vrijdag 25 augustus 2023

Op de valreep

Je kan wel merken dat mijn vakantie erop zit, ik heb meteen minder tijd om te bloggen. Zelf geen wekelijkse kerstkaart van mij gisteren.

Vandaag laat ik een (reminder) kaart zien die ik met onze Augustus sketch hebt gemaakt van Cheerful Sketches . Ik gebruikte weer de digi van Paper Nest Dolls, Bading Puppy🥰

Deze keer heb ik eerst de kaart gemaakt, daarna pas de digi gekleurd.
Ik gebruikte dp uit  mijn nieuwe blok, gekocht bij Action.
Ik matte het op donkerblauw. 
De tekst komt (weer) uit en sticker boekje.
Daarna kleurde ik de digi, met potlood, in bijpassende kleurtjes. 
Deze volgorde werkt heel goed (voor mij dan), want zo past de digi altijd bij de kaart en hoef ik niet lang te zoeken naar het dp.

Nog tot 28 Augustus kunnen jullie meedoen met onze challenge. 
Hieronder nog een keer de sketch:
Dat ik in mijn vakantie veel tijd had om te knutselen bewijst onderstaande foto, deze hele stapel kaartjes maakte ik in de afgelopen 3 weken:
Ik heb dus nog wel wat in voorraad, om jullie te laten zien. 

Ik ga nu eerst even bijlezen op jullie blogs.
Ik heb vandaag vrij, dus alle tijd.







12 opmerkingen:

  1. Als je vakantie hebt, kun je je eigen tijd indelen. Eenmaal aan het werk, ben je daar toch een stuk beperkter in.
    Maar wat heb je veel kaarten gemaakt zeg...
    Ook de kaart die je vandaag laat zien, is weer een plaatje. Lekker veel laagjes en stukjes op elkaar; dat heeft altijd wel wat.
    De kleurencombinatie vind ik weer heel goed gekozen.
    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo doe ik het ook altijd, eerst de papiertjes en dan bijpassende kleurtjes voor de afdrukjes gebruiken. Een mooie kaart in laagjes Daphne. Geniet van je koffie LOL.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Daphne,
    Wat een mooie kaart, de sketch vind ik echt super tof. Heb hem inmiddels 3 keer gebruikt hihi. Heel leuk. De digi is heel schattig.
    Wat een mooie stapel kaarten heb je gemaakt in de vakantie. Handig om op voorraad te hebben.
    Geniet van je vrije dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je met de sketch gemaakt Daphne.
    En wat een stapel kaartjes heb je in de vakantie gemaakt zeg....die krijgen we vast allemaal wel een keer te zien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Daphne
    Meestal doe ik het ook in die volgorde
    Je hebt een mooi stapeltje kaarten in de vakantie gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk kaartje heb je gemaakt met de schets.
    Een heel stapeltje kaartjes heb je al klaar.
    Ook tof hé je knutselmomentjes op vakantie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een flinke stapel kaartjes heb je gemaakt! En bij ons nieuwsgierigheid opgewekt, leuk dat je dat ons allemaal nog gaat laten zien. Je reminderkaartje is ook tof, gave papiertjes heb je gebruikt!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook deze heb je weer leuk uitgewerkt en het meisje zo mooi gekleurd! Slim en makkelijk hoe je aan de kleuren van het meisje komt!
    Leuke stapel kaarten….met de bovenste heb je ergens gewonnen, heb je dat al gezien? Ik weet even niet waar 🫣

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gevonden!! http://creativesketchygirls.blogspot.com/2023/08/winnaar-challenge-86.html

      Verwijderen
  9. Zo zeg, wat een productiviteit!
    Je inspiratiekaart voor CSCB is een heel mooie, slim om het in die volgorde te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah, ja jij maakte ook veel! Zo lekker om dat ongestoord te kunnen doen he? Deze kaart is ook weer leuk. Het papier vind ik wat minder op de een of andere manier..En hier bij Action nog niets nieuws...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bij mij gaat het net andersom. In de vakantie blog en knutsel ik juist minder dan wanneer ik aan het werk ben. Iets met ritme denk ik.
    Knap hoe je deze kaart maakte met deze sketch. Ik vind hem lastig.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen