zondag 6 augustus 2023

Heel veel kleur

Als de zomer dan niet wil komen,  maak ik zelf wel wat kleurigs:

Een serie van 3, gemaakt op de camping. Met mijn neon verf die ik meegenomen heb, ik denk dat ik al een voorgevoel heb gehad voordat we weg gingen. 
Ik kleurde en A4tje met de verf en maakte daarmee deze serie. 
Allereerst heb ik een slimline stans gebruikt om deze achtergrond te maken.
Hier en daar vielen er wat rondjes uit, maar niet allemaal omdat ik niet veel druk heb gezet tijdens het snijden. 
Ik plakte de achtergrond op een zwarte basis, nu worden de open rondjes zwart.
Afgewerkt met een leuke stempel en tekst.
Daarna sneed ik de slimline stans uit zwart. 
Ik plakte wat gekleurde rondjes terug. 
Dit keer gebruikte ik een witte basis. 
De kaart afgewerkt volgens een leuke sketch die ik tegenkwam. 
Dezelfde sketch gebruikte ik ook voor een kaart in de breedte. 
De achtergrond is dit keer gesneden uit wit. 
Weer wat gekleurde rondjes terug gelegd en "Congratulations" gestempeld,  uitgeknipt en verhoogd op de kaart geplakt. 
De basiskaart is hier weer zwart. 

Wij zijn nog steeds op de camping! 
We vermaken ons prima, ondanks de vele regen. 
Ik ben veel aan de knutsel en we zijn heel ontspannen de dagen aan het beleven. 
Boodschappen doen, koken in de Slowcooker, wandelen met Floor, Andy vaart af en toe het fietspontje, Lila is 2 nachtje bij ons geweest,  Jesse en zijn vriendin hebben haar gebracht en zijn blijven eten, tv kijken,  bijslapen, lekker luieren en héél rustig de dagen opstarten. 
Heerlijk hoor, echt vakantie!!
Ik zeg steeds:"Tuurlijk zit ik hier liever in de warme, in mijn bikini, maar we hebben een grote caravan en kunnen ook prima binnen zitten".

Challenges:
TMS, #718, Sketch (1ste kaart van dit bericht)
TSOT, #618, Sketch (2de kaart van dit bericht)

Met deze kaart ben ik winnaar bij GMGC, bedankt!!











20 opmerkingen:

  1. Ze zijn erg leuk Daph en vrolijk ondanks het zwart. Momenteel zit ik ook in de caravan met een stortbui op het dak. Duurt al een half uur en zal ook bij jullie zijn. Maar we houden de moed er in. (Van je hela, Hola ..enz) kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke serie kaartjes heb je gemaakt Daphne.....we blijven optimistisch he!
    jij vermaakt je zo prima op de camping....en deze week wordt het beter!
    Groetjes Dien gefeliciteerd met je winnende kaartje,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke vrolijke kaarten, alle drie!
    Fijn dat jullie lekker genieten ondanks het weer, dat kun je (gelukkig) toch niet veranderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Groot gelijk heb je, dit is ook vakantie. Heerlijk aanrommelen in je eigen tijd, niks moet. Je hebt vrolijke kaarten gemaakt met je neonverf! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaarten met eigen ontwerp, Fijn als je een grote caravan hebt, kun je lekker knutselen. Komende week wordt het wat droger, kun je de was weer buiten hangen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fun cheerful design. Thank you for joining Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supervrolijke kaarten met die neonkleuren en zwart als tegenhanger. Gelukkig dat jullie toch van het kamperen kunnen genieten, ondanks het slechte weer. En als je nog werkt is het ook lekker om gewoon eens te luieren, toch?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit zijn inderdaad hele mooie kleurrijke kaarten Daphne. Wat is dat leuk met die neonverf! En proficiat met je gave toppertje, ook leuk voor je! 🙂 Hele fijne tijd nog, geniet ervan!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaartje zijn het! Zo fleurig! Daar word je blij van. En natuurlijk vermaak jij je! En weg is weg he! Maakt niet uit waar je bent (zolang het niet in een klein tentje in de regen is)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijke vrolijke kaartjes, superleuk gedaan.
    Het gaat beter weer worden,dus naar buiten kan straks nog gelukkig, fijn dat jullie een grote caravan hebben.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze kaart geeft me een vrolijk gevoel ook al werkt het weer niet mee!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hey Daphne,
    Wat een leuke vrolijke kaarten heb je gemaakt. Het is echt knutselweer. Geniet ervan op de camping, mooier weer komt er weer aan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaa, we moeten er zelf iets van maken hé. Wij vermaken ons ook wel in en rondom huis hoor. Met je kleurige kaarten laat je inderdaad op mijn scherm het zonnetje schijnen Daphne. Nog fijne voortzetting van je vakantie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love the rainbow colours and the textured circle background. Thanks for sharing with us at TSOT :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk zo'n rustige vakantie, en waarom zou je van alles moeten ondernemen?
    Je kaarten zijn zeker kleurig! Leuk! En wat handig om een heel vel papier op deze manier met neon stipjes te maken en daar steeds een stukje van te gebruiken.
    Maar... het weer gaat beter worden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Daphne, it sounds like you are having the perfect vacation... relaxing, crafting, and being with friends! I really like how the circles look like embossed planets floating in the background!! Thank you for playing along with us and sharing your creativity at Try Stampin' on Tuesday!!! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Fun cards! Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou hier word je toch meteen vrolijk van, een superleuke serie maakte je! Gelukkig dat jullie je toch vermaken..maar er schijnt wat beter weer aan te komen (eerst zien dan geloven zeg ik altijd 😅). Gefeliciteerd met je winnende kaartje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Awesome card! Love the bright colored circles! Thanks for sharing with us at Try Stampin' on Tuesday! :)

    BeantwoordenVerwijderen