vrijdag 10 februari 2023

Gast Designer 2 Sisters.

Deze maand mocht ik gastdesigner zijn voor 2 Sisters, #71. De challenge is: Maak een kaart met maximaal 3 kleuren. (Wit en zwart mag erbij.)

Ik ben dol op de combinatie Lila, Roze en Groen.
En dus koos ik ervoor om mijn kaart in die kleuren combinatie te maken. 
De kaart stuurde ik op naar Wies, die eind Januari jarig is geweest. 
Het dp komt uit een blokje papier wat ik kocht bij Action. 
Het is dun, geen karton maar echt papier, waardoor je kaart niet te zwaar wordt.
Nu de prijzen van de postzegels wéér omhoog zijn gegaan probeer ik mijn kaarten zoveel mogelijk onder de 20 gram te houden, zodat ze met 1 postzegel verstuurd kunnen worden. 
Niet dat ik het jullie niet gun hoor😊, een (zelfgemaakte) kaart is toch het allerleukste om te krijgen!
Maar omdat er regelmatig post niet aankomt die ik hier in het dorp verstuur vind ik het extra zonde.
De tekst maakte ik met Versamark en roze embossing poeder.
Op bovenstaande foto zie je goed dat het mooi glimt. Extra feestelijk dus voor een verjaardag. 

Vanmiddag gaan wij, met de opa's, oma's en tantes naar Jesse en zijn vriendin.
Ze hebben ons uitgenodigd voor een hapje en een drankje.
Het weekend ben ik weer vrij en we hebben nog geen plannen. Fijnhoor,  ik ben benieuwd wat er op ons pad komt. 



16 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart in deze mooie zachte kleurtjes.
    Fijn weekend, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie voorjaarsachtige kaart door de zachte kleurtjes Daphne. Mooi effect geeft dat roze embossingpoeder. Leuk dat je gast-designer mocht zijn. Postzegels zijn inderdaad weer duurder, ik kocht net een velletje. Ik tel het maar bij mijn hobby hihi.
    Fijn weekend vast.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje in deze kleuren, past goed bij elkaar.
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart voor Wies, leuk met de bling bling tekst en mooi papier!
    Tja die verzendkosten zijn gewoon belachelijk…
    Was vast gezellig vanmiddag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je heel goed gedaan Daphne, het is een heel mooie kaart. De verzendkosten rijzen net als alle andere kosten pok de pan uit. Als je je bedenkt voor hoeveel aan portokosten er in zo'n posttas van de postbode zit en hoeveel de postbode daar zelf van te zien krijgt...
    Wat leuk dat jullie allemaal zijn uitgenodigd bij Jesse en vriendin, gezellig!
    Fijn weekend, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat 'n mooie kaart is dit Daphne in deze kleurencombi, ziet er erg leuk uit zo. Gaaf dat je gastdesigner mocht zijn!
    Fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Frisse kaart als gastdesigner, erg leuk! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Daphne
    Ja die portokosten gaan wel omhoog, dat heb ik de afgelopen week wel gemerkt...
    Fijne tijd bij je zoon en vriendin, gezellig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje Daphne, inderdaad de verzendkosten te gek. Vorig jaar verschillende setjes extra gekocht. Geniet van je weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kaart Daphne, oh wat gezellig met zn allen op visite, geniet ervan.
    Ja die post van tegenwoordig blijft spannend..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kleuren zo samen. Heeft een lief karakter.
    Ik probeer idd ook onder de 20 gram te blijven. Tenzij het heel bijzondere post is.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je gastdesigner mocht zijn. Een heel leuk kaartje gemaakt in de drie kleurtjes ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk Daph, mooie kleuren combinatie en die zelfgemaakte bloemetjes vind ik ook erg leuk.
    Was gezellig hè bij J en P. Grappig om dat "getuttel" samen te zien.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart geworden, mooi papier zo bij elkaar. Ik let er ook wel op dat de kaarten niet te zwaar worden, soms smokkel ik ook iets hoor. Maar anderzijds ik stuur gerust aan speciale gebeurtenissen een wat zwaardere kaart. Maar gewoonlijk probeer ik het met 1 zegel te doen. groet, 'Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk! Die tekststempel blijft een mooie!
    Wat het leuk bij Jesse? Vinden ze samen hun draai? Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. De kleurencombi vind ik ook erg mooi. Prachtig zeg.
    Was het gezellig bij Jesse??
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen