen aan de knutsel.
    Prachtige kaart heb je voor haar gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie fleurige kaart voor je moeder en van harte gefeliciteerd XXX Dat jullie een fijne dag vandaag mogen hebben.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke kaart voor je moeder! Proficiat hoor.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd!
    Een schudgedeelte geeft altijd zo'n leuk effect.
    Heel veel plezier samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartelijk gefeliciteerd met je moeder Daphne! Veel plezier vandaag samen.
    Je hebt een heel leuke, vrolijke kaart voor haar gemaakt. Leuk met het schudgedeelte.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder Daphne. Je hebt een mooie kaart vol liefde voor haar gemaakt. Goed idee om met deze stans een stencil te maken, geeft een leuk effect. Veel plezier samen vandaag maar dat zal vast wel lukken :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je moeder! Een mooie, kleurrijke en heel feestelijke kaart en wat leuk die cijfers als schudgedeelte! Ze zal er echt blij mee zijn. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Daphne,,
    Van harte gefeliciteerd met je moeder. Wat een ontzettend leuke kaart. Heel mooi gedaan. Prachtig zeg.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleurrijke kaart heb je gemaakt voor je moeder Daphne. Gefeliciteerd met haar! 🎁 Dat ze er nog vele jaren bij mag krijgen!
    Fijne avond nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte met je mamma! Een en al liefde in dit kaartje, dat spat er vanaf. Hartstikke leuke lift en bedankt dat je weer met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder Daphne!
    Leuk dat jullie gezellig samen geknutseld hebben.
    Je kaart voor je moeder is écht een juweeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je moeder mooie leeftijd alweer! En bedankt voor je deelname aan de 4 Season bingo challenge. Erg leuk met de shaker in het midden, groetjes Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Van harte gefeliciteerd met je moeder.
    Eindelijk kan ik even op internet veel problemen vandaag. Je maakte een schitterende kaart voor haar, heel vrolijk en een leuk shaker gedeelte. De # is de tekst is mij uitgelegd .

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat zal me een gezellige middag geweest zijn! Je vader verzorgde de catering weer?
    Je kaart is echt super! Wat gaaf die cijfers en dan het schudgedeelte! Zo leuk bedacht. Nog van harte met je moeder. 78 al...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuk bedacht om de leeftijd van je moeder uit de cirkel te snijden en een schudgedeelte erachter te maken.
    En natuurlijk heel hartelijk gefeliciteerd met je moeder! Wat fijn dat je haar nog hebt en zo'n goede band hebt met elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Stacked cards are so fun. I am sure the recipient will love it! Thanks for sharing your work with us on the AAA Birthday Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte met je moeder, superleuke kaart heb je gemaakt voor haar!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt Kaarten inspiratie challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hartstikke leuk met de hartjesachtergrond Daphne, leuk om je moeders leeftijd erop te verwerken….een prachtige kaart en omdat ik teruglees weet ik al dat jij heel hard gewerkt hebt en je moeder er de kantjes vanaf gelopen heeft whahahah xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heeeel slim van je! Een leeftijd als shaker, helemaal top. (Die ga ik onthouden) Hoe vond je moeder de kaart? Jullie hebben vast een hele gezellige knutseldate gehad. Dankjewel voor jouw shaped shaker bijdrage aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen