maandag 14 augustus 2023

With love

Vandaag is het de 14de en tijd om mijn kaart te laten zien die ik gemaakt heb als teamlid voor Cheerful Sketches,  voor de lopende challenge:

 Ik koos een digi uit van Paper Nest Dolls, een schatje vind ik, met het lieve hondje erbij.  Ik kleurde (alweer) met potloden. Het hondje heb ik bruin gemaakt, want ze deed mij aan de Labrador van onze zoon denken en die is bruin (en heet Lila, héél logisch🤪)

Het dp komt uit en blok van Eline en kreeg ik van GerJanne,  het is heel mooi en goed te combineren. 
Ik heb mijn Action potloden gebruikt. 
Die vind ik nog steeds fijn om te gebruiken. Ze zijn niet duur en voor op de camping vind ik ze super, ik heb nu heel veel kleurtjes bij mij (heb volgens mij alle doosjes😇) en kan alle kanten op. 
Na het inkleuren knipte ik de digi uit en plakte het verhoogd op mijn kaart. 
De tekst was nog even een ding......
Ik had geen idee wat je bij deze digi voor een tekst zou kunnen doen. 
Na wat hulp van Jade werd het "With Love", met mijn pocket printer gemaakt. 
"For You" zat bij een Kerst stempelset, die ik bij mij heb, dat was een gelukje, want dat past op de blauwe cirkel en breekt het geheel een beetje. 
Het pijltje komt uit een sticker boekje. 

Doen jullie weer gezellig mee?
Dat kan tot de 28ste van deze maand. 
Hieronder de sketch die we graag willen zien:

Ik moet wel eerlijk zeggen, deze kaart kwam uit mijn tenen!!
Komt niet door de sketch, want die vind ik heel erg leuk, maar ik kwam allemaal obstakels tegen onderweg......
Als klap op de vuurpijl had ik ook nog eens geen cirkel stansjes bij mij,  dus deze cirkel moest ik knippen met de hand. 
Als je altijd stansjes gebruikt zie je dat toch vind ik. 
Gelukkig kwam Jesse aan het begin van onze vakantie Lila hier brengen, hij ging een weekend weg, of Lila bij ons mocht logeren?
Ik zei,  "oké, wij passen op, maar dan mag jij eerst even langs ons huis om nog wat (vergeten) knuselspullen op te halen"
Dat vond hij een goeie deal (bleef Lila wel meteen 2 nachtjes, haha, onderhandelen heet dat geloof ik)
Challenges:
Carlin's Kaartenparadijs,  #61, Iets met een A (Animal)
Kleuren met potloden,  Augustus,  Alles mag. 
Crafty Animals, #75, Alles mag, incl. dier


17 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en gezellig kaartje met de mooi ingekleurde afbeelding Daphne!
    Groetjes en geniet nog lekker op de camping....het weer ziet er goed uit voor deze week,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje heb je gemaakt voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs. Bedankt dat je meedoet.
    Haha straks staat je complete knutselvoorraad in de caravan 🙂😉 geniet van het mooie weer.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat 'n gave kaart heb je gemaakt Daphne en erg mooi gekleurd! En het is echt niet te zien hoor, van je cirkel! Heel secuur heb je geknipt!
    Fijne dag weer.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtkaart Daphne
    Niet te zien dat het je zo'n moeite heeft gekost
    Fijn dat Jesse nog wat knutselarij kwam brengen samen met lila
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Daphne, jij hebt het allemaal voor elkaar. Je man die koffie gaat halen, je zoon de 'vergeten' Knutselspullen. Goed zo!
    Gisteren toonde je en leuke kaart vandaag een schattige, met een grappig verhaal. 🤣 Op je blog is het nooit staai!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, wat een mooie, lieve kaart in zoete kleurtjes. Het knipwerk is goed gelukt (lastig hè, een cirkel, het lijkt zo simpel) en je hebt de digi prachtig ingekleurd, we voelen ons inderdaad beiden steeds comfortabeler met kleurpotloden. Ik had vooral moeite met de sketch door de vele lagen. Dank je voor je opmerking over de top 3 bij Kleuren met potloden, ik was vergeten de badge op mijn blog te plaatsen, heb dat alsnog gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart en de lieve digi heb je mooi gekleurd. We zijn verwend met al die stansjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kleurwerk ziet er professioneel uit Daphne en wat een leuke afbeelding met de paarse lila uhhh bruine lila…labrador (ik raak wat in de war 🤪).
    Het viel mij niet op dat je de cirkel uit de hand hebt geknipt maar ik snap wel dat jij dat zelf wel ziet…tja je bent perfectionistisch of niet hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend netjes geknipt die cirkel haha. Heel mooi gedaan. Ik vond vooral de DP's bij elkaar zoeken lastig. Druk maar niet te druk. heel ingewikkeld. haha. wel al 2x gelukt met deze sketch. Wat een mooie kaart is het geworden. En hoe mooi ingekleurd. Action heeft wel veel goede kwaliteit spullen. En als je niet te gek veel uit wil geven helemaal ideaal. Prachtig gedaan weer Daphne.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie voorbeeldkaart in zachte kleuren heb je met de sketch en de leuke digi gemaakt. Goeie deal dat jullie op Lila passen en Jesse nog wat knutselspullen voor je ophaalt. Fijne tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed geregeld allemaal, en een mooie kaart geworden.
    Het is heerlijk weer dus gelukkig lekker genieten op de camping.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig, met al die zachte tintjes! Ik vind tekst toevoegen altijd lastig omdat je nooit precies weet aan wie je die kaart gaat sturen als je hem op de bonnefooi maakt...
    Maar tekst op een kaart staat juist zo mooi!
    Jullie krijgen een mooie week op de camping, denk ik...
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is een leuk kaartje dat je hebt gemaakt.
    Mooi plaatje ingekleurd en veel werk om deze laagjes schets te volgen.
    Bedankt voor je deelname aan onze 'A' challenge van carlin's kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie kaart met leuk papier en je hebt de digi mooi gekleurd. De obstakels zijn prima overwonnen.
    Bedankt voor je deelname aan de Kleuren met Potloden challenge en succes!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieve digi is dit.
    Heerlijk die onderhandeling ;-) Maar jij kon weer verder en Jesse had oppas voor Lila ... win win ...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend kaartje Daphne! Leuke digi en prachtig ingekleurd!
    Jesse heeft een goede deal gesloten 😉.

    Gezellig dat je weer van de partij bent bij Kleuren met Potloden en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen