dinsdag 14 februari 2023

Dat verdient een bloemetje.

Vandaag laat ik de kaart zien die ik gemaakt heb voor onze februari challege, #117, van Cheerful Sketches

Ik koos voor de lieve Gnoomes digi van SheepSkiDesign. Kijk nou toch wat een schatje, met zo'n veel te grote bloezem tak🥰. Deze keer kleurde ik met zijn Twin Markers. Daarna knipte ik het uit en plakte het verhoogd op de cirkel. 

Het achtergrond dp kreeg ik een poos geleden van GerJanne.  Het is van Eline en het is een heel mooi blok.  Eigenlijk bedoeld om baby kaartjes mee te maken, maar ik gebruik het vaak, ook voor andere kaartjes zoals je ziet. 
Het streepjes papier komt uit mijn voorraad en is al héél oud. 
De ronde tekst stempel vond ik wel heel toepasselijk voor deze kaart. 
Ik plakte een glimment bloemetje in het midden. De stempel heeft namelijk een bloemerje, maar omdat ik met zwart stempel wordt het bloemetje ook zwart, maar dat vind ik zo, euh...... zwart😅.

Ik wilde nog wat bloemetjes of vlindertjes op de kaart doen, maar alles wat ik erbij deed haalde de aandacht van de digi af en dat vond ik zo zonde, dat ik het uiteindelijk zo gelaten heb. 
Wel alle randjes beinkt met Distress inkt. 

Deze kaart stuurde ik op naar Geesje, de eigenaar van ons Cheerful Sketches blog. Om haar te bedanken voor elke maand weer de goede zorgen rondom de Challenges. (En ik was haar verjaardag vergeten, dus een "zomaar" kaartje is wel op z'n plaats)😇.

Vandaag ga ik EINDELIJK weer eens naar mijn moeder om te knutselen!!
Zóvéél zin in!!!!!
Het is al lang, láng geleden dat we zo'n afspraak hadden. 
Mam, leg de spullen met vast klaar want......





14 opmerkingen:

  1. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Het papier is echt prachtig. Die digi is schattig zeg. Zo leuk. Veel plezier met je knutseldate. Leuk hoor.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje, Daphne
    Mooi ingekleurd dat gnoompje!
    Fijne knutseldag bij je moeder
    Doe ze de groetjes, liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey wat een leuk kaartje Daphne met dit schattige gnoompje. Veel plezier bij je moeder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje met de leuke digi. Veel knutselplezier met je moeder!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje met deze leuke gnome erop. Mooi gemaakt.
    Veel knutselplezier vanmiddag.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat 'n gave kaart heb je gemaakt Daphne met deze schattige Gnoom. Heel leuk geheel is het geworden. Veel knutselplezier vanmiddag!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. veel plezier met het knutselen met je moeder. Je kaartje is echt super. Die digis van sheep ski zijn dan ook zo leuk.

    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart heb je met die leuke gnome gemaakt Daphne en inderdaad hoeft de sketch geen toevoeging meer. Zo krijgt je mooi ingekleurde gnome alle aandacht. Gezellig dat je moeder ook knutselt, ik ben de enige in de familie jammer genoeg.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, die gnome is zeker leuk! En zo mooi gekleurd! Hij staat er trots bij met zijn bosje bloemen (en terecht natuurlijk).
    Je hebt de sketch mooi uitgevoerd.
    Jullie zijn vast al uitgeknutseld, hopelijk was het heel gezellig, ben benieuwd wat jullie gemaakt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk e kaart met de gekleurde gnome. Ook oud papier is vaak nog mooi en heel goed te gebruiken. En wat gezellig ene dag freubelen met je moeder. Jouw kart voor Mylo vind ik ook geweldig. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart zeg! Oh jullie zullen wel genoten hebben samen, heerlijk hoor om samen aan tafel te zitten weer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een vrolijke post krijgt Geesje, hoop dat je een leuke knutseldag hebt gehad met je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik weet zeker dat ik op deze post gereageerd heb (spam?) maar nog een keer: een hele leuke kaart met knappe gnome en zo leuk dat bloemetje verwerkt op de stempel…je moet het maar bedenken xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieve kaart!
    En dat de dag heel geslaagd was, las ik in je andere blogje al. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen