zaterdag 12 augustus 2023

Love birds

Vandaag ben ik er weer met een kaartje, gemaakt voor 2 "Love Birds"

Ik gebruikte voor deze kaart 1 van mijn favoriete kleuren combinaties,  roze met groen. 
Een bloemen toefje, met hier en daar een piepklein hartje in het midden. 
"Love" is uitgesneden met mijn BigShot. 
De vogeltjes gestempeld en niet gekleurd maar met een sierrandje uitgesneden en bij de toef geplakt.
De verrassing zit binnenin!
Als je de kaart open doet schuiven er 2 kleine kaartjes tevoorschijn.
Het model is van Die mevrouw met die moeilijke naam.
De ontvangers hebben ook een hond, dus die mocht op 1 van de kaartjes. 
Het dp is van een blokje van Action, hierin zitten héél veel (dunne) papiertjes.
Het heeft een beetje een gekke maat (klein), maar ik gebruik het toch héél vaak omdat het papier niet dik is en dus niet veel weegt😉

Vandaag beginnen we met regen en zonder koffie😝 en dat is niet best, want mijn dag kan niet beginnen zonder koffie. 
Maar nu zijn de bonen op en dat zagen we te laat. 
Andy is dus om 8 uur al richting de supermarkt gereden om boodschappen te doen, mijn held!!
Challenge:
De Egel, #167, Schuifmaat met bladeren en vogels. 





16 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart en ik weet gelijk wie je bedoelt hihihi, ja die heeft zulke leuke projecten altijd.
    En die dunne blokjes ik heb die ook nog werkt heel fijn voor dit soort kaartjes binnenin.
    Ja balen he, hier ook flink geregend en druppelt nog wat na, we waren alles aan het klaarzetten voor de straat bbq van vanavond, die wordt hier gehouden, we zitten droog dat zowieso alleen voor de bbq is nog een dingetje.
    Hopend inmiddels al koffie op hoop ik.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, een superleuke kaart! Beginnend bij de voorkant: heel leuk opgemaakt met takjes, bloemetjes en cirkel, goed bedacht om de stempel zwart/wit te laten. Dan de binnenkant: geweldig dat mechanisme! Een heel leuk effect.
    De koffie zal inmiddels al binnen zijn, geniet van jullie dag ook al regent het.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er een leuk kaartmodelletje uit en heel mooi aangekleed.
    Tof gemaakt Daphne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, inmiddels zul je je koffie hebben gehad. Ik drink niet veel koffie maar als ik opsta moet er echt een kopje zijn. Het regent hier ook en er is geen wind. Ik hoop toch dat het droog wordt. Je kaartje is prachtig. Wat een mooie zachte kleuren en die bloemetjes zijn heel mooi. Goed idee dat je de lovebirds niet hebt ingekleurd. En ik moet eens even bij de vrouw met de moeilijke naam gaan kijken want dat is een leuke toevoeging. Ik heb natuurlijk ook nog even terug gekeken en kwam hele mooie kaarten tegen. En je beleeft genoeg tijdens je vakantie. Onder meer bij Kampen. De kaart met die vlinder sprong er voor mij wel tussen uit. Ik zou gisteren ook knutselen maar ik heb de fiets gepakt en genoten van het mooie weer met een ijsje. Ik hoop dat jullie nog kunnen genieten van de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een mooi model kaart gemaakt Daphne, heel verrassend die pop-up binnenkant met schuivende kaartjes. Mooie kleurtjes en heel leuk gedecoreerd.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gaaf model is dit met leuke details. Je hebt er goed aan gedaan om de vogeltjes niet in te kleuren.
    Ik neem aan dat je inmiddels je koffie (misschien wel meerdere bakjes) wel hebt gehad.
    Hier in Brabant is het ook al wel weer een tijdje zonnig.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lief kaartje, leuk model. Hier was het om 9 uur alweer droog en de koffie warm :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart is dit Daphne met inderdaad een verrassende binnenkant, leuk! Je hebt hem mooi opgemaakt met de bloemetjes en takjes. Ja en dat is een onaangename verrassing als de koffie onverwacht op is...🤨 Gelukkig heb je een held in huis! 🥰
    Fijn weekend nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat superleuk is dit! Die lovebirds.....en de verrassende binnenkant. Zo gaaf, dit model. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel. En trouwens, stiekem denk ik eigenlijk dat die lovebirds Andy en Daphne heten.
    Wat denk jij?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha die Daphne
    Weer een gezellig berichtje en dat zonder koffie hihihi
    Wat een leuk model is dit ik zal die mevrouw ook weer eens bezoeken hihihi
    Echt mooi gemaakt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aaaw zo’n lief zoet schattig kaartje met een geweldig verrassing element binnenin, gaaf!
    Hihi mijn held…grapjas ben je toch Daphne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf kaartje, superleuk model is dit! En dat van de 'mevrouw met de moeilijke naam', haha. Ook je kerstkaartjes in toffe kleurtjes hieronder zijn erg geslaagd!
    En wat ben jij blij met je eigen held, kwam de dag toch goed op gang mét koffie :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het weer knap dat je het voor elkaar hebt gekregen. Ik kom niet altijd goed uit met die kaarten die mevrouw. Kaart is heel leuk, mooi hè dat groen met rose.
    Dikke kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ai, de koffie op... Nee, dat kan ik ook niet hebben!
    Ik vind het zo knap van je dat je op de camping kaarten kunt maken. Je moet wel alles bij je hebben hè...
    Deze kleurencombinatie is prachtig en wat grappig die binnenkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart, met de kaartjes er binnenin. Heel erg leuk gedaan.
    Ohjee, geen koffie. Das vervelend. Fijn dat Andy direct naar de supermarkt is gereden.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige kaart, mooi model ook. Gelukkig is het nu wat beter weer. Groetjes en dank je wel voor jouw schuifkaart bijdrage aan de Egel. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen