woensdag 2 augustus 2023

Voor Martha

Gisteren was Martha jarig en natuurlijk maakte ik een kaartje voor haar:

Witte basis met daarop hartjes DP
De gestempelde tekst past er goed bij. 
De kadootjes maakte ik met een stansje.
Ik heb dit stansje tussen mijn vele stansen gevonden, maar om heel eerlijk te zijn weet ik niet zo goed wat het is? Kadootje, bloempot, of wat anders???? Het is niet 4kant, maar loopt héél iets toe aan de onderkant (of bovenkant, net hoe je het gebruikt natuurlijk🤣)
Ik stanste het uit verschillende dp-tjes en daarna wikkelde ik er wat garen omheen. Het goud kleurig strikje maakt het af,  het is nu net een kadootje (maar als jullie er iets anders in zien hoor ik het graag)

Wij zijn maandag middag naar de camping vertrokken. We zaten thuis te wachten totdat het droog zou worden, maar dat werd het niet. We werden er alletwee en beetje onrustig van (gaan we wel, gaan we niet?) en dus zeiden we tegen elkaar "we gaan gewoon en als we het zat zijn gaan we weer naar huis"
Toen we op de camping aankwamen stroomde het van de regen en, eerlijk waar, ik kreeg er de slappe lach van🤣.
Ik zag ons ineens zoals het was, auto vol met kleding en spullen, boodschappen en Floor...... en regenen joh, we moesten de auto stijf voor de voortent zetten en heen en weer hollen tijdens het uitpakken🤣🤣.
Gisteren heeft Andy een paar keer heen en weer gevaren met het fietspontje (blijft hij deze zomer doen, 2x in de week) maar halverwege is hij gestopt, er waren (bijna) geen klanten.
Vandaag gaan we boodschappen doen en iets lekkers maken in de slowcooker. 
Ik heb genoeg knutselspullen mee (ook genoeg vergeten trouwens🙈) en heb al wat kaartjes gemaakt. 
Tussen de buiten door lopen we met Floor en de tv is ook geduldig. 
Voorlopig vermaken wij ons hier wel en als dat niet meer het geval is gaan we naar huis (waar het ook regent, dus blijven we voor nu lekker hier!)
Aan het Veluwemeer........ maar als het zo doorgaat staan we binnenkort IN het Veluwemeer😂😂





16 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met al die harten.
    Goede beslissing om toch naar de camping te gaan. Regenen doet het toch (al geven ze voor vanmiddag ook zon op) en als jullie het zat zijn, ga je gewoon naar huis. Op de camping heb je toch een vakantiegevoel. Ik moest wel lachen om je plaatje met de zin eronder.
    Geniet!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje met al die hartjes erop.
    Echt Hollands zomertje is het momenteel. Maar van als het stopt met regenen en de zon erdoor komt is het pufferig warm.
    Geniet ervan.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje voor Martha. Ik vind het echte kadootjes hoor. Mooi gedaan. Jij ligt in een deuk maar ik zie het ook helemaal voor me zoals jullie de bagage uit de auto hebben gehaald. Nog even doorbijten hoor, er komt mooi weer aan. Ik weet niet hoe lang jullie vakantie hebben maar na deze week schijnt de zomer terug te komen. Voor nu een knusse vakantie met jullie tweetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha, leuk plaatje onderaan je bericht.
    ik hoop voor de kampeerders dat het droog wordt. weet er alles van, kamperen met regen...
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat 'n gaaf kaartje is dit Daphne, heel leuk met de hartjes en cadeautjes! Want die zie ik er toch wel in hoor. Veel plezier op de camping, het fijne is dat je inderdaad zelf kunt kiezen!
    Dus een fijne tijd gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij is het een bloempot in cadeaupapier, hahaha. Handig zo'n stans die breed inzetbaar is. Je hebt een heel mooie kaart voor Martha gemaakt, lief met al die hartjes.
    Ik heb beeld bij je omschrijving van uitladen en waarschijnlijk zou ik er ook een enorme lachbui van krijgen. Hier schijnt inmiddels de zon, hopelijk ook zo bij jullie. Fijne vakantie samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, feestelijk kaartje is het!
    Tja, de regen zorgt voor velen dat het een aangepaste zomervakantie is. Wij bekijken het ook maar per dag(deel) of zelfs per uur wat we (kunnen) gaan doen...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan. Ja, het weer wat is me wat! Normaal zou ik met Nomi 4 dagen op een festival gaan kamperen, maar dat zagen we niet zitten. We hebben nu een lift gevonden voor zaterdag en vrijdag. Een hele dag naar optredens kijken in de regen dat is al pittig, maar dan bibberen in de tent en overal modder, daar had ik geen moed voor en Nomi nog minder dan ik. Maar ik tel af tot vrijdag, even van alles weg en zorgeloos genieten van goed muziek. Veel plezier op de camping. 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Daphne
    Dit moooie felicitatiekaartje hangt hier al te pronken en ja die kadootjes zijn beslist kadootjes!
    Ah wel jammer van het weer, maar het regent niet constant, tenminste hier,vanmiddag ben ik nog een eind gaan fietsen, ik heb wel altijd mijn regenpak bij
    en in de caravan met de regen op het dak is toch ook wel knusjes?
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, het is wel triest met dit weer hoor! Stoer dat jullie toch naar de camping zijn gegaan. Dat hadden wij absoluut niet gedaan, zeg ik eerlijk.
    Het kaartje voor Martha vind ik prachtig, lief in die zachte rustige kleur...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zie er echt cadeautjes in, zeker zo met strik en touw. Het is een gezellige kaart geworden voor Martha. Ik heb het te doen met de mensen die nu vakantie in eigen land vieren, wat een regen en wind. De temperatuur is niet verkeerd en het is toch lekker om even weg te zijn. Nu maar hopen dat je niet wegdrijft in het Veluwemeer😂, tenzij je een bootje hebt! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje heb je voor Martha gemaakt Daphne!
    Wat jammer van het weer he....ik moest eigenlijk wel een beetje lachen om je verhaal....al is het helemaal niet om te lachen natuurlijk!
    Ik wens jullie een hele fijne (knutsel) vakantie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kaartje met die hartejs allemaal. EN die stans, volgens mij heb ik hem ook. Al oud en ik denk van Action. Als cadeautje kan hij heel goed! Ik heb hem volgens mij ook nog nooit gebruikt, maar goed idee!
    En ja.... wat waren jullie slim!! Heel goed geraden, ik lag hier in een deuk. Heb het Peter natuurlijk voorgelezen. hij is altijd slecht in namen, maar als ik dan zeg dat we bij jullie aan de deur waren in Lierderholthuis, dan weet hij over wie ik het heb...
    Het wordt vanaf de 9e zomer in Nederland hoor! Hopelijk heb ej dan nog vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Daphne,
    Wat een lief kaartje zeg. Echt heel mooi gedaan. Je hebt de stans mooi gebruikt als cadeautje.
    Hopelijk wordt het weer beter voor jullie op de camping, dit is meer herfst dan zomer. Gelukkig heb je je hobby :-)
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige verjaardagskaart voor Martha, erg mooi alles gecombineerd!
    Ja echt wel jammer dit slechte weer…wij bleven thuis en de laatste dagen voor mijn man zijn ingegaan…heeft hij alleen maar regen gehad afgelopen weken, zo jammer…..
    Hopelijk gaan jullie snel goed weer krijgen want dat is toch wel fijner op de camping 🤞

    BeantwoordenVerwijderen