zaterdag 26 augustus 2023

Voor Aranka

De laatse zaterdag van de maand is altijd de dag dat mijn moeder en ik onze uitdaging aan elkaar laten zien, maar het is niet gelukt. Mijn ouders hebben een andere caravan gekocht en dat zorgde voor zoveel gedoe dat mijn moeder er niet aan toe is gekomen om een kaart te maken. We stellen het, voor deze keer een week uit. 

Voor vandaag heb ik een kaart die ik gemaakt heb voor Aranka, de dochter van Sarah:

Zoals jullie (misschien) weten heeft Aranka 3 maanden in het ziekenhuis en revalidatie centrum doorgebracht en afgelopen week heeft ze te horen gekregen dat ze naar huis mag (en dan 3x in de week gaat revalideren).
Ein-de-lijk!!
Wat een goed nieuw! 
Ik vond dat wel een kaartje waard en maakte bovenstaande kaart speciaal voor haar.
In de periode dat Aranka niet thuis was is ze ook nog eens verhuisd, wat haar familie en vrienden voor het geregeld hebben. 
Dit paddenstoel huisje vond ik perfect voor op haar kaart. Als je goed kijkt zie je dat er licht brand. Familie en vrienden zijn druk geweest om het binnen héél gezellig te maken. 
Naast het huisje een Gnome, met paars/lila kleding aan. Het is Aranka, die eindelijk thuis komt.🥰
De Achtergrond heb ik zelf gemaakt, door met inkt te blenderen.
Daarna nog van goud kleurige spetters erop gedaan, met Acryl verf. 
De Gnome en het huisje kleurde ik met mijn Action potloden. Wat kleuren die toch fijn!!
Het hartjes papier komt uit mijn nieuw gekochte dp blok. Alle randjes beïnkt met paars.
Het gras is gestanst en daarna ook met inkt geblenderd.
De hartjes boven het huisje zijn ook gemaakt met een stans. 
Als laatste de tekst........ bij gebrek aan de juiste tekst stempel heb ik die zelf geschreven op een afval strookje van de achtergrond. 

Ik heb héél veel liefde in deze kaart gestopt!! 
Ik denk veel aan Aranka en aan wat zij en haar familie doormaken. 
Toen de kaart af was heb ik er eerst nog wat dagen zelf van genoten, want ik maakte het op de camping en had geen adres bij mij. Maar toen we thuis waren heb ik het gelijk verstuurd.
Challenges:
Carlin's kaartenparadijs,  #61, Iets met een A, (Achtergrond zelfgemaakt,  Acryl verf en Action potloden, 3de inzending)
Kleuren met potloden,  Augustus,  Alles mag, (3de inzending.)




20 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje voor Aranka, daar zal ze blij mee zijn en van opknappen.
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook nog bedankt dat je nog eens meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.

      Verwijderen
  2. Gaaf kaartje voor Aranka en ook nog eens in haar lievelingskleur gekleed, echt leuk bedacht

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje heb je voor Aranka gemaakt Daphne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een heel mooi kaartje geworden. Daar zal Aranka zeker blij van worden. Mooi gedaan met die mooie achtergrond en zo leuk die paddenstoel met een lichtje aan!
    Groetjes en een fijn weekeinde. Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel attent van jou en wat heb je een superleuke kaart gemaakt! Het blenden en inkleuren is weer heel goed gelukt en je hebt een mooi geheel gemaakt van alle elementen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooie kaart met heel veel liefde gemaakt voor Aranka Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die is mooi geworden! Ik vind je achtergrond erg goed geslaagd. Nog bedankt voor je lange uitleg over de inktjet van de Action!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kunt wel zien dat je hart erin zit, heel mooi gedaan zo Daphne. Je kaart hieronder is ook erg gaaf!
    Fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi en vrolijk kaartje voor Aranka. Dit zal haar wel opbeuren na zo'n lange periode ziekenhuis en revalidatie.
    Erg leuk gemaakt.
    Bedankt om nogmaals deel te nemen aan onze 'A' challenge bij carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk gedaan Daph en je wordt of eigenlijk, bent een ster in het kleuren.
    Aranka het zeker waarderen.
    Ik begin weer een beetje bij te komen van alle drukte. Ga morgen of maandag toch in de weer voor onze challenge hoor.
    Dikke kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart als je na 3 maanden weer mag genieten van je eigen huisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah wat lief van je Daphne!
    Wat een leuke kaart en zo passend bij de situatie zelf het licht is al aan
    Daar zal Aranka blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is te zien dat je deze met heel veel liefde hebt gemaakt Daphne, het spat er vanaf! De ontvangster zal hier ontzettend blij mee zijn dat kan niet anders!
    (Wil je een keer een foto van je kleurpotloden plaatsen? Ik heb verschillende doosjes van action en ben benieuwd welke jij zo fijn vind 😉) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah... wat lief. Daar zit veel liefde in, dat zie je zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart en ik zie dat je je hart er echt ingelegd hebt Daphne. Over alles is echt nagedacht en hij is tiptop geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie en lieve kaart voor Aranka. Hij past heel mooi bij de kaart die Sara voor haar maakte.
    Heel benieuwd wat je moeder en jij volgende week laten zien.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige lieve kaart en heel mooi gekleurd. De liefde straalt er vanaf!
    Leuk dat je ook deze kaart hebt geplaatst bij de challenge van Kleuren met Potloden. Succes!
    Groetjes, Caroline - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Daphne,
    Wat heb je een mooie kaart gemaakt. Prachtig gedaan. En wat lief dat je deze kaart naar Aranka hebt gestuurd. Heel lief.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve lieve Daphne, ik wordt een beetje stil van je mooie berichtje en hoe je het schrijft.
    Het kwam vandaag aan, de envelop was een tikkeltje nat door de vele regen, dus ik haalde het kaartje er snel uit zodat dat zeker niet nat zou worden. Ik werd blij van het mooie kaartje dat ik aantrof en de lieve woorden. Ik overhandig het gauw aan Aranka, maar bij deze SUPER Super bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen