dinsdag 15 augustus 2023

Congratulations

Dit bericht had ik eigenlijk gisteren willen plaatsen, maar toen kwam ik er achter dat het de 14de was en tijd voor mijn DT kaart voor Cheerful Sketches, dus dan maar vandaag. 

Vandaag alwéér een kaartje, ik ga als een speer op dit moment. Maak veel kaartjes. Blij mee, want mijn schoonmoeder heeft een bestelling gedaan:

1 Van mijn beste aankopen ooit is toch wel de neon acryl verf van Ikea geweest. 
Wat heb ik hier een plezier van!
Deze keer heb ik het gebruikt om deze stempels in te kleuren. 
Met en heel dun kwastje, een doekje en wat water.
Ik stempelde rechtstreeks op de witte basiskaart, een "one layer" dus. 
Toen de verf droog was heb ik de tekst op de kaart gestempeld. 

En zo heb ik weer een kaart voor mijn voorraad en/of voor mijn schoonmoeder. Want zoals ik al zei: zij appte mij vorige week "als je nog gaat knutselen, wil je dan ook iets voor mijn zus maken, ze wordt 85 en ik wil haar graag een mooie kaart sturen"?!

Bij Kleuren met potloden sta ik in de gast designer top 3!!
Ik krijg steeds meer plezier in het inkleuren van stempels en digi's. 
Het lukt ook steeds beter en dan is het een enorme opsteker als je dan met een kaart in de top 3 staat. 
Dank jullie wel dames, voor het kiezen van mijn kaart. 
Ik ga nog wat knutselen. 
Heeft schoonmoeder straks keus genoeg. 

Challenges:

FMS, #598, Sketch, (maar daar ben ik dus te laat voor)

Unicorn, #90, CAS.

Give a Crafter a Cookie, #183, Neonkleuren

14 opmerkingen:

  1. Hey Daphne,
    Ja, die verf is echt goud waard. Zo leuk om daar mee te werken lijkt me, je doet het prachtig. Wat leuk dat je een bestelling krijgt van schoonmoeder. Je gaat lekker met al je kaartjes. Heerlijk zeg. ik heb een hele lijst die ik moet maken haha. Ga ik straks maar eens aan beginnen.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleurrijke kaart Daphne
    Heel vrolijk
    Heerlijk he dat knutselen!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dat netjes ingekleurd met een kwastje... oh, wat een geduldwerkje is dat!
    Leuk als mensen graag kaarten bij je bestellen... dan doe je het toch goed...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het inkleuren gaat je heel goed af Daphne....wat een super leuke kaart heb je gemaakt!
    Groetjes en knutsel ze,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je gemaakt Daphne, mooi kleurgebruik ook. Het gaat je inmiddels goed af, het inkleuren! Deze verf is inderdaad heel gaaf! En proficiat met je toppertje, leuk hoor, voor je.
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf met die neonkleuren! (je kunt em ook nog linken bij https://giveacrafteracookie.blogspot.com/ ) Fijn als het knutselen lekker gaat, soms moet het van ver komen, op andere momenten creëer je het één na het ander...
    Je DT-kaart hieronder is ook leuk, ik vond het ook een lief afdrukje.
    Veel plezier nog!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw heel gaaf Daphne, het gaat je goed af, mooie stempel gebruikt! Gefeliciteerd met e topper

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo zeg, wat knap om zo'n fijne stempel met verf in te kleuren! Het is je heel goed gelukt, je kaart is heel gaaf geworden! Veel knutselplezier en nogmaals gefeliciteerd met je topper, een mooie stimulans.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. vrolijk kaartje, leuk als je veel plezier beleeft aan het inkleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De kleurtjes spatten van mijn scherm af. Een mooie vrolijke felicitatie-kaart Daphne. Gefeliciteerd met je toppertje, zeker een zetje om vaker in te kleuren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke vrolijke kaarten. Poficiat met je topper. Mooie waardering.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je weet ook goed raad met deze mooie verf Daphne!
    Ik snap wel dat je vrolijk word tijdens het freubelen…
    Word nog moeilijk kiezen voor schoonmoeders 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk zo'n kleurrijke kaart!
    je kaartje voor Cheerful hieronder is ook heel tof.
    Bij kleuren is eigenlijk maar één regel hé: kleuren, kleuren, kleuren of oefenen,oefenen, oefenen.... Heel rustgevend om te doen, vind ik.
    Leuk als je dan beloond wordt met een topplaatsje met één van je kaartjes!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo leuk dat je de verf zo vaak gebruikt. Op deze kaart lijkt het me wel een priegelwerkje ... geduld klusje ;-) ... Een vrolijke kaart als resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen