zondag 26 februari 2023

Vergeten kaartje

Ja hoor, ik was er al bang voor....... deze maand mocht ik 2x gast designer zijn èn moest ik er ook aan denken dat ik mijn dt kaartjes voor onze challenge bij Cheerful Sketches op tijd zou plaatsen en dus ben ik zo aan het eind van de maand tòch een kaartje vergeten!

Ik mocht namelijk gast designer zijn voor  Kleuren met Potloden en kreeg deze leuke digi opgestuurd, die ik mocht gebruiken. 
Mijn kaartje had ik gisterenochtend op mijn blog mogen plaatsen.
Ik kleurde met mijn Faber Gastel potloden en deed erg mijn best, juist omdat het blog speciaal "Kleuren met Potloden" is. 
Ik zou wel eens een workshop ofzo willen volgen, want ik zou graag leren hoe ik mooi kan inkleuren (met potloden, maar ook met markers)
Deze kaart ging naar een vriendin die wel een hart onder de riem kan gebruiken!

Omdat ik flink wilde oefenen met het inkleuren van de digi maakte ik nog een serie kaartjes:
Voor een jarige. 
Deze kaart vond Jesse (en zijn vriendin)  met Valentijnsdag in de brievenbus. 
En deze stuurde ik naar mijn schoonouders, gewoon, zomaar een lief kaartje.
Alles met potloden ingekleurd, ik had er echt plezier in. 
Kijk toch eens wat een serie kaarten je kan maken met een leuke digi. 

Andy is gelukkig niet echt ziek geworden.
Nu we vakantie hebben zou dat ook wel heel zuur zijn!  
Morgen rijden we naar Duitsland om boodschappen te doen en dinsdag beginnen we met klussen. De woonkamer is als eerste aan de beurt. 





16 opmerkingen:

  1. Zo je bent goed bezig geweest met deze kaartjes leuk gedaan Daphne. Wat fijn voor Andy en voor jou natuurlijk, geniet van de klus vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke digi is dit Daphne en wat maakte je er een hele leuke serie kaarten mee!! Succes met boodschappen én klussen, heerlijk om weer dingen mooi te maken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten heb je gemaakt, en gewoon lekker doen een workshop volgen, of anders filmpjes kijken ervan.
    Met kleurpotloden blijf ik zelf moeilijk vinden.
    Heel veel succes met klussen. En gelukkig geen zieken, dat had ik vorige week wel, manlief, vandaag gaat hij proberen weer te werken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie voorbeeldkaart heb je gemaakt.
    De serie is ook super, zo leuk gevonden om de digi in het woord te verwerken.
    Gelukkig dat Andy weer opgeknapt is, succes met klussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaartjes heb je gemaakt ! met kleurpotloden, gewoon wat oefenen en inderdaad, wat filmpjes bekijken. Probeer ook 'kennis op te doen' over schaduwen enz. dat geeft toch altijd wel net die extra diepte in je kleurwerk
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten, Daphne
    Prachtig ingekleurd!
    Gewoon blijven kleuren je zult zien het gaat steeds beter, op youtube staan ook leuke filmpjes, bij kleuren met potloden is het belangrijk dat je in laagjes werkt en steeds opnieuw een dun laagje pigment aanbrengt en het goed met elkaar vermengd
    Het kleuren met alcoholmarkers is toch wel een ander verhaal...
    Een hele fijne klusvakantie
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke serie kaarten heb je gemaakt, Daphne!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schatje dit meisje!
    Wat heb je het allemaal mooi ingekleurd.
    Succes met klussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave serie en dat allemaal met dezelfde digi.
    Druk, druk, druk, en dan vergeten we wel eens wat hè?
    Geniet maar van je klusvakantie.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie serie kaartjes.
    Erg leuk gemaakt allemaal.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Maar ik vind dat je juist heel mooi kunt inkleuren!
    Wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt met de digi's.
    Gelukkig dat jullie toch kunnen gaan klussen... Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje in eerste instantie Daphne en daarna nog een hele rij kaartjes er achteraan! Gaaf gedaan, leuk! Succes deze week.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaarten allemaal! Super! EN wat fijn dat Andy niet echt ziek geworden is. Zou zeker zuur zijn nu jullie net vakantie hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie serie met kaarten. kleuren is voor mij ook een dingetje hoor, ik heb er nu wat klaar liggen en dan komt de volgende hobbel, hoe maak ik daar nu kaartjes van. Maar deze zijn zeker geslaagd, ze zeggen dat je echt veel moet oefenen. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief prentje en 4 keer mooi ingekleurd en verwerkt op een toffe manier! X

    BeantwoordenVerwijderen