donderdag 31 augustus 2023

Kerstkaart ('23-40)

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vergeten kaart voor het KKT gisteren. Zoals het er nu uitziet gaan wij dit weekend nog naar de camping, dus jullie zien binnenkort mijn kaart in de kleuren van het KKT, mintgroen met zacht roze. Goed om te lezen dat sommige van jullie schreven dat het hun ik zou kunnen overkomen, haha, ik ben niet de enige die zoiets doms kan doen. 

Vandaag een kerstkaart, later dan gepland, want ik mocht eerst werken:

Deze kaart maakte ik ook weer in mijn vakantie. 
Ik had wat kerst/winter stempeltjes meegenomen en een blokje Kerst dp.
Een leuke (oude) sketch erbij gezocht en ik kon aan de slag. 
Er is niet heel veel over te vertellen. 
Het stempeltje gekleurd met potlood en de boompjes gesneden met mijn BigShot. 
De tekst hoor bij de stempelset en binnenin maakte ik het af door de tekst die je op bovenstaande foto op het wit ziet te stempelen. 

Morgen ben ik er alweer want dan begint de nieuwe challenge bij ons blog Cheerful Sketches,  Team B en dat is mijn team, mag als eerste zijn kaarten laten zien. 
Challenges:
52 WTC, Weekelijkse kerstkaart. 
X MAS, #35, Een gebouw op je kaart. 
Peace on Earth,  #46, Alles mag. 


 

12 opmerkingen:

  1. Ik zie dat je in de kleuren van het KKT bent gebleven met mintgroen en roze! Ook dot een leuk kaartje geworden. Je bent lekker actief op de camping. Ik doe eigenlijk niets meer aan knutselen als we onderweg zijn met de caravan. Ik kan dat niet goed, heb de helft vergeten en de andere helft is niet naar mijn zin. Genoeg andere dingen te doen. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk en vrolijk kaartje heb je weer gemaakt vanaf je camping stekkie...
    Gezellig dat je erbij bent van de week.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke vrolijke kerstkaart met een enig afdrukje Daphne.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vrolijke kaart heb je gemaakt Daphne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, Daphne! Leuk stempeltje, mooi gekleurd. Vrolijk geheel!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een superleuke kaart gemaakt een mooi tafereel. En ik wens je een mooi weekend toe, lekker nog genieten ervan op de camping.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is super leuk! Wat een lief varkentje. 🐷

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaart met dit schattige varkentje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Daphne,
    Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt zeg. Echt zo leuk met het varkentje. Leuke stempels zijn dat zeg.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superschattig varkentje is dit Daphne, je maakte een hele leuke kaart! Dit papier is herkenbaar!
    Oooo je weet het nog niet? Nou ga maar niet naar de Ac-tion want er is een hele nieuwe kerstserie 🫣

    BeantwoordenVerwijderen