donderdag 9 februari 2023

Kerst zonder stress ('23-8)

Haha,  goeie titel hè?! Ik wilde vandaag een kerstkaart maken die ik dan nog voor vannacht 12 uur kan plaatsen op mijn blog, maar ik kreeg er bijna stress van.

Ik heb even geen inspiratie voor een kerstkaart en ik wil ook eigenlijk geen instiratie maken, want ik heb straks tijd om in mijn knutsel kamer te gaan zitten, maar dan wil ik graag voor Valentijnsdag iets maken, mijn moeder is bijna jarig en daarvoor heb ik iets in mijn hoofd en onze uitdaging kaart is nog niet af..........

En dus:

Een kaart uit de wachtrij,  die ik vorige week heb gemaakt. 
Hetzelfde model als de kaart die ik vorige week liet zien, maar nu met de Kerstman erop.
Zelfde DP gebruikt. 
De basis is nu zwart. 
Verder niet teveel poespas op mijn kaart, want niet iedere houdt daarvan en nu krijgt de Kerstman alle aandacht. 

Op bovenstaande foto is goed te zien dat ik voor de mutsrand, de klok en de jas rand Goud spiegel papier heb gebruikt. 


De Nederlandse tekst is een sticker, ook goudkleurig. 

Zo, hèhè, dat is uit mijn hoofd. 
Vandaag ben ik weer vrij, ik ga straks eerst de badkamer onder handen nemen, daarna lekker naar boven om wat kaartjes te maken, de ideeën zijn er al. 
Koken doet de slowcooker weer vandaag. 
We eten rodekool, echt een aanrader uit de slowcooker, die is heerlijk!!

Challenge:
52 WTC, Weekelijkse kerstkaart 



24 opmerkingen:

  1. Goed gedaan joh. Ik ben vooral blij met het beige dp wat je hebt gebruikt. Daar heb ik ook nog iets van en weet nooit wat ik er mee moet doen. Met zo'n heel andere strook eronder vind ik het erg leuk.
    Succes met jullie badkamer en met het knutselen vanmiddag vast weer samen met Floor.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Daphne, ja soms moet je gewoon niet te moeilijk doen, en dan maar iets plaatsen wat nog ligt te wachten..Je môt niks hé ?! Dat lijkt me wel heerlijk zo'n slowcooker, maar door ruimte gebrek schaf ik het ding niet aan. Wat ik lees van mensen die er een hebben..Geniet van je vrije dag, en ga lekker aan de knutsel..Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje geworden maar je tekst boven aan zegt iets anders dan je laat lezen bij je kaartje! Geen stress, dus ook niet bij je kerstkaartje hoor! Hij is prachtig geworden en heerlijk je gerecht in de slowcooker. ik heb er zelf geen, net wat Ingrid schrijft, het neemt teveel ruimte in al die apparaten. Dus ik zet het gewoon langzaam op! Succes met je knutselprojectjes en wel fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje in prachtige kleuren. Leuk die kerstman erop.
    Veel knutselplezier vanmiddag.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart Daphne, schoot bij het lezen van je verhaal in de lach. Geen stress bij deze kaart ;) De slow cooker heerlijk heb er een sinds het vorig jaar was een wens van mij. Ik maak er van alles in en bak er brood in op 2 uurtjes dan is het klaar en lekker. Veel plezier met knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super leuk kaartje handig toch een voorraadje ..kunnen we toch wat leuks van je zien.
    Geniet van je vrije dag,
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf kaartje is dit Daphne, je hebt een mooie kerstman gemaakt! Leuk model is dit ook. En alvast smakelijk eten voor later, klinkt lekker!
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf aangeklede kerstman op je leuke kaart. En dat zonder stress....lol. Ik heb me nooit verdiept in een slowcooker. Joop is mijn (slow)cooker, dus daar heb ik geen omkijken naar. Veel plezier met knutselen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstkaart met de kerstman voorop Daphne. Leuk model ook. Je kaart van vorige week is ook een plaatje. Ja, de slow cooker. wij hebben er ook één en die gebruiken we regelmatig. Heerlijk rode kool ... eet smakelijk vanavond.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kaart en een leuk model.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je kaartje erg leuk. En ik wil vanavond mijn hobbyhok induiken, vanmiddag scheen de zon, dus had ik zin om buiten bezig te zijn...grond was iets te hard hihih, maar ik ging gewoon door.
    Eet smakelijk voor straks, moet me er toch eens in verdiepen in een slowcooker.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Daphne
    Dat model vind ik zo leuk
    Lekker makkelijk zo'n slowcooker, wijbkoken altijd in de stoomoven dat gaat ook zo gemakkelijk
    Fijne tijd liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Daphne,
    Weer een prachtige kaart heb je gemaakt. Het blijft een leuk model. Van je hobby moet je nooit stress krijgen, dat moet je juist ontstressen haha.
    Fijne dag en eet smakelijk.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is nog iets te vroeg voor kerststress hè! Maar kaartjes mogen al hoor, laat die maar komen. Zeker als ze zo leuk zijn als deze!! Wat gaaf dat zwevende vlakje op je kaart, misschien een idee voor een liftchallenge ;-) Mijn vader maakt altijd rodekool met de hogedruk pan, ik voel me meteen weer kind als ik dat eet!! Lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook al weer zo'n leukerd. ik ga het modelletje bewaren.
    Ik zal mijn slowcooker ook weer eens gaan gebruiken. genoeg recepten voor handen.
    Ik hand vandaag een kok. De hutspot stond op tafel toen ik thuis kwam.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk Daphne! Wat een stress zo en dat met het idee om stress in december te vermijden.
    Hopelijk heb je vanmiddag lekker kunnen knutselen.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zeker een goede titel, haha. Je had gelukkig nog een leuke kaart op voorraad zodat je lekker je eigen ding kon doen vanmiddag. Hopelijk zijn er weer wat mooie kaartjes ontstaan. Grappig je confetti-kaartjes.
    Ik vind de plaatjes onder je posts altijd zo leuk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een leuke kaart, de kerstman heeft een extra mooi pak aangedaan, heel hip.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi!! Lekke reen vrije dag! En je hebt hem goed besteed, zo te lezen. En zo heb je het heel leuk opgelost! Eentje uit de oude doos...En hij is leuk! Ik krijg opeens een idee voor labels die ik uitgeknipt heb liggen! Thankjoe!
    Lekker gegeten?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Als je het niet vermeld had over die stress, hadden we er ook niets van gemerkt hoor... De lay-out van de kaart is leuk en kan gerust herhaald worden!
    O ja, dat goud spiegel papier heb ik ook nog liggen. Ik gebruik het eigenlijk nooit...
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele leuke kerstkaart Daphne, je kerstman heeft een mooi pakkie aan en ja de bling bling details vind ik weer erg mooi! Ik heb al een leuke kaart (denk ik) voor je moeder klaar liggen 👍 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hahaha ... die titel. Gelukkig had je nog een kerstkaart liggen. En daarna genoeg ideeen voor andere kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuk dit model !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Haha, ja ik heb ook zo iets van 'ik wil absoluut een kerstkaart plaatsen op 'donderdag''. Mijn man verklaart me gek - haha ! Leuke kaart met de kerstman ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen