vrijdag 18 augustus 2023

All Animals

Ineens kreeg ik afgelopen week een idee om wat kaartjes voor Kanjers te maken met mijn dieren stempels:

Ik maakte er 3, een heuze serie dus.
Gelukkig heb ik mijn inktpads, (gekocht bij Action voor weinig geld, dus durfde ik ze wel mee te nemen) meegenomen naar de camping en de kleuren die het beste inkt afgeven heb ik gebruikt. 
Als eerste de beertjes met tooi op hun koppies.
Dit tekstje past precies in het buikje van de middelste beer.
Daarna de aapjes.
Ik wilde ze eigenlijk met de handjes in elkaar stempelen, maar dat lukte niet, want dan kwamen de oortjes ook tegen elkaar aan en dat vond ik niet zo leuk. 
"Congrats" hoort bij een andere stempel set maar dat mag de pret niet drukken. 
En als laatse de beertje die een vis hebben gevangen voor de jarige😉.

Kaartjes voor jarige Kanjers zijn altijd handig om op voorraad te hebben. 

Omdat ik de tekst met zwart heb gestempeld (ik heb het in kleur geprobeerd, maar vond het niet zo mooi), heb ik met een stift en zwart randje om de kaart getekend, zo is het 1 geheel geworden. 

Wij zijn begonnen aan ons laatse weekend van mijn vakantie. 
Zondag of Maandag gaan we weer naar huis en begint voor mij het "gewone" leven weer, Andy heeft nog 2 weken vrij. Alhoewel, de laatse week wordt hij een paar keer op school verwacht om het nieuwe schooljaar goed te laten beginnen.

Maar zover is het nog niet, we gaan eerst nog genieten van deze dagen, waarop de zon zich steeds meer zien.
Challenges:
Carlin's kaartenparadijs,  #61, Iets met een A, Aap & Animal (2de inzending)
AAA Birthday,  #52, Anything Goes
Alphabet Challenge, #J, Jungle Animals
Crafty Animals,  #75, Alles mag, 3de inzending.
CCU, #44, Animals.





18 opmerkingen:

  1. Leuke dierenkaartjes in vrolijke kleuren gestempeld. Nog een fijn vakantie weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, dt-maatje! 🤭
    Je hebt heel leuke kaarten gemaakt. Bij de aapjes kwamen zeker de oren in de knoop als ze handjes vasthielden? Misschien kun je volgende keer de armpjes horizontaler schuiven? Desnoods met een tapeje erachter, het idee is zo leuk!
    Gezellig met al die kleurtjes, leuk met het zwarte gedoodelde randje er omheen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtkaarten,Daphne
    Heel leuk deze diertjes daar kun je weer een aantal kanjers blij mee maken
    En wat je vraag betreft, het zijn inderdaad geen kerstkaarten, maar ik was met een hele serie kerstkaarten bezig en ook op het blog te plaatsen dat ik vast in de war ben geraakt
    Ik zal het veranderen bedankt voor je tip
    Geniet nog maar heerlijk van je vakantie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cute cards and animals. Great pastel colors. So glad you played along over at Alphabet challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt gave Kanjerkaartjes gemaakt Daphne en leuke kleuren gebruikt. Geniet nog even extra van dit laatste vakantieweekend!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe kaartjes! Lekker kleurig! Gebruikte je hier die druppelvormige inktkussens voor? Ik heb die ook, maar kan er nog niet zo best mee uit de voeten.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed idee zo'n serie. idee. Ik snap dat je de inkpads van Action wel mee durft te nemen. En het zijn leve kleurtjes.
    Geniet van je weekend! En laatste vakantie weekend voelt echt anders dan een gewoon weekend. Tenminste dat is bij mij zo....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe kom je op het idee….echt zo’n leuke gave serie!
    Leuk met het zwarte lijntje er rondom heen wat weer de tekst stempel te goede komt.
    Ooo wat gaat de vakantie toch snel en zeker als het mooi weer is…gelukkig voor jullie dat de zon zich ook heeft laten zien deze vakantie….wij hebben echt 3 weken regen gehad 👎

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk met die kleurtjes, dat trekt altijd!
    En ik begrijp dat de vakantiepret bijna voorbij is... Tja, aan alles komt een eind en ik vind thuiskomen ook altijd weer fijn. Nog een leuk laatste weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi serietje kaartjes met All the Animals.
    Tof gemaakt.
    Bedankt om nog een keertje deel te nemen aan onze lopende challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 3 fun cards Daphne. The images are adorable and I love your doodling. Thanks for sharing with us at AAA Birthday challenge. Hugs, Denise, DT x x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kanjerkaartjes heb je gemaakt Daphne!
    Geniet nog van je laatste vakantieweekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such cute cards, Daphne! I really love the sweet images. Thank you for playing with us at the Alphabet Challenge. I hope you can join us again soon.
    Debbie, DT
    Secrets To Stamping
    Join my Creative Creases Challenge for fun folds!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke reeks, Daphne ! Het zwarte terugbrengen in de rand was ook een goed idee.Zo wordt het inderdaad een mooi geheel. Hopelijk had je nog een goed weekend. A

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaarten Daphne. Echt heel schattig. Heerlijk die vakantie. Nog even lekker genieten samen van de vakantie, dan kun je weer uitgerust aan het werk.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie eenvoud deze kaarten!
    De aapjes zijn mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thank you for sharing your work on the AAA Birthday Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen