donderdag 17 augustus 2023

Cocktail time ('23-39)

Vandaag heb ik voor jullie een Kerstkaart, of misschien beter: een Nieuwjaar kaart, die ik gemaakt heb met onze sketch van Cheerful Sketches (een bonus reminder zeg maar😉):

Ik kocht in het voorjaar een blok bij Action waarin zowel dp, als plaatjes, als teksten zitten. 
Ik ben gek op dit soort blokken, want ze zijn handig voor op de camping. Niet veel meenemen, toch genoeg bij mij om een kaart te kunnen maken. 
(Bovenstaande foto is wat onduidelijk door het licht dat erop valt.)
De tekst deed mij denken aan Nieuwjaar (maar voor verjaardagen kan het natuurlijk ook heel goed), dus deze week geen Kerstkaart, maar een echte Nieuwjaar kaart. Handig om op voorraad te hebben vind ik altijd. 
Veel mensen vinden de sketch wat bewerkelijk, maar geloof mij dat valt reuze mee! 
Ik heb bij deze kaart alles gemat, maar dat hoeft natuurlijk niet. Doe je dat niet dan is het helemaal goed te doen, deze sketch. 
Let wel op, het "randje" achter het voorste stukje werken we wel graag zien.
Je mag de sketch ook draaien of spiegelen, wat meteen een heel ander, maar ook heel leuk effect geeft. 
Doe gezellig met ons mee. 
Challenge:
52 WTC, Weekelijkse Kerstkaart. 





21 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en wat handig zo'n blok als je op vakantie gaat.
    Ik neem nooit iets om te knutselen mee naar de camping , wat boeken,
    Geniet nog van je camping life.
    Fijn dat je er bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit. DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Daphne,
    Wat een prachtige kaart. Heel erg mooi gedaan hoor. Leuk als je zo'n blok hebt en daar alles van kan gebruiken. Ik heb de sketch inmiddels 2 keer gebruikt en het was goed te doen, 1 blok pakken en daar de papiertjes uitzoeken haha.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een mooi kaartje geworden met een mooie sketch! Ik vond hem goed te maken hoor! Dit papier heb ik ook liggen maar ik vind dit blok moeilijk te verwerken, alleen voor het donker blauw heb ik hem gekocht! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart om het Nieuwjaar in te luiden Daphne.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een op en top nieuwjaarskaart, leuk!
    Door alles te matten breng je wat rust in de kaart.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en wat fijn dat je zulke blokjes graag meeneemt naar de camping.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele gave kaart is dit geworden Daphne, erg mooi gedaan zo. De kleurencombi vind ik erg mooi en de schets, leuk!
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie uitwerking van de schets !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart Daphne
    Mooi met al die laagjes en een sjieke uitstraling
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje voor de feestdagen, vooral dat goud past er heel goed bij voor deze gelegenheid!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel feestelijke kaart, het goud en donkerblauw combineren zo chic!
    Lekker hoor, zo knutselen op de camping, echt vakantie houden. Ik ben van plan om alleen kleur- en knipwerk mee te nemen, handig om weer thuis sneller een kaart te kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart! Leuk dat je een bonusreminder maakte.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie kaart heb je gemaakt. Als je niet zoveel bij je hebt, word je vanzelf vindingrijk, he? Ik vind de sketch ook meevallen en een mooi effect hebben.
    Geniet je ook lekker op de camping?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooi met de gouden accenten Daphne, jij bent wel een kei in sketches uitwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alles is zo mooi op elkaar afgestemd in zo'n blok hè.. Soms vind ik dat leuk, maar vaak ook niet. Dan mis ik het zoeken&samenstellen vanuit fantasie. Maar op vakantie is het idd reuze handig!
    De kaart oogt heel sjiek, komt ook door die mooie randjes van het matten...
    Geniet nog maar even op de camping! Of zit het er al weer bijna op?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gedaan deze uitwerking van de sketch. Het is nu heerlijk vertoeven he met het mooie weer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen